Vonage integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Какво е Vonage?
Vonage е API платформа, която улеснява бизнеса да изгради революционно комуникационно изживяване за своите клиенти. Компанията работи в глобален мащаб, опитвайки се да направи услугите си достъпни за по-голямата част от компаниите. LiveAgent си партнира с Vonage и създаде интеграция за най-доброто изживяване на клиентите.
Как мога да използвам Vonage?
Vonage е един от поддържаните VoIP доставчици от LiveAgent. Можете да го използвате, за да свържете Вашия Vonage номер с LiveAgent и да настроите в системата и кол център. Кол центровете са чудесен начин да дадете възможност на клиентите си да се свържат с Вас, когато търсят помощ или информация за продукти и услуги.
LiveAgent поддържа управление на кол центъра с разнообразни функции за обаждания за безпроблемен работен процес. Тикетинг системата обработва цялата входяща комуникация на клиенти от всеки канал и съхранява тяхната история в базата данни. Историята на записите на разговорите е достъпна по всяко време.
Освен че ви помага да обработвате входящи повиквания, нашата платформа може да ви помогне и с маршрутизиране на обажданията, IVR и видеоразговори когато имате нужда от тях. Вижте пълния списък с функции или гледайте видеоклипа по-долу, за да разберете за разширените функции в единната платформа.
Какви са ползите от използването на Vonage?
- ниски разходи
- достъп от всяка точка на света
- лесна интеграция
- възможност за свързване с много устройства
- надеждна и ефективна комуникация
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Колко струва да свържете Vonage с LiveAgent?
LiveAgent не таксува допълнително за VoIP интеграция. Важно е да споменем, че Vonage вече е вграден в LiveAgent. Възползвайте се още сега и подобрете обслужването на Вашия кол център. Имайте предвид обаче, че Vonage работи независимо и ще Ви таксува за предоставените услуги.
Как да свържете Vonage с LiveAgent?
След като Vonage ви предостави VoIP номер, можете лесно да интегрирате тази информация в LiveAgent. Просто добавете Vonage в раздела с VoIP партньори и започнете да го използвате веднага. Следвайте ръководството по-долу, за да разберете как да го направите.
- Първо отидете на уебсайта на Vonage и започнете безплатна пробна версия. След като получите имейл с потвърждение, можете да създадете профил и да закупите Vonage номер. За да го направите, отидете в Таблото за управление и потърсете Номера – Купи номер.
- С Вашите потребителско име, парола и номет от Vonage се прехвърлете в LiveAgent. Отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера и кликнете на оранжеви бутон Създай, за да добавите нов номер в системата. Ще се отвори прозорец със списък с VoIP доставчици. Намерете Vonage и кликнете на него.
- Последната стъпка изисква да попълните необходимите полета, за да завършите добавянето на номера. Въведете вашето потребителско име , парола и Vonage номер . Изберете отдела, към който ще се насочва повикването, добавете Вашия номер и изберете дали искате разговорите да бъдат записани. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне в долната част.
Любопитни сте да видите какво още можете да направите с LiveAgent? Изгледайте видеоклипа по-долу, за да видите всеки инструмент, който можем да предложим, за да ви помогне да подобрите Вашето обслужване.
Frequently Asked Questions
Какво е Vonage?
Vonage е API платформа, която вече е част от LiveAgent.
Какви са ползите от интеграцията на Vonage с LiveAgent?
Интеграцията с Vonage осигурява някои бизнес предимства. Като по-ниски разходи, по-добро обслужване на клиентите и множество телефонни номера.
Колко струва Vonage?
Vonage работи индивидуално. Следователно, ако се интересувате от цените им, препоръчваме да посетите уебсайта. LiveAgent обаче не таксува допълнително за интеграцията с Vonage.
Препоръчителните методи за обслужване на клиенти в B2B индустрията включват маркетинг чрез препоръки, онлайн чат и управление на електронна поща. VNet е компания за телекомуникационни услуги, предлагаща VoIP услуги за повече от 17 години. Интеграцията на VNet с LiveAgent е безплатна. Modulus VNet и Megafon предлагат софтуерни решения за обслужване на клиенти в B2B индустрията, включително онлайн чат и управление на електронна поща.
Sipgate LiveAgent предлага софтуерни опции за управление на контактите и VoIP телефонни системи. Той е доставчик на награди и сертификати, като предлага възможности за партньорство и използване на блога, академията или терминологичния речник. Цените на софтуерът варират според избраните функции, а компанията има и портал за поддръжка, както и партньорска програма за клиентите си.