Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cloudtalk

Cloudtalk може да се интегрира в LiveAgent много лесно и не изисква никакво програмиране. Трябват ви единствено API URL и API ключ, които ще намерите директно в интерфейса на LiveAgent (настройки -> API). След това оставете Cloudtalk да свърши останалото.

Cloudtalk

Какво е Cloudtalk?

CloudTalk е бизнес телефонна система, създадена за екипи по продажби, за да могат да набират по-бързо и да затварят повече сделки, както и за екипите за клиентско обслужване, за да предоставят безупречно обслужване по телефона. CloudTalk предлага телефонни обаждания, автоматично набиране, сценарии за обаждания, интерактивна система за гласови отговори, интелигентно разпределяне на обаждания, SMS, както и още 75 функционалности за телефонна централа.

Как се използва?

Ако искате пълен достъп до контактите с клиентите си, комбиниран с история на обажданията, имаме перфектното решение за вас. Интегрирайте LiveAgent с CloudTalk, за да виждате цялата информация за обажданията и запитванията на едно място – в интерфейса на CloudTalk. Когато ви се обади клиент, клиентската му карта (която се отваря веднага, щом вдигнете) показва информацията за контакт, история на обажданията, бележки и запитванията, свързани с обаждащия се. Сътрудниците ви ще предоставят по-информирано и по-бързо обслужване.

Добавената стойност за потребителите на LiveAgent е синхронизацията на всички клиентски обаждания с CloudTalk. След като обаждането приключи, съответната информация се изпраща до LiveAgent и се свързва със запитването на клиента. Ще видите името на сътрудника, дължината на обаждането, времето за изчакване и името на компанията, от която е направено телефонното обаждане. Всяко обаждане също така се свързва към запис, достъпен винаги, когато ви потрябва.

Често задавани въпроси

Какви са предимствата на използването на Cloudtalk с LiveAgent?

- не превключвате между различни интерфейси

- цялата информация е на едно място

- ефективно използвате времето си

- подобрено клиентско удовлетворение

Как да интегрирате Cloudtalk с LiveAgent?

1. Логнете се в LiveAgent

2. Отидете в Конфигурация - Системни - API

3. Създайте API и го копирайте

4. Впишете се в Cloudtalk

5. Отидете в Акаунт - Интеграции - LiveAgent

6. Попълнете API-я и настройте работния процес според предпочитанията си

7. Активирайте и използвайте!

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо