Fortune 3 integration
Partner website
Научете повече
Partner Privacy Policy
Fortune 3 Политика за поверителността
За да поставите чат бутона на LiveAgent на Вашия Fortune 3 сайт, моля, следвайте инструкциите, описани по-долу.
- Първата стъпка е да създадете и персонализирате нов бутон за чат в панела LiveAgent. Копирайте неговия HTML код (Ctrl + C) в клипборда.
- Отидете във Вашия панел за управление на магазин Fortune 3 и изберете Дизайн на уебсайт> Изглед и стил на уебсайт> Редактиране на шаблон> Изглед на източник> поставете кода на бутона за чат (Ctrl + V) точно над реда
- Отидете на уеб страницата на Вашия магазин, опреснете я и бутонът за чат вече е готов.
Защо Fortune 3?
Започнете да създавате своя онлайн магазин с най-добрата платформа. Софтуерът за създаване на сайтове за електронна търговия и виртуални колички за пазаруване Fortune3 Ви предлага най-доброто решения за продажба на Вашите продукти онлайн от собствена Ви ексклузивна витрина.
Как можете да я използвате?
Интеграцията на Forune3 с LiveAgent ви позволява да поставите бутон за чат във Вашия онлайн магазин
Frequently Asked Questions
Какво представлява софтуерът за електронна търговия?
Софтуерът за електронна търговия е създаване на онлайн магазини. С вече проектирани шаблони можете да създадете и притежавате онлайн магазин за няколко минути. Съществуват различни видове софтуер за електронна търговия, като Magento, Shopify или Fortune 3.
Как да свържете Fortune 3 с LiveAgent?
1. Влезте в профила си в LiveAgent 2. Създаване / персонализиране на чат бутон 3. Копирайте HTML кода 4. Поставете го във Вашия панел за управление на Fortune 3 магазин (Дизайн на уебсайт - Изглед на уебсайт и стил - Редактиране на шаблон - Източник - Поставяне на кода - Запазване
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Шаблон за отговор от сътрудник
Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.