Чат за електронна търговия и услуги
Функциите на геймификацията на LiveAgent включват награди и значки, които мотивират служителите и насърчават съвместната работа в екипите, като бъде по-достъпна за клиентите си. Live чатът е част от комплексния help desk софтуер и е едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.
Инвестицията в опции за самообслужване може да намали административните разходи, тъй като клиентите могат да получават денонощно обслужване. Предоставянето на клиентски портал за самообслужване, база знания, често задавани въпроси, форуми и възможност за изразяване на отзиви и предложения може да подобри отношенията и стимулира ангажираността на клиентите.
Хелп деск софтуер за правителства
Тикет е подходящ за малки агенции и предприемачи за $15/mo, а за по-големи бизнеси, маркетинг специалисти и големи агенции предлагат $29/mo. Професионалното хелп-деск решение се предлага на фиксирана месечна цена и без скрити такси, а регистрацията включва 14-дневен безплатен пробен период.
Софтуер за управление на запитвания
Софтуерът за тикети LiveAgent е добро решение за управление на контактите и комуникацията с клиентите. Може да се автоматизира с Правила, които подобряват ефективността и намаляват разходите. Началото на работа е лесно и има полезен прозорец. Интеграциите и плъгините могат да разширят възможностите на софтуера. LiveAgent е лесен за използване и предоставя ръководство за неговата настройка.
Клиентите хвалят LiveAgent за качеството на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка, функционалностите и включените модули. LiveAgent се откроява със стабилната работа дори на мобилни платформи и лесното му внедряване. Клиентите сравняват LiveAgent с други системи като ZenDesk, Freshdesk и други и го наричат най-добрият избор за система за обслужване. LiveAgent има богати функционалности и доступна цена.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни