Magento 2 integration
Partner website
Научете повече
Partner Privacy Policy
Magento 2 Политика за поверителността
Следвайте инструкциите по-долу, за да интегрирате Magento 2 с LiveAgent
- Впишете се в профила си в LiveAgent
- Кликнете Конфигурация
- Кликнете Системни и Разширения

- Намерете интеграцията с Magento 2
- Активирайте интеграцията като натиснете върху плъзгача

Какво е Magento 2?
Magento 2 дава възможност на хиляди търговци с най-добрите електронни магазини бързо да въвеждат иновации и да растат.
Как се използва?
Този плъгин ви позволява да добавите прозорец за Magento 2 в екрана на запитванията. С активиран плъгин, автомаматично ще получавате информация за клиентите, които ви пращат имейли. LiveAgent ще се свърже с магазина ви в Magento и ще проверява дали клиентът, които ви пише, е също така клиент в магазина. Ако е така, в прозореца ще се заредят автоматично поръчките му. По този начин можете бепроблемно да комуникирате с клиентите си без да се налага да проследявате поръчките им ръчно извън LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е Magento 2?
Magento е софтуер за електронни магазини с отворен код. Magento 2 е просто по-бързата версия на оригиналния Magento.
Как да интегрирате Magento 2?
1. Логнете се в профила си в LiveAgent 2. Отидете на Конфигурация - Системни - Плъгини 3. Активирайте Magento 2
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!