O2 Business Service integration
Какво е O2 Business Service?
O2 Business Services е най-големият доставчик на интегрирани телекомуникационни услуги в Чешката република и Словакия. Компанията предоставя услуги в цяла Европа от 2015 г. Освен това , “комплексно портфолио от гласови и данни услуги и професионални ИКТ решения.”
Как функционира софтуерът за кол център?
Как можете да интегрирате O2 бизнес услуги в LiveAgent?
Ето какво трябва да направите:
1. Вземете VoIP номер от O2 бизнес услуги
2. Влезте в профила си в LiveAgent
3. Кликнете върху Конфигурации – Call – Numbers – Създаване (+ бутон)
4. Търсене на O2 Бизнес услуги
5. Прилагане на voIP номера
6. Запазване
Какви са разходите за интегриране на O2 Бизнес Услуги?
Няма допълнителни такси за интегриране на вашия VoIP номер в LiveAgent. Въпреки това, O2 Бизнес услуги могат да ви таксуват за услугите, тъй като компанията работи независимо.
Какви са ползите?
- надежден доставчик
- безплатно интегриране на LiveAgent
- подобрение на CX
- изгодна цена
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Какво е O2 Business Service?
O2 Business Services е телекомуникационно дружество, което предоставя услуги в Европа.
Как можете да свържете O2 Business Service VoIP вътре в LiveAgent?
Просто влезте в профила си в LiveAgent и навигирайте до Конфигурации - Обаждане -Числа - Създаване (+). След това потърсете O2 Business Service и незабавно въведете своя VoIP номер.
Колко струва да се приложи VoIP номер в LiveAgent?
LiveAgent не начислява никакви допълнителни такси. По този начин, ако имате абонамент LiveAgent, можете да реализирате voIP безплатно.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
CMS (Система за управление на съдържанието)
Системата за управление на съдържанието е една от функциите на LiveAgent. Съставена е от различни инструменти като WYSIWYG редактора и бутоните за чат на живо.







