Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Агент

Кой е агентът?

Агентите са незаменима част от всяка компания. Агентите или клиентските представители са хора, които се грижат за клиентите и предоставят обслужване. Те отговарят на обаждания, чатове или съобщения за да разрешат клиентски запитвания за продуктите или услугите на компанията.

Важно е, клиентите да се уважават. Клиентските представители трябва да притежават перфектната комбинация от умения, лични качества и страст за самия продукт или работа.

Агентите с роля на администратор могат също да управляват други потребители или да преглеждат доклади. С ролята на собственик, те имат съответния подход към фактури или бизнес информация.

Научете повече за Agents на LiveAgent.

Агенти
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е определението за термина “агент”?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Агентът е най- важният компонент на софтуера за клиентско обслужване, защото той предоставя уменията на служителите без които самият софтуер не може да ръководи клиентското обслужване. Агентът е лице, което решава проблеми и поддържа клиентите, благодарение на който Вашата марка може да достигне по-добри резултати. Агентът, който действа като администратор може да наблюдава и да конфигурира системата.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да се възложат ролите на агента на LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “За да се възложи роля на агент на LiveAgent, отидете на ‘Конфигурация’ и след това изберете раздела ‘Агенти’. В следващата стъпка, кликнете ‘създаване на клиент’. Дайте име на агента, определете имейл адрес и пол. Накрая, изберете прецизна роля: агентът – разглежда билетите и им дава отговор; или администратора – може да разгледа заявките, да им даде отговор и да даде системни настройки; или собственик – може да управлшва акаунта, да фактурира системните настройки, както и да преглежда и да отговаря на заявки. След това агентът получава паролата на своя акаунт по имейл.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какви са компетенциите на агента на LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Агентът е най- важният елемент на клиентското облсужване на компанията. Той притежава уменията, необходими за предоставянето на най- доброто клиентско обслужване. Агентът обслужва и решава проблеми, а ако действа като администратор, той може да наблюдава и да конфигурира системата. Агентът трябва да притежава задълбочено разбиране от фирмените въпроси, които може да представляват интерес за клиента (продукти, услуги, продажби, маркетинг и т.н.).” } }] }

FAQ

Какво е определението за термина “агент”?

Агентът е най- важният компонент на софтуера за клиентско обслужване, защото той предоставя уменията на служителите без които самият софтуер не може да ръководи клиентското обслужване. Агентът е лице, което решава проблеми и поддържа клиентите, благодарение на който Вашата марка може да достигне по-добри резултати. Агентът, който действа като администратор може да наблюдава и да конфигурира системата.

Как да се възложат ролите на агента на LiveAgent?

За да се възложи роля на агент на LiveAgent, отидете на ‘Конфигурация’ и след това изберете раздела ‘Агенти’. В следващата стъпка, кликнете ‘създаване на клиент’. Дайте име на агента, определете имейл адрес и пол. Накрая, изберете прецизна роля: агентът – разглежда билетите и им дава отговор; или администратора – може да разгледа заявките, да им даде отговор и да даде системни настройки; или собственик – може да управлшва акаунта, да фактурира системните настройки, както и да преглежда и да отговаря на заявки. След това агентът получава паролата на своя акаунт по имейл.

Какви са компетенциите на агента на LiveAgent?

Агентът е най- важният елемент на клиентското облсужване на компанията. Той притежава уменията, необходими за предоставянето на най- доброто клиентско обслужване. Агентът обслужва и решава проблеми, а ако действа като администратор, той може да наблюдава и да конфигурира системата. Агентът трябва да притежава задълбочено разбиране от фирмените въпроси, които може да представляват интерес за клиента (продукти, услуги, продажби, маркетинг и т.н.).

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо