Delighted integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво представлява Delighted?
Възхитена е софтуер за обратна връзка на клиентите. Използва се за създаване на проучвания на клиенти и събиране на данни от отговори на клиентите.
Как можете да го използвате?
Използвайте Наслада, за да проследявате отговорите на проучването или да създавате нови от таблото си за управление.
Ползи
- Проследяване на отговорите без превключване на приложения
- Създаване на проучвания от таблото Ви за управление
Frequently Asked Questions
Какво представлява Delighted?
Delighted е софтуер за обратна връзка, който ви позволява да следите удовлетвореността на клиентите си. Слушайте отзивите на клиентите си и се възползвайте от вашите клиенти и ги подобрявайте всеки ден.
Как можете да използвате Delighted в LiveAgent?
- create customer surveys from one interface - track the outcome of surveys from LiveAgent
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Отзив за слушалки Leitner LH375
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, самообслужване, управление на оплаквания и имейли. Предлагат се демонстрации и контакт чрез различни канали. Общи условия и политики за лични данни са налични.