Process Street integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Process Street?
Process Street е софтуер за работните потоци в бизнеса. Създавайте контролни списъци, проследявайте бизнес активността и увеличавайте работния си процес.
Как да го използвате?
Можете да използвате Process Street интеграция, за да следите актуализациите от таблото за управление на LiveAgent. Ще знаете за нови клиенти, прикачени файлове, контролни списъци, коментари или когато дадена задача бъде обработена. Освен това можете да създавате и актуализирате контролни списъци, да управлявате клиентски контакти или да създавате разговори с тях.
Ползи
- Никога не губете следите на работата си чрез един екран
- Управлявайте лесно задачите си
Frequently Asked Questions
Какво е Process Street?
Process Street е софтуер за управление на работните процеси. Той свежда до минимум грешките и спестява пари за бизнеса със супер мощни контролни списъци.
Как можете да настроите връзката на Process Street с LiveAgent?
Интеграцията ви позволява да актуализирате контролни списъци и да управлявате клиентски контакти от един интерфейс. Освен това ви предоставя известия, когато придобивате нови клиенти, коментари или контролни списъци. Такива актуализации се показват в таблото за управление на LiveAgent.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin
Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.