ChargeDesk integration
Какво е ChargeDesk?
ChargeDesk е инструмент за фактуриране, работещ с повечето платежни системи и служи като интегратор на плащания за тези системи. В него са интегрирани повечето онлайн услуги като браузъри, софтуер и други онлайн услуги. Потребителите могат да се оторизират в системата с уеб адреси или акаунти в социалните медии.
Как можете да го използвате?
Възможностите на ChargeDesk ви позволяват да ускорите работния процес чрез различни функции.
Събиране на плащания
ChargeDesk е продукт създаден за тази специфична цел. Поддържайки едни от най-използваните платежни системи като Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay и Payments MB, вие разполагате с надеждно и удобно решение за работа с финансите на клиентите си.
Персонализирани фактури
Еднократни плащания, абонаменти, неограничен брой повторения, задаване на такси. ChargeDesk ще се погрижи за всичко това.
Разширения
ChargeDesk предлага голям брой разширения за популярни софтуерни продукти, онлайн услуги и браузъри като Google Chrome.
Ползи
- Разполагате с данни за плащанията на клиентите до тикетите за клиентска поддръжка
- Възстановяване на суми
- Анулиране на абонаменти
- Формиране на нови плащания (чрез издаване на фактура на клиента или чрез таксуване на запазена картаi)
- Създаване на нови абонаменти
- Оторизиране и получаване на плащания
- Управление на купони
- Изпращане на напомняния за плащане
- Редактиране на информацията за клиентите, включително добавяне на ДДС регистрация
- Сигурна актуализация на съхранената информация за банковите карти на клиентите
- Получаване на известия и управление на клиентите в движение с мобилните ни приложения
- Работи с текущите настройки на онлайн магазина ви – в повечето случаи не е необходимо допълнително програмиране или правене на промени
Frequently Asked Questions
Какво е ChargeDesk?
ChargeDesk е компания осигуряваща помощ в сферата на фактурирането от 2014 година. Продуктът може да бъде интегриран с други софтуерни решения като LiveAgent, за създаването на безупречен, ефективен клиентски опитe.
Какви са ползите на интеграцията на ChargeDesk с LiveAgent?
Интеграцията на ChargeDesk с LiveAgent е страхотно решение по редица причини. Част от тях са: - разполагане с важни данни за фактуриране на клиента в тикета - възстановяване на суми, таксуване или отказ на плащане от системата на LiveAgent - управление на абонаменти и купони - лесна актуализация на данните за фактуриране на клиента
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"