Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Вдигнете нивото на клиентското си обслужване с плъгина за help desk и лайв чат на LiveAgent за WordPress

Предоставянето на отлично клиентско обслужване е това, което изпъква, помага на компаниите да се отличат сред конкурентите си и държи клиентите лоялни.

Ако ползвате WordPress уебсайт за бизнеса си, предоставянето на бърза и ефективна поддръжка е много по-лесно с плъгина за help desk и лайв чат на LiveAgent за WordPress. Бъдете проактивни с потенциалните и настоящите си клиенти, предлагайте незабавно обслужване, подобрете удовлетворението на клиентите и започнете разговор.

LiveAgent за WordPress правилният плъгин за help desk и лайв чат ли е за вашия бизнес?

Изборът на подходящия help desk плъгин за WordPress не трябва да е сложна задача. С плъгина на LiveAgent, можете лесно да добавите прозорец за лайв чат в WordPress уебсайта или блога си. С широк набор от популярни и уникални чат функционалности, можете да се възползвате от:

real-time typing view

Допълнете сайта си с най-бързият чат прозорец с възможности за пълно персонализиране

Тъй като в днешно време клиентите имат високи очаквания за скоростта на клиентското обслужване, създадохме най-бързия лайв чат прозорец на пазара, който се зарежда за едва 2,5 секунди. Освен това той може лесно и изцяло да се персонализира – така че прецизно да настроите външния вид на чат прозореца си, за да изглежда като неразделна част от сайта ви.

Live chat   Proactive chat invitations

Проактивни покани за чат, за да заинтригувате повече посетители и да ги превърнете в клиенти

Повишете ангажираността като каните потенциалните и настоящите си клиенти да чатят със сътрудниците ви докато разглеждат уебсайта ви. Настройте покани за чат за конкретни URL адреси – например станицата с цените или тази за завършване на поръчка – и подобрете конверсиите си както никога преди. LiveAgent също така изпраща проактивни покани само когато имате достатъчно свободни сътрудници онлайн.

use case scenario share important information with liveagent

Интелигентно разпределяне на чатовете за бърза и точна комуникация

LiveAgent разпределя входящите чатове към правилните членове на екипа ви и динамично адаптира достъпността на чата когато сътрудниците ви се вписват и отписват по време на смените си. Освен това, множеството опции за разпределяне на чатовете гарантира, че те отиват при сътрудници, които преди са разговаряли или чатили с клиентите за по-точна комуникация.

smart intelligent call routing

Онлайн проследяване, за да наблюдавате поведението на посетителите в уебсайта ви

Наблюдавайте кой разглежда уебсайта си, как се придвижва в него и колко време прекарва. С правилната информация – като сайта, на който е посетителя, от къде е дошъл, държава и местно време – можете да го поканите проактивно да чати с вас когато смятате, че е подходящо, за да е релевантна поканата ви.

What is live chat software

Преглед на написаното в реално време, за да отговаряте още по-бързо

Впечатлете клиентите, с които чатите, като дадете отговори още по-бързо с помощта на малка магийка, наречена “преглед на написаното в реално време”. Вижте какво пише посетителят от другата страна на чата в реално време още преди да го изпрати и започнете да обмисляте отговора си. Подгответе отговорите си преди въпросът да е зададен и впечатлете клиентите си със скоростно обслужване.

Three agents providing support via voice

Вътрешен чат, за да говорите с колегите си когато ви трябва малко помощ

Нямате отговор или не можете да решите проблема на клиента веднага? Свържете се незабавно с колега чрез вътрешния чат когато ви трябва помощ. Можете също да поканите колегите си в изходящ чат, да им изпратите текстово съобщение или да пишете бележки, видими само за вас и други сътрудници.

Защо е нужно да предлагате обслужване чрез лайв чат на клиентите си

Increase icon

Популярно на глобалния пазар

Лайв чатът продължава да расте като канал за комуникация. Глобалният пазар на софтуер за лайв чат се очаква да достигне стойност от 997 млн долара до 2023.

Stars

Подобрява удовлетворението на клиентите

Лайв чатът е комуникационният канал с най-високо ниво на клиентско удовлетворение – 73%, в сравнение с 61% за имейл и 44% за телефонни обаждания.

Healthcare icon

Повишете продажбите и лоялността

79% от бизнесите казват, че предоставянето на клиентско обслужване чрез лайв чат е имало положителен ефект върху продажбите, приходите и клиентската лоялност.

Macros, Attachments and Notes

Решение всичко-в-едно

Освен че има WordPress плъгин за лайв чат, LiveAgent предлага и многоканално help desk приложение с всичко в едно, което предлага над 180 функционалности, над 40 интеграции и изключително много възможности за персонализация.

Стабилна система за управление на запитвания с автоматизация, виртуална входяща и изходяща телефонна централа, вградена в help desk-а ви, вграден лайв чат, интеграции със социални медии и добри възможности за самообслужване с клиентски портал, множество бази знания и клиентски форуми – имаме всичко това в едно-единствено приложение с универсална входяща кутия.

Help desk приложение, базирано на облак, за всичките ви нужди в клиентското обслужване

Освен всичко, софтуерът за help desk и лайв чат на LiveAgent е изцяло базиран на облак. Тъй като help desk приложенията са едни от най-тежките, да имате такова базирано на облак е по-добрият избор по редица причини.

Не се налага да сваляте нищо, работи и съхранява данни на отдалечени сървъри и не раздува базата ви данни и можете използвате приложението дори и когато собственият ви сайт крашне.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

По-щастливите клиенти са на клик разстояние, опитайте сега!

Знаете ли, че LiveAgent е help desk софтуер №1 според SMB за 2019 и 2020 г.?

Започнете 14-дневен тест период с пълната функционалност и разгледайте отблизо как работи всичко и как може да ви помогне да издигнете клиентското си обслужване на следващото ниво. Не се изисква кредитна карта.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

FAQ

Кой е най-добрият help desk софтуер?

Най-добрият help desk софтуер помага на организацията ви да обработва клиентските запитвания и автоматично възлага комуникацията с конкретен клиент на един сътрудник чрез вградения софтуер за клиентско обслужване.

За какво се използва help desk софтуерът?

Help desk софтуерът обикновено се използва за клиентско обслужване и поддръжка, за да подпомогне организирането и управлението на запитванията от клиенти.

Как да интегрирам LiveAgent с WordPress?

За да интегрирате LiveAgent с WordPress, трябва да инсталирате плъгина за LiveAgent.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо