Партньор
Какво е Insightly
Insightly е решение за управление на клиентските връзки (CRM). Използва се за изграждането на връзки, съхранението на данни, доставянето на проекти и управлението на продажби.
Как можете да го използвате?
Клиентска информация, нови или обновени записи и обновени полета за известия на записи, с които сте винаги информирани. Създаване, обновяване или намиране на записи, управление на Вашите клиенти или започване на разговори от Вашето табло на LiveAgent.
Ползи
- CRM умения на Вашето табло
- Проследяване на важни обновявания и новини
- Управление на записи, клиенти и започване на разговори без да се превключва между приложенията
Frequently asked questions
Какво е Insightly?
Insightly е платформа за управление на клиентските връзки, които предоставят съхранение на данни, управление на клиентите, както и управление на продажбите на над 1,5 милиона потребители.
Как мога да използвам Insightly в рамките на LiveAgent?
- преглед на клиентските данни в рамките на LiveAgent - ефикасен работен поток - управление на клиентската информация от LiveAgent
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Помощен софтуер за банковата индустрия
Спестете време и удовлетворете своите клиенти с нашата функция за чат на живо, която помага за бързи отговори и повече от 21000 успешни компании.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.