Monday integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Monday?
Monday е мултифункционално програмно решение за бизнеса. Можете да го използвате за управление на проекти, взаимодействието си с клиентите, за рекламни кампании, проследяване на грешки, управление на проекти на клиенти и още.
Какво можете да правите с него?
Ще можете да извършвате немалко дейности с помощта на тази интеграция директно от системата на LiveAgent. След като свържете Monday, ще можете да проследявате новите клиенти, изменението в стойностите на колоните, обектите на таблото, новите актуализации, обекти и потребители. Можете и вие самите да правите промени. С лекота архивирайте обекти, групи или табла, работете със значението на колоните на електронната поща, създавайте обекти и още.
Ползи
- Следете новините и актуализациите от LiveAgent
- Архивирайте, създавайте обекти и работете от един интерфейс
- Без необходимост от превключване между приложенията
Frequently Asked Questions
Какво е Monday?
Monday е инструмент за управление на проекти, който ще помогне на компанията ви да планира, организира и проследява работата на екипа ви.
С какво може да ви бъде полезна интеграцията на Monday с LiveAgent?
Има редица ползи от интеграцията на Monday. На първо място няма нужда да превключвате между двата интерфейса. Освен това Monday помага ефективността на екипите, като им дава възможност за следене на новините и актуализациите от системата на LiveAgent.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin
Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.