FrëschKëscht
  • Сценарии за употреба
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht започва, като училищен проект и в момента е вече действителна компания благодарение успеха, който имахме като мини компания. FrëschKëscht, което означава в превод на български “кутия с пресни продукти”, зарежда Люксембург с изключително местни и сезонни продукти под формата на кутия, чиято форма се променя всяка седмица.

FrëschKëscht

“Няма успех без доброто клиентско обслужване”

FrëschKëscht започва да използва LiveAgent в края на 2020. Преди това, използвахме обикновена имейл кутия, където ежедневно пристигаха над 100 имейла. Беше много трудно да се работи с входящата поща в екип, тъй като изобщо липсваше, каквато и да е прегледност, имейлите не можеха да бъдат разпределяни и т.н. Искахме да предложим на нашите клиенти по- добро клиентско обслужване, което не можехме да направим с обикновената имейл пощенска кутия. Поради тази причина, избрахме LiveAgent и сме много горди.

“Няма успех без доброто клиентско обслужване”

Какво се променя след, като започнахте да използвате LiveAgent?

Много неща се промениха, след като започнахме да използваме LiveAgent. Нашата вътрешна организация стана по- добра, като единствено разпределяхме имейлите, добавяхме коментари, касаещи нас самите и ясна прегледност, кой е работил върху имейла до този момент. LiveAgent ни спести много време в обработването на нашите ежедневни имейли. Благодарение на многото характеристики, които LiveAgent предлага, обработваме тикетите два пъти по- бързо и следователно можем по- бързо да отговорим на нашите клиенти. Нашите печалби се удвоиха значително благодарение на нашето подобрено клиентско обслужване, което е възможно благодарение на LiveAgent, наред с другите неща.

Какво мислят нашите служители за LiveAgent?

Това, че имаме хелп деск приложение е страхотно, новаторско и от голяма помощ, но служителите трябва да са в състояние да работят с него и да са доволни. Нашите агенти на FrëschKëscht обичат да работят с LiveAgent. Досега не сме получили нито един отрицателен коментар за софтуера. Това е софтуер, който е лесен за научаване, в сравнение с много други хелп деск софтуери. По наше мнение, това е нещо много важно за агентите, които работят с него, тъй като и те трябва да бъдат удовлетворени. Ежедневно, нашите служители са щастливи, че обработват имейлите с LiveAgent вместо да си имат работа със стандартните, неструктурирани и изискващи време входящо пощи.

Жил ХАЙНЕШ- Co-Founder @FrëschKëscht

Check out the rest of the stories

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо