Помощен софтуер за банковата индустрия

Инвестирайте в своите клиенти с водещ в класа център за обслужване на клиенти. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Делегир светски и повтарящи се задачи към софтуера на бюрото за помощ, така че агентите ви да могат да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите.

Увеличете ефективността на вашата поддръжка, като същевременно намалите режийните си разходи с нашия софтуер за обслужване на клиенти.

Clock icon

Поддържайте данните на клиента си защитени с най-съвременните мерки за защита, включително HTTPS криптиране, смекчаване на DDoS и др.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Капитализира присъствие в онлайн свят

Технологията и цифровата трансформация промениха начина, по който клиентите се свързаха с банките и застрахователните компании. Повечето от нуждите могат да бъдат удовлетворени онлайн чрез стандартния настолен компютър или чрез мобилни приложения. Използвайте вашия сайт и да донесе силата на обслужване на клиентите на вашия бизнес с LiveAgent за финансовия сектор.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Да задържим клиентите в безопасната заливка.

Точно както вашите клиенти искат да запазят парите си и да се възползва от тях, същото, което искате да постигнете с обслужването на клиентите. LiveAgent за финансовия сектор Ви носи много възможности как да постигнете с минимален риск.

Спестете време

Спестете не само времето си, но и времето на клиентите си с нашия последен чат на живо. Функцията за прожекция в реално време за въвеждане на прожектиране ви помага много и ви дава по-голям пик на това, което вашите клиенти са пишат. Така можете да подготвите отговорите и да ги предоставите точно навреме.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощен софтуер върху банковата индустрия.

Related Articles to Банкова застраховка
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x