За да предложите
отлично клиентско обслужване.

Отговорете на повече клиентски запитвания с помощта на help desk софтуер всичко-в-едно.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Изполват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Здравейте, аз съм Николай. С какво мога да Ви помогна?

Искам да проверя статуса на поръчката си.

С удоволствие, моля да ми дадете номера на поръчката си.

Поръчката ми е номер GQ34566

Свържете се с клиентите си
чрез всички канали

Открийте над 130 функционалности за запитвания и над 200 интеграции с инструменти, които обичате.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Чат

Чатът с най-висока оценка в света

Повишете ангажираността на клиентите и направете покупките лесни с нашия стилен чат. Осигурете персонализирано обслужване в реално време и поканете клиентите си в чата според прекараното време на сайта, местоположението и посетените страници.

  • Предварителен преглед на входящи съобщение
  • Вграден CRM
  • Автоматично разпределяне на чатовете
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Телефонна централа

Облачно базирана
телефонна услуга за
модерните бизнеси

Повишете удовлетвореността на клиентите си като намалите времето за изчакване с нашия облачно базиран софтуер за телефонна централа. Насладете се на повече гъвкавост, спестени пари и по-висока ефективност чрез обратни обаждания, интерактивна система за гласови отговори, автоматично разпределяне на повиквания и видео разговори.

  • Неограничен запис на повиквания

  • Съпроводено прехвърляне на обаждане

  • Подходяща за входящи и изходящи обаждания

Запитвания

Опростен, но мощен софтуер за обработка на запитвания

Спестете време, като обработвате всички съобщения от клиенти в един софтуер. Следете всички разговори, интегрирайте любимите си инструменти, автоматизирайте повтарящите се задачи, работете като екип и вземайте по-добри бизнес решения на база на истински данни.

  • Персонализирани домейни
  • Неограничен брой потребители
  • Напълно приспособим и мащабируем
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Отзиви

Открийте защо клиентите ни обичат да работят с LiveAgent

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Какво ви води тук днес?

Само разглеждам

Търсите ли си многоканален help desk софтуер с надеждна функционалност, вграден лайв чат и възможности за телефонна централа? На правилното място сте!

Help desk software comparison

Сравнявам различни варианти

Не сте сигурни кой help desk е подходящ за вас? Разгледайте страниците ни със сравнения, които се фокусират върху сравнение в цените, рейтинга от клиенти, функционалности и съотношение цена-качество.

Иновативен софтуер

Знаете ли че...

Основан през 2006, LiveChat беше първият софтуер, който предлагаше както лайв чат, така и help desk фунции. Към 2021 LiveAgent е help desk софтуерът с най-висок рейтинг и най-много отзиви от клиенти на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 400 000 бизнеса в целия сват,

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Генерирайте повече приходи

Създайте запомнящо се преживяване на клиентите си, за да повишите приходите.

97%

Повишете удовлетвореността

Очаровайте клиентите си със светкавични отговори.

16×

Подобрете клиентската стойност

Продавайте повече като задържите клиентите си лоялни към марката.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме услуги за прехвърляне на данните от най-популярните help desk приоложения.

Над 3000 ревюта в топ сайтове за отзиви

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Опитайте LiveAgent още днес

Предлагаме услуги за прехвърляне на данните от най-популярните help desk приоложения.

Над 3000 отзива Capterra GetApp G2 Crowd

Related Articles to Начална страница
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x