Помощен софтуер за маркетинг индустрията

Не се колебайте, когато възможността се обажда! Отговорете му с LiveAgent – най-преглежданият и #1 на софтуера за бюро за помощ за SMB през 2019.

Подобрете маркетинговите си усилия с LiveAgent

Посетете омни канала

Дайте на клиентите си свободата да се свързват с вас по всеки канал, който харесват – независимо дали става въпрос за чат на живо, имейл, телефон или социални медии.

Увеличаване на реализациите

Увеличете реализациите си с 26%, като се възползвате от наблюдението на посетителите на уебсайтове, чат в реално време и проактивни покани за чат.

Създаване на запомняща се CX

Покажете на клиентите си, че ви е грижа, като предоставяте персонализирана, знаеща и бърза поддръжка.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Конвертиране на непознати клиенти

Надградете инерция, която създадохте с тази невероятна маркетингова кампания и превърнете непознати и посетители в бъдещи потенциални клиенти и клиенти. Използвайте потенциала на помощния софтуер – особено чат на живо и база знания – за да им дадете място да задават въпроси и да получават отговорите.

woman having a question-illustration
digital marketing-illustration

Подобряване на реализациите Ви

Поставянето в реално време на живо чат на вашия сайт може да се окаже като един от игра changers за вашия бизнес. Осигуряването на човешка връзка може да увеличи процента на реализация, да изгради по-голяма база от лоялни клиенти, да увеличи бизнеса Ви и да увеличи приходите Ви.

Дайте на клиентите свободата да избират

Оловното подхранване и застъпничеството за марката трябва да играят решаваща роля във Вашия маркетингов отдел. Да се грижим за съществуващите клиенти е много по-лесно, отколкото да събереш нови. Дайте на клиентите си различни опции за достигане до вас и да забравите за редовните, ol’модата mails. Свържете се с тях с LiveAgent за маркетингови лидери.

digital marketing customer profiles-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощния софтуер върху маркетинга и телекомуникациите.

Related Articles to Маркетинг телекомуникации
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x