Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TeleCube

Какво е TeleCube?

TeleCube е VoIP платформа , която предлага покритие в над 50 държави . Той може да бъде категоризиран като глобално действащ VoIP доставчик. Според TeleCube целта им е да предоставят телефонни услуги, които са лесно управляеми и в същото време достъпни за бюджета на всеки бизнес.

LiveAgent и TeleCube са VoIP партньори. В резултат на това можете да използвате TeleCube в LiveAgent и в резултат да подобрите обслужването , както и клиентското изживяване .

Как да използвате TeleCube?

Използвайте TeleCube, за да Ви предостави VoIP услуга за Вашия кол център. LiveAgent може да ви помогне да се справите с всички негови , като например съхраняване на вашата история на разговорите с клиентите , интерактивно гласово меню и много други. Изгледайте видеоклипа по-долу, за да видите пълните възможности на CallAgent за LiveAgent или прочетете страницата с нашите функции Кол център .

Call Center Software Demo | LiveAgent

Колко струва да свържа TeleCube с LiveAgent?

LiveAgent няма да ви начислява никакви допълнителни такси за използване на TeleCube като Ваш VoIP доставчик. За да използвате техните услуги обаче, ще ви е необходим активен абонамент. За повече информация относно цените отидете на уебсайта на TeleCube .

Какви са предимствата от използването на TeleCube?

  • Безплатна интеграция с LiveAgent
  • Голямо разнообразие от приложения и функции
  • Поддържа, както полски, така и международни номера
  • Предплатени абонаментни планове
  • Ниски цени

Try out LiveAgent for FREE

Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!

FREE TRIAL

Как да свържете TeleCube с LiveAgent?

Интегрирането на TeleCube с LiveAgent е лесен процес. Следвайте това ръководство, за да разберете как да настроите TeleCube или гледайте видеото с разяснение по-долу.

  • Създайте акаунт в TeleCube – това е безплатно. Ако вече имате, влезте в акаунта си.
  • Когато сте във Вашия акаунт в TeleCube, отидете на основния панел . Кликнете върху Бърз достъп – Традиционни номера – Управление на номера .
Настройки за бърз достъп в  TeleCube
Бърз достъп до TeleCube
  • В долната част на страницата кликнете върху Закупен номер. Редактирайте частта Пренасочване към и изберете SIP акаунт .
  • Отворете отново главния панел и отидете на Бърз достъп – SIP акаунти (разширения) . Отворете Моите SIP акаунти и кликнете върху иконката с форма на зъбно колело, след което отидете на Настройки на SIP . Трябва да сте на екран, на който са входни данни Потребите (Идент. № за удостоверяване) и Парола .
TeleCube SIP настройки с информация за входни данни
SIP Настройки
  • Отворете акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурация – Обаждания – Номера и кликнете върху оранжевия бутон , за да създадете нов номер. Изберете TeleCube от списъка с VoIP доставчици. След това въведете Вашите потребителско име, парола, и номер (в международен режим +48). Можете също така да изберете отдел, към който ще бъдат насочени повикванията, и опцията за запис на обаждания. Кликнете върху Добавяне и сте готови.
TeleCube настройки с празни полета във VoIP конфигурацията на LiveAgent
TeleCube настройки в LiveAgent
TeleCube + LiveAgent Integration Guide

Любопитни ли сте да разберете какво още може LiveAgent? Изгледайте видеото по-долу или разгледайте нашата страница с функции, за да разберете всичко.

LiveAgent Product Tour

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Често задавани въпроси

Какво означава VoIP?

VoIP е съкращение от Voice over Internet Protocol. Това означава, че можете да осъществявате повиквания през интернет и да създавате виртуален център за обаждания само с Вашия лаптоп или телефон.

Какво е TeleCube?

TeleCube е телекомуникационна компания, която предоставя VoIP номера за своите клиенти. Те осигуряват покритие в над 50 страни и помагат на много кол центрове да създадат връзки с клиентите.

Колко струва интеграцията на TeleCube с LiveAgent?

Няма такса за интегриране на VoIP в LiveAgent. TeleCube обаче таксува за своите услуги отделно.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо