Facebook Lead Ads integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Facebook Lead Ads?
Facebook Lead Ads е инструмент, използван за маркетинг в социалните мрежи Facebook и Instagram. Улеснява намирането на хора, които може да се интересуват от Вашите продукти и услуги. Използвайте формуляри и съберете цялата информация, от която се нуждаете. Можете да създадете и персонализирани въпроси, за да разберете по-конкретни данни.
Как можете да го използвате?
Когато свържете Facebook Lead Ads с LiveAgent, можете да следите информация за контакти и клиенти от панела си за управление. Тригерите проследяват кога в системата е добавен нов клиент или когато имате нов контакт. Можете също да добавяте или премахвате клиенти към групи, да добавяте нови в системата и да създавате разговори.
Ползи
- Управлявате Facebook Lead Ads от панела на LiveAgent
- Добавяйте и премахвайте клиенти в групите
- Започвате нови разговори без да се налага да превключвате между разделите
- Ускорете работните си процеси
Frequently Asked Questions
Какво е Facebook Lead Ads?
Facebook Lead Ads е инструмент, използван за маркетинг в социалните мрежи Facebook и Instagram.
Какви са предимствата от използването на Facebook Lead Ads заедно с LiveAgent?
- подобрена ефективност на работните процеси - актуализации от Facebook Lead Ads - възможност да добавяте или премахвате клиенти от LiveAgent
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.