X-Cart integration
Започнете да предлагате забележително клиентско обслужване като сложите бутон за чат на магазина си в x-Cart. За да започнете интеграцията, кликнете този линк и следвайте стъпките по-долу.
- Отворете “Добавки->Магазин” в администраторската част на сайта си.
- Намерете LiveAgent модула по име или етикет.
- Отметнете “Инсталирай” до името на модула и натиснете бутона “Инсталирай модули”.
- Отворете раздела Модули, отметнете кутийката “Активирай” и кликнете Настройки в модула за Настройка на LiveAgent help desk.

- Копирайте и поставете HTML кода за интеграция на чат бутона от LiveAgent в празното поле на този екран. Ако искате името и имейлът на клиента да се попълват автоматично, сложете отметка на съответното поле. Накрая натиснете бутона Потвърди.

Какво е X-Cart?
X-Cart е платформа за пазарска количка с отворен код с пазарна цел, предлагана като SaaS решение или чрез пакет за сваляне.
Как се използва?
Интеграцията на LiveAgent с X-Cart ви позволява да сложите бутон за чат на магазините си в X-Cart.
Frequently Asked Questions
Какво е X-cart?
X-cart е платформа, която ви помага за проектирате и създадете електронния си магазин.
Защо трябва да интегрирате X-cart с LiveAgent?
Ако искате да увеличите продажбите си, определено ви съветваме да интегрирате бутон за лайв чат от LiveAgent. Той дава възможност на екипа ви за клиентско обслужване да отговаря на въпросите на клиентите в реално време, предотвратявайки по този начин загубата на потенциални клиенти.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!