Mobex integration
Partner website
Какво е Mobex?
Mobex се представят като ” надеждна и достъпна услуга за бизнес разговори (VoIP).” Mobex е създадена през 2012 година. Компанията предлага над 40 основни функции за кол центрове на потребители от цял свят. LiveAgent си партнира с редица VoIP партньори, за да увеличи удовлетвореността на клиентите си. Това е и причината за сътрудничеството ни с Mobex – за да подобрим клиентския опит.
Колко струва интеграцията на Mobex с LiveAgent?
LiveAgent не начислява такси за интегрирането на VoIP номера на Mobex. Но въпреки това запомнете, че Mobex е компания, работеща самостоятелно. Затова начислява такси за предоставените услуги.
Как можете да свържете Mobex с LiveAgent?
Първата очевидна стъпка е да се регистрирате в Mobex и LiveAgent. За да свържете кол центъра си вLiveAgent с Mobex, трябва да получите VoIP номер от Mobex. След като получите необходимата ви информация, действайте в LiveAgent както е показано на скрийншота.
Ползи:
- висока надеждност
- конкурентни цени
- подобрен клиентски опит
- достъп чрез различни устройства
Ако искате да научите повече за това как работи софтуерът на един кол център, вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently Asked Questions
Какво е Mobex?
Mobex е компания за бизнес телефонни услуги предлагаща VoIP услуги на клиентите си.
Как можете да свържете Mobex с LiveAgent?
Ето бързо ръководство, състоящо се от 4 стъпки. Първата стъпка включва свързване с Mobex и получаване на VoIP номер. На втората стъпка влезте в акаунта си в LiveAgent и отидете на Конфигурации - Обаждания - Номера - (бутона +). На третата стъпка трябва да откриете Mobex и да попълните необходимата информация. Последната стъпка е свързана със запазване на цялата информация.
Колко струва интеграцията на Mobex в LiveAgent?
LiveAgent не ви таксува допълнително за интеграцията на Mobex.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.