Здравейте, аз съм Николай. С какво мога да Ви помогна?
Искам да проверя статуса на поръчката си.
С удоволствие, моля да ми дадете номера на поръчката си.
Поръчката ми е номер GQ34566
• • •
Открийте над 130 функционалности за запитвания и над 200 интеграции с инструменти, които обичате.
Чат
Повишете ангажираността на клиентите и направете покупките лесни с нашия стилен чат. Осигурете персонализирано обслужване в реално време и поканете клиентите си в чата според прекараното време на сайта, местоположението и посетените страници.
Телефонна централа
Повишете удовлетвореността на клиентите си като намалите времето за изчакване с нашия облачно базиран софтуер за телефонна централа. Насладете се на повече гъвкавост, спестени пари и по-висока ефективност чрез обратни обаждания, интерактивна система за гласови отговори, автоматично разпределяне на повиквания и видео разговори.
Неограничен запис на повиквания
Съпроводено прехвърляне на обаждане
Запитвания
Спестете време, като обработвате всички съобщения от клиенти в един софтуер. Следете всички разговори, интегрирайте любимите си инструменти, автоматизирайте повтарящите се задачи, работете като екип и вземайте по-добри бизнес решения на база на истински данни.
Търсите ли си многоканален help desk софтуер с надеждна функционалност, вграден лайв чат и възможности за телефонна централа? На правилното място сте!
Не сте сигурни кой help desk е подходящ за вас? Разгледайте страниците ни със сравнения, които се фокусират върху сравнение в цените, рейтинга от клиенти, функционалности и съотношение цена-качество.
Иновативен софтуер
Основан през 2006, LiveChat беше първият софтуер, който предлагаше както лайв чат, така и help desk фунции. Към 2021 LiveAgent е help desk софтуерът с най-висок рейтинг и най-много отзиви от клиенти на пазара, обслужващ над 150 милиона потребители и 400 000 бизнеса в целия сват,
Създайте запомнящо се преживяване на клиентите си, за да повишите приходите.
Очаровайте клиентите си със светкавични отговори.
Продавайте повече като задържите клиентите си лоялни към марката.
Предлагаме услуги за прехвърляне на данните от най-популярните help desk приоложения.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team