Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2019. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини, поради които компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent

Дайте възможност на потребителите си да се самообслужват, като създавате изчерпателни бази от знания, пълни със статии, ръководства, форуми и често задавани въпроси.

Напътствайте потенциалните си клиенти през фунията за продажби, като отговорите на въпросите им в реално време.

Възползвайте се от нашите отзиви и предложения кутии, за да разберете точно какво Вашите клиенти искат и очакват от вас.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Фокусирайте се върху нуждите

Различните клиенти имат различни нужди и трябва да се съсредоточите върху всички тях. Благодарение на възможностите на мултиканален помощ софтуер за помощ можете да поддържате връзка с тях на различни слоеве – нека да бъдат социални мрежи, обаждания, имейли или чат в реално време. Независимо откъде идват вашите клиенти, винаги ще сте там за тях.

Създаване на база знания

Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, по които повечето от вашите клиенти ще търсят, докато търсят отговори. Здравите способности на LiveAgent ви дават достатъчно мощност, за да създавате ЧЗВ, да пишете статии за самообслужване или да направите няколко категории въз основа на Вашия бизнес.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Базата знания и порталът за поддръжка са първите места, по които повечето от вашите клиенти ще търсят, докато търсят отговори. Здравите способности на LiveAgent ви дават достатъчно мощност, за да създавате ЧЗВ, да пишете статии за самообслужване или да направите няколко категории въз основа на вашия бизнес.

Някои от бъдещите Ви клиенти могат да се свържат с вас чрез чат на живо, където можете да им дадете отговори незабавно и бързо. По-късно те могат да се свържат с Вас по обикновен имейл и последно, но не на последно място да ви се обадят. Имате цялата налична информация във универсалната входяща поща, така че да можете да проследите техните нужди и искания. – Какво мислиш, че е?

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощен софтуер върху автомобилната индустрия

Related Articles to Софтуер & Интернет
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x