Търсите
help desk за WordPress?

LiveAgent е най-добрият избор, предлагащ над 140 функционалности и над 40 интеграции.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Вдигнете нивото на клиентското си обслужване с плъгина за help desk и лайв чат на LiveAgent за WordPress

Предоставянето на отлично клиентско обслужване е това, което изпъква, помага на компаниите да се отличат сред конкурентите си и държи клиентите лоялни.

Ако ползвате WordPress уебсайт за бизнеса си, предоставянето на бърза и ефективна поддръжка е много по-лесно с плъгина за help desk и лайв чат на LiveAgent за WordPress. Бъдете проактивни с потенциалните и настоящите си клиенти, предлагайте незабавно обслужване, подобрете удовлетворението на клиентите и започнете разговор.

LiveAgent за WordPress правилният плъгин за help desk и лайв чат ли е за вашия бизнес?

Изборът на подходящия help desk плъгин за WordPress не трябва да е сложна задача. С плъгина на LiveAgent, можете лесно да добавите прозорец за лайв чат в WordPress уебсайта или блога си. С широк набор от популярни и уникални чат функционалности, можете да се възползвате от:

real-time typing view

Допълнете сайта си с най-бързият чат прозорец с възможности за пълно персонализиране

Тъй като в днешно време клиентите имат високи очаквания за скоростта на клиентското обслужване, създадохме най-бързия лайв чат прозорец на пазара, който се зарежда за едва 2,5 секунди. Освен това той може лесно и изцяло да се персонализира – така че прецизно да настроите външния вид на чат прозореца си, за да изглежда като неразделна част от сайта ви.

Live chat - Proactive chat invitations

Проактивни покани за чат, за да заинтригувате повече посетители и да ги превърнете в клиенти

Повишете ангажираността като каните потенциалните и настоящите си клиенти да чатят със сътрудниците ви докато разглеждат уебсайта ви. Настройте покани за чат за конкретни URL адреси – например станицата с цените или тази за завършване на поръчка – и подобрете конверсиите си както никога преди. LiveAgent също така изпраща проактивни покани само когато имате достатъчно свободни сътрудници онлайн.

Shared customer information - LiveAgent

Интелигентно разпределяне на чатовете за бърза и точна комуникация

LiveAgent разпределя входящите чатове към правилните членове на екипа ви и динамично адаптира достъпността на чата когато сътрудниците ви се вписват и отписват по време на смените си. Освен това, множеството опции за разпределяне на чатовете гарантира, че те отиват при сътрудници, които преди са разговаряли или чатили с клиентите за по-точна комуникация.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Онлайн проследяване, за да наблюдавате поведението на посетителите в уебсайта ви

Наблюдавайте кой разглежда уебсайта си, как се придвижва в него и колко време прекарва. С правилната информация – като сайта, на който е посетителя, от къде е дошъл, държава и местно време – можете да го поканите проактивно да чати с вас когато смятате, че е подходящо, за да е релевантна поканата ви.

What is live chat software

Преглед на написаното в реално време, за да отговаряте още по-бързо

Впечатлете клиентите, с които чатите, като дадете отговори още по-бързо с помощта на малка магийка, наречена “преглед на написаното в реално време”. Вижте какво пише посетителят от другата страна на чата в реално време още преди да го изпрати и започнете да обмисляте отговора си. Подгответе отговорите си преди въпросът да е зададен и впечатлете клиентите си със скоростно обслужване.

Three agents providing support via voice

Вътрешен чат, за да говорите с колегите си когато ви трябва малко помощ

Нямате отговор или не можете да решите проблема на клиента веднага? Свържете се незабавно с колега чрез вътрешния чат когато ви трябва помощ. Можете също да поканите колегите си в изходящ чат, да им изпратите текстово съобщение или да пишете бележки, видими само за вас и други сътрудници.

Защо е нужно да предлагате обслужване чрез лайв чат на клиентите си

Популярно на глобалния пазар

Лайв чатът продължава да расте като канал за комуникация. Глобалният пазар на софтуер за лайв чат се очаква да достигне стойност от 997 млн долара до 2023.

Подобрява удовлетворението на клиентите

Лайв чатът е комуникационният канал с най-високо ниво на клиентско удовлетворение – 73%, в сравнение с 61% за имейл и 44% за телефонни обаждания.

Повишете продажбите и лоялността

79% от бизнесите казват, че предоставянето на клиентско обслужване чрез лайв чат е имало положителен ефект върху продажбите, приходите и клиентската лоялност.

Macros, Attachments and Notes

Решение всичко-в-едно

Освен че има WordPress плъгин за лайв чат, LiveAgent предлага и многоканално help desk приложение с всичко в едно, което предлага над 180 функционалности, над 40 интеграции и изключително много възможности за персонализация.

Стабилна система за управление на запитвания с автоматизация, виртуална входяща и изходяща телефонна централа, вградена в help desk-а ви, вграден лайв чат, интеграции със социални медии и добри възможности за самообслужване с клиентски портал, множество бази знания и клиентски форуми – имаме всичко това в едно-единствено приложение с универсална входяща кутия.

Help desk приложение, базирано на облак, за всичките ви нужди в клиентското обслужване

Освен всичко, софтуерът за help desk и лайв чат на LiveAgent е изцяло базиран на облак. Тъй като help desk приложенията са едни от най-тежките, да имате такова базирано на облак е по-добрият избор по редица причини.

Не се налага да сваляте нищо, работи и съхранява данни на отдалечени сървъри и не раздува базата ви данни и можете използвате приложението дори и когато собственият ви сайт крашне.

help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

По-щастливите клиенти са на клик разстояние, опитайте сега!

Знаете ли, че LiveAgent е help desk софтуер №1 според SMB за 2019 и 2020 г.?

Започнете 14-дневен тест период с пълната функционалност и разгледайте отблизо как работи всичко и как може да ви помогне да издигнете клиентското си обслужване на следващото ниво. Не се изисква кредитна карта.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Help Desk за WordPress
По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

Търсите алтернатива на Novocall? Не търсете повече! LiveAgent ще поеме работата. Разгледайте основните му характеристики и възможности сега.

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

LiveAgent е мощна алтернатива Qonvo. Осигурява отлична тикетинг система и покритие на най-важните комуникационни канали.

Търсите алтернатива на Qonvo?

Софтуерът LiveAgent предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Той осигурява безопасност и съвместимост с кол центрове и напреднали функционалности за обработка на запитвания.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

Търсите алтернатива на Aircall?

Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо