Партньор
Cloudtalk може да се интегрира в LiveAgent много лесно и не изисква никакво програмиране. Трябват ви единствено API URL и API ключ, които ще намерите директно в интерфейса на LiveAgent (настройки -> API). След това оставете Cloudtalk да свърши останалото.

Какво е Cloudtalk?
CloudTalk е бизнес телефонна система, създадена за екипи по продажби, за да могат да набират по-бързо и да затварят повече сделки, както и за екипите за клиентско обслужване, за да предоставят безупречно обслужване по телефона. CloudTalk предлага телефонни обаждания, автоматично набиране, сценарии за обаждания, интерактивна система за гласови отговори, интелигентно разпределяне на обаждания, SMS, както и още 75 функционалности за телефонна централа.
Как се използва?
Ако искате пълен достъп до контактите с клиентите си, комбиниран с история на обажданията, имаме перфектното решение за вас. Интегрирайте LiveAgent с CloudTalk, за да виждате цялата информация за обажданията и запитванията на едно място – в интерфейса на CloudTalk. Когато ви се обади клиент, клиентската му карта (която се отваря веднага, щом вдигнете) показва информацията за контакт, история на обажданията, бележки и запитванията, свързани с обаждащия се. Сътрудниците ви ще предоставят по-информирано и по-бързо обслужване.
Добавената стойност за потребителите на LiveAgent е синхронизацията на всички клиентски обаждания с CloudTalk. След като обаждането приключи, съответната информация се изпраща до LiveAgent и се свързва със запитването на клиента. Ще видите името на сътрудника, дължината на обаждането, времето за изчакване и името на компанията, от която е направено телефонното обаждане. Всяко обаждане също така се свързва към запис, достъпен винаги, когато ви потрябва.
Frequently asked questions
Какви са предимствата на използването на Cloudtalk с LiveAgent?
- не превключвате между различни интерфейси - цялата информация е на едно място - ефективно използвате времето си - подобрено клиентско удовлетворение
Как да интегрирате Cloudtalk с LiveAgent?
1. Логнете се в LiveAgent 2. Отидете в Конфигурация - Системни - API 3. Създайте API и го копирайте 4. Впишете се в Cloudtalk 5. Отидете в Акаунт - Интеграции - LiveAgent 6. Попълнете API-я и настройте работния процес според предпочитанията си 7. Активирайте и използвайте!
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?
Различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти в B2B индустрията включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат и управление на електронна поща. Персонализираното обслужване и CRM управление също са ключови. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за обслужване на клиенти в различни канали.