Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

habrahabr

Habrahabr

Habrahabr руски колективен блог, създаден през юни 2006 г., с елементи на социална мрежа за информационни технологии, компютърни науки и всичко, свързано с интернет. Това е 25-ият най-популярен уебсайт в Русия.

Посетителите могат да пишат в общи и лични теми, да публикуват аудио и видео, да четат блогове, да търсят компании, предлагащи работа, и разбира се, да се свързват с други, които споделят общи идеи и цели.

Habrahabr

Проблем, който трябва да бъде решен

Стимулът за Habrahabr да започне да търси helpdesk софтуер беше увеличаването на броя на входящите имейли. Както всяка друга компания, в началото на 2012 г. те проучиха пазара и осъзнаха, че LiveAgent е най-подходящ. Те намериха много удобен начина, по който LiveAgent обработва входящата електронна поща.

” Възможността да събираме имейли от всички наши проекти беше ключовият момент за нас.”

Нашата цел е да отговорим на всички въпроси на нашите клиенти

“Ключът към постигането на удовлетворение на клиентите е възможността да се отговори на всички входящи съобщения. Споделената пощенска кутия не ни предоставя необходимите функционалности за това, но с LiveAgent всичко е възможно. Като обединяваме имейли от всички наши проекти в LiveAgent, ние можем на 100% да контролираме всички заявки на клиенти и да се уверим, че нито един имейл не остава без отговор. “

Habrahabr

Трите най-добри функции

Ето 3 функции в LiveAgent, които Habrahabr намира за най-полезни:
:

  • Автоматични маркери (и други правила)
  • Шаблонни отговори
  • Пренасочване на тикети и водене на бележки

“Благодарение на LiveAgent нашите двама специалиста обслужване на клиенти могат да обработят по 150 тикета на ден.”

Алексей Шевелев – Проект Мениджър в Habrahabr

Назад

Още истории

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо