Помощен софтуер за уеб хостинг индустрия

Завършете Вашето цифрово световно присъствие с LiveAgent и осигурете най-високото обслужване на клиентите.

Намалете броя на входящите билети за поддръжка, като предоставите цялостен портал за самообслужване, който е достъпен 24/7/365.

Поддържайте данните на клиента си защитени с най-съвременните мерки за защита, включително HTTPS криптиране, смекчаване на DDoS и др.

Привличане на нови клиенти и увеличаване на стойността на живота на клиентите чрез осигуряване на незабравими преживявания, които създават положителни уста на уста.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Бъдете винаги онлайн &; на линия

Уеб хостинг и поддръжка на сървъра изисква много внимание и фокус, точно като вашите клиенти. Единичен и кратък бъг може да предизвика много проблеми за инфраструктурата и вашия успех. Информирайте клиента си незабавно в чата на живо в реално време и им предоставяйте правилното решение за техните нужди.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Намаляване на натоварването на опорите

Въпроси, искания, въпроси, запитвания… Клиентите ви имат всякакви проблеми, които трябва да бъдат решени. Създайте свой собствен клиентски портал, обвързан с база от знания и ЧЗВ, и дайте възможност на клиента си да търси отговорите сами. Вашите агенти по поддръжката вече могат да се съсредоточат върху различни аспекти, както и да предоставят по-лична базирана помощ.

Комбинирайте няколко канала.

Прекъснете границите на няколко канала, които клиентът ви използва, за да се свърже с вас. Започнете да решавате проблема на живо чат в работно време, продължете в билета вечер и завършите заявката на следващия ден чрез обаждане. Всичко беше на едно и също място – приятно и спретнато. Гледайте как приходите ви растат.

combine multiple channels - illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да повиши вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на вашите клиенти.

Related Articles to Уеб хостинг
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x