ClickUp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е ClickUp?
ClickUp е облачен продукт за съвместна работа и управление на проекти, създадено за компании с всякаква големина и сфера на дейност. Предлага разнообразие от мощни инструменти създадени за управление на задачи като предупреждения, възлагане на задачи и статуси.
Как можете да го използвате?
Свързвайки се с LiveAgent, ще можете да ускорите работния процес използвайки един програмен продукт, вместо да превключвате между приложенията. С интеграцията на ClickUp с LiveAgent, можете лесно да управлявате и следите задачи. Ако получите или изпратите имейл от LiveAgent, можете да го превърнете в задача в ClickUp с помощта на лесна команда. Освен това можете да свързвате тикети с вече съществуващи задачи.
Ползи
- Управление на проекти от LiveAgent
- Следене на задачи от едно място
- Съвместна работа с колегите
- Превръщане на имейли в задачи
- Свързване на тикети със съществуващи задачи
Frequently Asked Questions
Какво е ClickUp?
ClickUp е инструмент за управление на проекти, предлагащ ви изпращане на напомняния, задаване на цели, работа с календари и още много функции, подходящи за работата на всеки един екип.
Какви са ползите от интеграцията на ClickUp с LiveAgent?
- без необходимост от превключване между приложенията - лесно превръщане на имейлите в задачи - свързване на тикети със задачи - управление на проектите от LiveAgent
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.