Кой е агентът?
Агентите са незаменима част от всяка компания. Агентите или клиентските представители са хора, които се грижат за клиентите и предоставят обслужване. Те отговарят на обаждания, чатове или съобщения за да разрешат клиентски запитвания за продуктите или услугите на компанията.
Важно е, клиентите да се уважават. Клиентските представители трябва да притежават перфектната комбинация от умения, лични качества и страст за самия продукт или работа.
Агентите с роля на администратор могат също да управляват други потребители или да преглеждат доклади. С ролята на собственик, те имат съответния подход към фактури или бизнес информация.
Научете повече за Agents на LiveAgent.

FAQ
Какво е определението за термина “агент”?
Агентът е най- важният компонент на софтуера за клиентско обслужване, защото той предоставя уменията на служителите без които самият софтуер не може да ръководи клиентското обслужване. Агентът е лице, което решава проблеми и поддържа клиентите, благодарение на който Вашата марка може да достигне по-добри резултати. Агентът, който действа като администратор може да наблюдава и да конфигурира системата.
Как да се възложат ролите на агента на LiveAgent?
За да се възложи роля на агент на LiveAgent, отидете на ‘Конфигурация’ и след това изберете раздела ‘Агенти’. В следващата стъпка, кликнете ‘създаване на клиент’. Дайте име на агента, определете имейл адрес и пол. Накрая, изберете прецизна роля: агентът – разглежда билетите и им дава отговор; или администратора – може да разгледа заявките, да им даде отговор и да даде системни настройки; или собственик – може да управлшва акаунта, да фактурира системните настройки, както и да преглежда и да отговаря на заявки. След това агентът получава паролата на своя акаунт по имейл.
Какви са компетенциите на агента на LiveAgent?
Агентът е най- важният елемент на клиентското облсужване на компанията. Той притежава уменията, необходими за предоставянето на най- доброто клиентско обслужване. Агентът обслужва и решава проблеми, а ако действа като администратор, той може да наблюдава и да конфигурира системата. Агентът трябва да притежава задълбочено разбиране от фирмените въпроси, които може да представляват интерес за клиента (продукти, услуги, продажби, маркетинг и т.н.).
Expert note
<p>Агентите са незаменима част от всяка компания. Те предоставят обслужване, отговарят на клиентски запитвания и поддържат системата.</p>

LiveAgent предлага услуги, свързани с клиентско обслужване и софтуер, който може да ги подпомогне, включително VoIP системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Компанията предлага програма за партньорство и безплатен пробен период за своите услуги. Личните бележки са чудесен начин за подобряване на обслужването на клиентите, а в системата на LiveAgent има възможност за използване на тях, което улеснява работата на служителите и повишава тяхната производителност.
Текстът обхваща представянето на софтуерния продукт LiveAgent. Той предлага множество функционалности за създаване на клиентски портали, включително статии в базата знания, форуми и раздели с отзиви. LiveAgent също така поддържа API интеграция и мултиезичност. Продуктът има много обхватни възможности, като например вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания, персонализирани бутони и API приложения. LiveAgent е алтернатива на Hubspot Service Hub и може да се интегрира с хиляди инструменти чрез Zapier. Безплатният тестов период и базата знания помагат на потребителите да научат повече детайли.
Псевдоними на агенти (англ. Agent alias)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, система за управление на оплаквания, клиентски портал и управление на имейли. Компанията партнира с различни организации и има множество награди и сертификати. LiveAgent може да бъде настроен с демо и са налични различни социални медии.