Партньор
Ако искате да започнете да използвате бутона за чат на LiveAgent в сайта си в uKit, следвайте ръководството за интеграция стъпка по стъпка по-долу или просто изгледайте видеото за интеграция.
- Отворете uKit и отидете на Добавки>Контакти
- Изберете LiveAgent и завлачете балончето на сайта, задържайки левия бутон на мишката.
- Кликнете на бутона за лайв чат и след това от страничното меню в ляво кликнете Свържи акаунт.
- Попълнете url-а и API ключа от акаунта си в LiveAgent. Ако още нямате акаунт, може да си създадете като кликнете Създай акаунт.
Къде е API ключа?
- В акаунта си в LiveAgent, отидете на Конфигурация>Системни>API и копирайте API ключа си от тук.

- Готово. Бутонът за чат по подразбиране се е появил на уебсайта ви.
- Ако искате да промените бутона по подразбиране (цвят, текстове…), отворете акаунта си в LiveAgent, отидете на Конфигурация>Чат>Бутони за чат и кликнете върху бутона, за да редактирате външния му вид.

Защо uKit?
uKit е инструмент за създаване на сайтове, който предоставя лесен и ефективен начин да създадете функционален уебсайт на бизнеса си. Инструментът е предназначен за хората, които не са на ти с технологиите. Лесен е за навигация, приятен и модерен. uKit има елегантен редактор, работещ с влачене и пускане, който ви позволява лесно да персонализирате избрания шаблон.
Как се използва?
Интеграцията на LiveAgent с uKit ви дава възможност да сложите бутон за чат на сайта ви в uKit.
Frequently asked questions
Как да интегрират бутон за лайв чат в Ukit?
1. Отворете Добавки - Свързване - Liveagent в Ukit 2. Попълнете URL-а иAPI ключа от LiveAgent 3. Логнете се в акаунта си в LiveAgent 4. Персонализирайте лайв чата си в Конфигурация - Чат - Бутон за чат
Какви са предимствата от използването на Ukit?
- икономичен - адаптивен - лесен за използване - забележителен дизайн
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център
Подобрете маркетинговите съобщения и задръжте клиентите с помощта на клиентския портал и хелп деск софтуер. Жив чат и CRM управление са важни за подобряване на клиентското обслужване.