Партньор
Какво е OneTone?
OneTone е инструмент за подобряване на клиентското обслужване и хелп деск интеграция, която може да се инсталира безплатно в браузъра ви или директно в LiveAgent. OneTone работи като асистент, който помага на сътрудниците обслужване на клиенти да осигурят по-добро и по-бързо обслужване, благодарение на етикетите на запитванията и възможността за създаване на шаблони.
Как се използва OneTone?
OneTone е отличен помощник за всеки сътрудник обслужване на клиенти. Можете да използвате функцията за етикети на запитванията, за да разберете какво е намерението на клиента преди да отворите запитването. Етикетите са идеални за категоризиране на запитванията на база на общи неща според вашите особености и тези на бизнеса ви. Друга полезна функция е разширението за браузър на OneTone, което може да съхранява лесно достъпни шаблони. Това дава възможност на сътрудниците ви да комуникират по-лесно и да дават по-бързи отговори.
В комбинация със системата за управление на запитвания LiveAgent, можете да гарантирате безпроблемно и ефективно клиентско обслужване за цялата ви клиентска база. Нашият софтуер включва широк набор от чудесни функции, които ви помагат на всяка стъпка. Подредете съобщенията си в нашата универсална входяща кутия, разделете комплексните запитвания между сътрудници или използвайте базата знания, за да дадете възможност на клиенттие си да си помогнат сами.
Какви са предимствата на OneTone?
- Безплатно разширение за браузър или директна интеграция
- Разширени възможности за комуникация
- Лесна организация на запитванията от клиенти
Looking to improve communication with your customers?
Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!
Как да интегрирам функцията за слагане на етикети на запитванията чрез изкуствен интелект от OneTone с LiveAgent?
Следвайте това лесно и бързо ръководство, което ще ви преведе през целия процес на интеграция на OneTone с хелп деска ви в LiveAgent. Всичко, което ви трябва, е активен профил в LiveAgent.
Отидете в профила си в LiveAgent и отворете Конфигурация > Системни > API и кликнете Добави API ключ, за да продължите.
- В следващата секция, трябва да кръстите API ключа си. След това изтрийте срока на изтичане, зададен по подразбиране. Оставете *(звезда) в списъка с разрешени (Whitelist) и изберете следните права в долната секция:
- agent: read
- user: read
- tag: read, write
- canned_message: read, write
- predefined_answer: read, write
- ticket: read, write
- settings: read
Кликнете бутона за създаване най-долу и продължете със следващата стъпка.

Сега копирайте новия API ключ и последвайте тази връзка. Попълнете данните си и поставете API ключа в полето “Helpdesk API key for ticket labeling”. Завършете въпросника и изчакайте активирането на функцията в профила ви в LiveAgent.
- Това е. От сега нататък етикетите на запитванията автоматично ще се добавят към запитвания във входящата ви кутия в LiveAgent.
Как да интегрирам разширението за браузър OneTone с LiveAgent
В случай, че искате да добавите допълнителни възможности за шаблони за клиентското си обслужване, можете да инсталирате разширението за браузър Onetone в Google Chrome. Всичко, което трябва да направите, е да кликнете този линк и да добавите разширението към браузъра Google Chrome.
Можете да пробвате да напишете шаблоните и да ги добавите към разширението в прозореца, който ще се отвори след като добавите това разширение към Google Chrome. Можете също така да качите съществуващи шаблони и да ги запазите в плъгина OneTone.
Можете да достъпите шаблоните като кликнете на синята икона с чат прозорец, която ще се показва всеки път когато отговаряте на запитвания от клиенти. Кликнете иконата и разгледайте запазените шаблони по всяко време.
Това е. Интеграцията ви с OneTone е готова. Ако търсите други софтуерни интеграции, разгледайте тази страница и вижте дали са налични. Не забравяйте също така да разгледате страниците ни в Академията или страниците с шаблони за вдъхновение, за да създадете уникални шаблони за всеки случай

Frequently asked questions
Какво е OneTone?
OneTone е безплатен инструмент за по-добро клиентско обслужване и интеграция с хелп деск, който може да бъде инсталиран в браузъра ви или в LiveAgent. Благодарение на етикетите на запитванията и възможностите за създаване на шаблони, OneTone помага на сътрудниците обслужване на клиенти да осигурят по-добро и по-бързо обслужване.
Как се използва OneTone?
Всеки сътрудник клиентско обслужване може да се възползва от OneTone. Благодарение на функцията му за етикети на запитванията, можете да разберете намерението на клиента преди да отворите запитването. Етикетите са перфектен инструмент за категоризиране на запитвания на базата на общи характеристики, отнасящи се до бизнеса ви. Освен това, разширението за браузър на OneTone дава възможност на потребителите да съхраняват шаблони, за да могат лесно да ги достъпят. Това прави комуникацията по-лесна и по-бърза за сътрудниците.
Какви са ползите от употребата на OneTone?
OneTone е напълно безплатен и осигурява разширени възможности за комуникация при използване на разширението и помага за огранизиране на запитванията при директна интеграция. Основните предимства на тази интеграция са по-добра организация и по-бързи отговори за сътрудниците обслужване на клиенти, които използват софтуера за хелп деск.
Как да интегрирам OneTone с LiveAgent?
Възможностите за поставяне на етикети на OneTone могат да се интегрират директно в LiveAgent чрез API връзка, а безплатното разширение за браузър може да се намери в магазина за разширения на Google Chrome.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.