Кой е агентът?
Агентите са незаменима част от всяка компания. Агентите или клиентските представители са хора, които се грижат за клиентите и предоставят обслужване. Те отговарят на обаждания, чатове или съобщения за да разрешат клиентски запитвания за продуктите или услугите на компанията.
Важно е, клиентите да се уважават. Клиентските представители трябва да притежават перфектната комбинация от умения, лични качества и страст за самия продукт или работа.
Агентите с роля на администратор могат също да управляват други потребители или да преглеждат доклади. С ролята на собственик, те имат съответния подход към фактури или бизнес информация.
Научете повече за Agents на LiveAgent.

FAQ
Какво е определението за термина “агент”?
Агентът е най- важният компонент на софтуера за клиентско обслужване, защото той предоставя уменията на служителите без които самият софтуер не може да ръководи клиентското обслужване. Агентът е лице, което решава проблеми и поддържа клиентите, благодарение на който Вашата марка може да достигне по-добри резултати. Агентът, който действа като администратор може да наблюдава и да конфигурира системата.
Как да се възложат ролите на агента на LiveAgent?
За да се възложи роля на агент на LiveAgent, отидете на ‘Конфигурация’ и след това изберете раздела ‘Агенти’. В следващата стъпка, кликнете ‘създаване на клиент’. Дайте име на агента, определете имейл адрес и пол. Накрая, изберете прецизна роля: агентът – разглежда билетите и им дава отговор; или администратора – може да разгледа заявките, да им даде отговор и да даде системни настройки; или собственик – може да управлшва акаунта, да фактурира системните настройки, както и да преглежда и да отговаря на заявки. След това агентът получава паролата на своя акаунт по имейл.
Какви са компетенциите на агента на LiveAgent?
Агентът е най- важният елемент на клиентското облсужване на компанията. Той притежава уменията, необходими за предоставянето на най- доброто клиентско обслужване. Агентът обслужва и решава проблеми, а ако действа като администратор, той може да наблюдава и да конфигурира системата. Агентът трябва да притежава задълбочено разбиране от фирмените въпроси, които може да представляват интерес за клиента (продукти, услуги, продажби, маркетинг и т.н.).
- Най-добрият софтуер за обслужване на клиенти за 2021 (Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Помощен център (обяснение)
- Какво представлява геймификацията в обслужването на клиенти? | LiveAgent
- Най-добрият софтуер за връзка с клиенти за 2021 | LiveAgent
- Какво представлява вътрешната база знания? (+Безплатен пробен период) | LiveAgent
- Helpdesk софтуер за модната индустрия | LiveAgent
- Безплатен хелп деск софтуер | LiveAgent
- Акаунт администратор [обяснение]