Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vonage

Какво е Vonage?

Vonage е API платформа, която улеснява бизнеса да изгради революционно комуникационно изживяване за своите клиенти. Компанията работи в глобален мащаб, опитвайки се да направи услугите си достъпни за по-голямата част от компаниите. LiveAgent си партнира с Vonage и създаде интеграция за най-доброто изживяване на клиентите.

Как мога да използвам Vonage?

Vonage е един от поддържаните VoIP доставчици от LiveAgent. Можете да го използвате, за да свържете Вашия Vonage номер с LiveAgent и да настроите в системата и кол център . Кол центровете са чудесен начин да дадете възможност на клиентите си да се свържат с Вас, когато търсят помощ или информация за продукти и услуги.

LiveAgent поддържа управление на кол центъра с разнообразни функции за обаждания a > за безпроблемен работен процес. Тикетинг системата обработва цялата входяща комуникация на клиенти от всеки канал и съхранява тяхната история в базата данни. Историята на записите на разговорите е достъпна по всяко време.

Освен че ви помага да обработвате входящи повиквания, нашата платформа може да ви помогне и с маршрутизиране на обажданията , IVR и видеоразговори , когато имате нужда от тях. Вижте пълния списък с функции или гледайте видеоклипа по-долу, за да разберете за разширените функции в единната платформа.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Какви са ползите от използването на Vonage?

  • ниски разходи
  • достъп от всяка точка на света
  • лесна интеграция
  • възможност за свързване с много устройства
  • надеждна и ефективна комуникация

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vonage integration!

Try it right now

Колко струва да свържете Vonage с LiveAgent?

LiveAgent не таксува допълнително за VoIP интеграция. Важно е да споменем, че Vonage вече е вграден в LiveAgent. Възползвайте се още сега и подобрете обслужването на Вашия кол център. Имайте предвид обаче, че Vonage работи независимо и ще Ви таксува за предоставените услуги.

Как да свържете Vonage с LiveAgent?

След като Vonage ви предостави VoIP номер, можете лесно да интегрирате тази информация в LiveAgent. Просто добавете Vonage в раздела с VoIP партньори и започнете да го използвате веднага. Следвайте ръководството по-долу, за да разберете как да го направите.

  • Първо отидете на уебсайта на Vonage и започнете безплатна пробна версия. След като получите имейл с потвърждение, можете да създадете профил и да закупите Vonage номер. За да го направите, отидете в Таблото за управление и потърсете Номера – Купи номер. 
Секция за закупуване на номер в панела на Vonage
Закупен номер
  • С Вашите потребителско име, парола и номет от Vonage се прехвърлете в LiveAgent. Отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера и кликнете на оранжеви бутон Създай, за да добавите нов номер в системата. Ще се отвори прозорец със списък с VoIP доставчици. Намерете Vonage и кликнете на него.
Конфигурация на номера с бутон за създаване в LiveAgent
Добавете Vonage номер
  • Последната стъпка изисква да попълните необходимите полета, за да завършите добавянето на номера. Въведете вашето потребителско име , парола и Vonage номер . Изберете отдела, към който ще се насочва повикването, добавете Вашия номер и изберете дали искате разговорите да бъдат записани. Когато сте готови, кликнете върху Добавяне в долната част.

Любопитни сте да видите какво още можете да направите с LiveAgent? Изгледайте видеоклипа по-долу, за да видите всеки инструмент, който можем да предложим, за да ви помогне да подобрите Вашето обслужване.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво е Vonage?

Vonage е API платформа, която вече е част от LiveAgent. 

Колко струва Vonage?

Vonage работи индивидуално. Следователно, ако се интересувате от цените им, препоръчваме да посетите уебсайта. LiveAgent обаче не таксува допълнително за интеграцията с Vonage

Какви са ползите от интеграцията на Vonage с LiveAgent?

Интеграцията с Vonage осигурява някои бизнес предимства. Като по-ниски разходи, по-добро обслужване на клиентите и множество телефонни номера.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо