Отличното клиентско обслужване е едно от онези неща, които днес всеки очаква от бизнеса. Ако го правите добре, може да създадете клиентска лоялност към бранда си. Ако обаче го правите грешно, може да настане истинско бедствие и с всички алтернативи, които потребителите имат, вероятно няма да се върнат при вас ако ги разочаровате. И така, това ни води до въпроса: как да сме сигурни, че даваме на клиентите си най-доброто обслужване, за да ги задържим?
Можете да започнете да си отговаряте на този въпрос като помислите кое е важно за клиента. Това са нематериални блага, като времето и удовлетворението. Най-добрият начин да подобрите тези аспекти на клиентското обслужване за клиентите си е да въведете help desk система за управление на запитвания, за да решавате проблемите им по-ефективно и ефикасно.
Help desk система за управление на запитвания е централизирана система, която записва въпросите от клиенти, исканията им и взаимодействията с тях като запитввания, за да може екипът за обслужване да ги подреди, отговори и разреши. Този тип help desk софтуер помага за по-ефективен процес по обработка на запитванията. В конкретни случаи, той разпределя запитването към служителя, който е най-добре подготвен да го обработи чрез автоматично разпределяне на запитвания. Този пример показва едно от най-важните неща в help desk системите за управление на запитвания: автоматизацията.
Тази система работи като създава запитвания, които се документират и се водят дневници за взаимодействията с клиента. Например, представител обслужване на клиенти създава запитване в лайв чат или по имейл. Запитването се съхраняват в универсална входяща кутия, достъпна за всички членове. След като е създадено, системата известява служителите чрез звуков сигнал или известие по имейл.
Централизираната help desk система улеснява създаването на отчети, за да следите ключови показатели за бизнеса и работата си. Например, подобряването на клиентското ви обслужване е важно, защото то е част от основата, на база на която клиентите ще съдят за цялата компания.
Освен това, създаването на правила за автоматизация може да подобри цялостния работен процес на екипа за обслужване и да намали времето за отговор. Грижата за клиентите и обслужването им добавя стойност към компанията; както отчита Dimension Data, “84% от организациите, работещи в посока подобряване на клиентското изживяване, отчитат по-високи приходи.”
Ефективната help desk системата за управление на запитвания съдържа компоненти, които определят ефикасността на платформата и предлага различни възможности клиентите да се ангажират с компанията. Въпреки че в някои случаи компаниите могат да използват инструменти като бот с изкуствен интелект, според Microsoft “ефективността на ботовете е спаднала до 28%. Освен това, американските потребители не намират ботовете за ефективни, като 40% разчитат на други канали, за да се свържат с обслужващия екип.
Повечето потребители предпочитат да се свържат с поддръжката или бранда по телефона, защото търсят бързи отговори или искат да говорят с реален човек. Така че докато оценявате основните елементи на help desk системата за управление на запитвания, имайте предвид, че най-добрият софтуер е създаден да прави процесите по-ефективни и да даде възможност на клиентите да решат често срещаните проблеми по-бързо.
Help desk системите за управление на запитвания улесняват комуникацията чрез всички стандартни платформи. Като отговаряте на предпочитаните от клиента канали, изграждате лоалност към бранда и задържате клиентите си. След едно единствено негативно преживяване с клиентското обслужване, потребителите се обръщат към друга компания. Младите хора са още по-склонни да сменят бранда, като три четвърти казват, че са го правили.
Най-честата онлайн форма на комуникация е имейл. За да създадете профил в който и да е сайт или услуга, имате нужда от имейл адрес. Затова е от съществена важност да имате система, която да управлява входящите ви имейли.
Help desk системата за управление на запитвания създава ID на запитване за всеки имейл и го възлага на подходящия потребител или екип според правилата за автоматизация. Собсвеникът на запитването може да го прехвърля, да добавя етикети и други.
Подобен на обаждане, но с по-голям фокус върху мултитаскинга, лайв чатът дава възможност на клиентите да се свържат с представител в реално време. В резултат се счита за един от най-удовлетворяващите методи за комуникация. Клиентите оценяват това да знаят, че някой чака от другата страна на екрана, за да отговори на въпросите им. Това ги кара да се чувстват важни и оценени. Според 99firms: “Около 69% от потребителите в САЩ изискват лайв чат функционалност.”
Лайв чатът е софтуер, базиран в браузъра, което означава, че не се изискват почти никакви усилия от клиента, тъй като бутонът за чат е вграден в уебсайта или на конкретна уеб страница. Чрез лайв чат клиентите се свързват незабавно с някого, който може да им помогне да решат проблемите си. Процесът допълнително се подпомага от получената информация за поведението на клиента на уебсайта. Това ниво на ангажираност води по положително клиентско изживяване.
Когато клиент има въпрос, който не може да обясни добре в чат или по имейл, най-вероятно ще се обади. Телефонната централа е централизиран офис, предвиден да получава входящи обаждания по телефон. Софтуерът за телефонна централа е жизненоважен софтуер, който можете да интегрирате с VoIP доставчик. Най-често срещаните функционалности са интерактивни гласови отговори (IVR), автоматично връщане на обаждания, трансфер на обаждания и неограничен запис на разговори.
Според едно проучване “повече от три четвърти от всички потребители предпочитат да се свържат с клиентското обслужване по телефона.” Много по-бързо е да се обясни проблема по телефона, отколкото да се пише. Въпреки че е важно да имате и други точки за контакт, е от изключителна важност да предлагате възможност за обаждане.
Социалните медии са друга възможност за клиентско обслужване, която изисква внимание. Социалните медии предоставят платформа, в която клиентите изпращат директни съобщения на компаниите извън стандартните им възможности за контакт. Поради това, наблюдението на социалните медии е изключително важно за клиентското удовлетворение. Според проучване на Social Habit “42% от потребителите очакват отговор в социалните медии до 60 минути. Що се отнася до избрани канали като Facebook, 85% от потребителите очакват отговор на въпросите си до шест часа, докато 64% от потребителите на Twitter очакват отговор до час.”
Ето защо доставчиците на help desk системи за управление на запитвания като LiveAgent предлагат интеграция с основните платформи за социални медии, за да помогнат за разширяването на мрежата от възможности за клиентско обслужване. За да оцените важността на социалните медии, трябва да знаете, че всеки месец се разменят около един милиард съобщения между потребители и бизнеси във Facebook.
Клиентските портали са начин клиентите да достъпват ресурси 24/7. Клиентите могат да се впишат, за да видят детайли за поръчките си, да чатят с членове на екипа за обслужване на клиенти и да използват възможностите за самопомощ, за да намират бързо информация. Това е отлична възможност, която да предложите на клиентите си, тъй като им позволява да решават проблемите си независимо, без да се свързват с клиенткото обслужване.
Стандартните функционалности включват база знания, форуми, обратна връзка и предложения, изпращане на запитвания и инструменти за търсене. Тези функционалности гарантират, че клиентският портал има цялата информация, от която клиентът има нужда, и улеснява намирането на това, което търси. Това намалява броя запитвания, които представителите обслужване на клиенти трябва да обработват ежедневно, и подобрява общото удовлетвовение на клиентите от взаимодействието с компанията ви. Това е сценарий, в който всеки печели – вие, служителите и клиентите ви.
Базите знания са една от ключовите функционалности в клиентския портал. Те осигуряват ресурси и статии, в които клиентите да търсят решения на често срещани проблеми. Предлагането на тази услуга има предимството, че помага на клиентите извън работно време, като същевременно намалява броя запитвания и увеличава трафика към сайта ви.
Вътрешна база знания дава на екипите за обслужване бърз достъп до информация, за да ускори взаимодействието с клиентите и да улесни комуникацията. Служителите ще имат хранилище с информация, чрез която да се справят с проблемите без да имат нужда от друг колега, скъсявайки времето за обслужване на клиент. Тъй като базата знания е изключително достъпна чрез функцията за търсене, сътрудниците бързо намират информацията, от която имат нужда, за да разрешат проблема на клиента докато са на телефона или в чата. По време на създаването на базата знания, членовете на всички отдели трябва да работят заедно, за да създадат ресурси, които да посрещнат разнообразните нужди от клиентско обслужване.
Компонентите разказват само една част от историята на ефективната help desk система за управление на запитвания. Другата част от историята е, че жизнено важните функционалности трябва да са част от ефективна система, но като цяло двете имат пресечни точки.
Оснен това, за ефективната help desk система за управление на запитвания е важно да расте заедно с бизнеса ви. Нищо не забавя растежа така, както въвеждането на нов процес, тъй като отнема време, пари и усилия за обучение на служителите за работа с новата система. Затова възможността за увеличение на обема е често срещана характеристика на тези системи. По-сложните функции, които трябва да търсите в този тип софтуер, са автоматизация, отчети и интеграция.
Важно предимство на автоматизацията е, че поема отговорността за прости и еднотипни задачи вместо служителите и ги изпълнява. В LiveAgent автоматизация се използва за автоматичното разпределяне на запитвания, което слага етикети и разпределя запитвания без човешка намеса. Шаблоните за отговори също са част от тази концепция.
Шаблоните за отговор са подобни на предварително записаните съобщения, които чувате в телефонно меню; само че служителят бързо избира готовото съобщение, за да отговори по-бързо. В зависимост от съобщението на клиента, шаблоните за отговор може да са изключително прости и да казват само, че ще ви трябват няколко минути, за да разгледате данните на профила им. Така клиентите знаят, че работите по случая им, но може и да не получат отговор веднага. По-бърз отговор винаги е по-добре, дори и ако просто казвате, че разбирате разочарованието на клиента и работите върху решението.
Отчетите също играят важна роля във всяка организация и могат да проверят ефективността на взаимодействията с клиентите. Отличните отчети за клиентското обслужване могат да дадат на организацията ви важни данни, които могат да помогат да решите какви споразумения за ниво на обслужване да използвате, за да рекламирате бранда си.
Ако използвате правилния софтуер, можете да интегрирате други приложения, както и да улесните работния процес за служителите си и да подобрите ефективността още повече. Например, LiveAgent дава възможност за интеграция с други софтуери за продуктивност, като Slack, и така се отделя по-малко време за превключване между приложенията за вътрешна комуникация и софтуера за продуктивност за изпълнение на ежедневните задачи. Като многоканална help desk система за управление на запитвания, LiveAgent изпълнява ролята на централното място за клиентско обслужване в организацията чрез мощната си функционалност и подобрява ефективността и клиентското обслужване.
Find the best solution for you
LiveAgent offers plenty of useful integrations and features, making customer service easier than ever before. Curious about all the opportunities?
Да изберете най-добрата help desk система за управление на запитвания може да бъде предизвикателство, тъй като всяка има своите предимства и недостатъци. Критериите по-долу могат да ви помогнат да решите коя е най-добрата за вас. Освен това е важно да имате предвид, че дори и ако някои системи изглеждат карто най-добрите по принцип, може да не са най-подходящите за вашата конкретна ситуация.
Когато обмисляте конкретен софтуер за клиентско обслужване, е от съществено значение да имате предвид времето, за което ще сте задължени да плащате за системата. Някои доставчици, например LiveAgent, таксуват на месечна база без договор, така че можете да се откажете по всяко време. Други от своя страна изискват договор, за да използвате услугата. Този фактор е важен за вземане на решение, за да не се окаже, че ползвате нещо неподходящо, само няколко седмици след началото на договора.
На пръв поглед цените са ясни, тъй като можете да разберете каква е цената на месец на всеки доставчик, който предлага подобни услуги. Но трябва да вземете предвид всички разходи, свързани с help desk системата за управление на запитвания, тъй като те могат да са по-големи от самата цена на софтуера. Трябва да вземете предвид обучението, обновленията и регулярната поддръжка.
Комапниите също така трябва да сравнят текущата цена на запитване и потенциалната нова цена след въвеждането на новото софтуерно решение. Според BMCblogs, “средната цена на запитване (в САЩ) е $15,56, варираща от $2,93 до 46,69.” Колкото по-ефективни могат да са служителите ви, използвайки определена система, толкова по-рентабилна я тя. Ако знаете колко ще спестите на запитване след като закупите софтуера, това може да ви помогне да вземете информирано решение.
Важно е също така да имате предвид клиентското обслужване на доставчика и как можете да се свържете с него. Компаниите могат да се свържат с екипа за обслужване на LiveAgent чрез база знания, лайв чат, имейл или телефон. Ако системата ви спре да работи, може да изгубите време, в което бихте могли да отговаряте на клиенти и съответно да изгубите пари. Затова възможността да се свържете с доставчика на help desk система за обработка на запитвания е задъжлителна.
Различните организации имат различни приоритети според това къде се намира бизнесът им. Задължително трябва да работите с доставчик на софтуер за клиентско обслужване, който ви дава гъвкавост да увеличавате и намалявате обема. Докато растете, възможността да добавяте повече потребители с течение на времето или да увеличавате броя на възможностите, които имате, е от съществено значение. Винаги трябва да проверите до къде можете да стигнете с определена система преди да се обвържете. Употребата на една и съща система възможно най-дълго е най икономически ефективният избор.
Някои софтуерни решения може да имат всичко, от което се нуждаете без да имат всяка възможна функционалност за help desk. Това не е проблем, но трябва да обмислите ограниченията на софтуера що се отнася до бъдещето, а не само за настоящия момент. Разбира се, може в момента да нямате нужда от всички функционалности, които предлага софтуерът, но трябва да обмислите дали няма да ви потрябват в бъдеще.
Интеграцията е важна част от всеки софтуер, тъй като ви дава възможност да комбинирате процесите в един интуитивен интерфейс и да спестите време. Ако цялостното решение, което разглеждате, няма всички възможности, които търсите, проверете с какви програми може да се интегрира, тъй като те могат да запълнят дупките на най-добра цена. В същото време, софтуерът базиран на облак трябва да може да се справя с неочаквани прекъсвания на интернета. И последно, липсата на безплатен тест период може да е предизвикателсто пред вземането на решение дали софтуерът ще покрие нуждите ви.
До сега говорихме за обслужващия персонал като за един човек, но в много случаи това не е така. Help desk системите трябва да подкрепят екипите и да им дават възможност да работят заедно по проблемите. Успехът или провалът на една организация рядко са в резултат на работата на един човек. Никой бизнес не може да просперира така. Давайки на екипа си възможност да работи съвместно чрез вътрешен чат, вътрешна база знания, прикачени файлове или бележки в запитванията, добавяте стойност и повишавате ефективността.
Да видите нещо с очите си е най-добрият начин да го оцените. Например, помислете за разликата между това някой да ви опише картина и това да можете да я видите сами.
В двата случая ще разберете картината по много различен начин. Същото важи за демо версията на който и да е софтуер. Може да разберете идеята на приложението докато гледате демонстрация как работи, по-добре отколкото ако само прочетете за него. Демо версията обаче ви дава възможност да се запознаете с разположението на инструментите и да видите дали продуктът работи за вас.
Най-добрата help desk система за управление на запитвания е тази, която прави работата ви по-ефективна и дава на клиентите ви възможност да си помогнат сами, намалявайки натоварването върху служителите. Системите като LiveAgent имат разнообразни възможности за персонализация, за да създадат работен процес, специфичен за бизнеса ви. Най-добрата система е тази, която е най-подходяща за уникалните ви изисквания.
Ако сте малък бизнес, целта на избора ви трябва да е възвръщаемост на инвестицията, съотношение цена-качество и възможност за растеж. Затова идеалният сценарий е да намерите система, която покрива нуждите ви на разумна цена,
Простите системи за управление на запитвания предлагат безплатна версия на софтуера си с органичени възможности. LiveAgent предлага безплатен план, който ви дава основите на всичко, от което имате нужда като за начало, като бутон за чат, базови отчети и клиентски портал. Друг вариант на разумна цена е Zoho Desk, който също има безплатна версия. По-късно може да решите да надградите към платен план.
Когато бизнесът ви продължава да расте, има повече възможности в средната част на пазара на системи за управление на запитвания, тъй като повече пари осигуряват повече функции. В този момент вероятно имате разрастващ се екип от сътрудници и трябва да се фокусирате върху това да ги обедините чрез системи, които подкрепат работата в екип и могат да се интегрират с различни системи, които вече имате и които планирате да разрастнете. Все пак обаче трябва да се фокусирате върху стойността, тъй като не е добра идея да излезете извън бюджета си, за да получите прекалено много функции.
В момента LiveAgent се интегрира с над 190 програми, включително социални медии. Социалните медии са ценни за маркетинговите ви кампании, особено ако сте изгряващ бранд. Да отговаряте на въпросите и притесненията в социалните мрежи ще ви помогне да разширите влиянието си и да създадете запомнящи се преживявания за клиентите си. Както и други help desk системи, LiveAgent се интегрира и със Slack, за да помогне на служителите ви да останат свързани. Друга отлична опция е Jira Service Desk, който също може да се похвали с огромно разнообразие от интеграции.
Големите бизнеси могат да се развихрят. Когато вече можете да си позволите всички завъртяни функции, е време да се вгледате внимателно в това, от което наистина имате нужда. Все още обаче най-добрият път е да търсите добро съотношение цена-качество, без значение колко пари можете да отделите.
Големите на пазара, Zendesk и Jira Service Desk, предлагат някои качества, които другите нямат, като единично вписване. Единичното вписване дава възможност на потребителите да достъпят софтуера, използвайки съществуващи данни за вход, например да се впишат чрез Google профила си.
Това не означава, че те са единственият вариант. В зависимост от това от какво имате нужда като голям бизнес под формата на клиентско обслужване, може да е по-добра идея да изберете по-икономичен вариант, който предлага възможностите, от които се нуждаете. Например, LiveAgent има изобилие от функционалности, а същевременно най-скъпият му план е на разумна цена и с подобна стойност като някои help desk системи, които струват много повече.
Looking for great ticketing system?
LiveAgent can help you rapidly improve your customer service. Curious about all the opportunities?
Въпреки че можете да управлявате клиентското си обслужване без хелп деск система, времето и усилията, които това изисква, ще ви донесат по-големи разходи за труд, отколкото употребата на система за управление на запитвания. Ефикасността е едно от основните предимства на такава система.
Този тип услуга не само ще създаде ефективна работна атмосфера, в която служителите ви не се налага да търсят в няколко различни платформи ръчно, но също така ще ги сближи, като им даде възможност да работят съвмествно по запитванията. Освен това ще намали обема на работата им чрез създаването на възможности за самообслужване, които ще подобрят потребителското изживяване. Можете да създадете работни процеси, за да оптимизирате времето, необходимо за разрешаване на проблем, което ще увеличи обема запитвания, които можете да обработите, и ще остави клиентите ви доволни.
Системите също така помагат за консолидирането на множество канали за взаимодействие с клиентите на едно място и ги подрежда в лесно за използване, функционално пространство. Възможността да имате събрани на едно място имейли, лайв чат, телефонни обаждания и запитвания от социални медии не е за изпускане. Това е ефективна употреба на средствата. Всичко тези данни, записани и готови за създаване на отчети и търсене на зависимости, могат да се използват, за да ви помогнат да вземате други решения, извън клиентското обслужване.
Срещу цената, която плащате за help desk система за управление на запитвания, можете да повишите удовлетвореността на клиентите, да повишите ефективността на служителите си и да добавите стойност към брада си чрез създаването на положително клиентско изживяване, което изгражда клиентска лоалност. Задържането на съществуващи клиенти е по-евтино от привличането на нови и хората са склонни да платят повече за по-добро клиентско изживяване. Според Hubspot “68 процента от потребителите са склонни да платят повече за продукти и услуги на бранд, който вярват, че ще им предостави отлично обслужване.
Доброто клиентско изживяване е всичко в днешно време и help desk система за управление на запитвания ще ви помогне да го постигнете.
Въвеждането на хелп деск система за управление на запитвания е просто, тъй като повечето са уеб базирани. Обикновено можете да изберете един от предлаганите планове от доставчика на софтуер, да създадете профил, да инсталирате софтуера, да персонализирате таблото и клиентския портал, да добавите плъгини и т.н. С LiveAgent например, неща като добавянето на лайв чат функция се постигат само чрез копиране и поставяне на код на сайта ви.
Цената на хелп деск системата за управление на запитвания зависи от доставчика, но обикновено се таксува месечно на база на броя абонати, които имат достъп до системата. Общо взето, получавате функционалностите на системата, но плащате за повече достъп. Някои предлагат месечна такса, която дава възможност за определен брой потребители, докато други предлагат годишна такса, за да намалите общата цена.
Най-важното, което трябва да помните когато обмисляте цената на хелп деск системата, е стойността, която получавате срещу месечната си такса. Цената на системата трябва да се сравни с това, което ще спестите след като я въведете в експлоатация, когато вероятно бързо ще се изплати. Това се случва тъй като цената на запитване намалява заради цената на труда, защото хелп деск системата прави работата ви по-ефективна.
Докато разглеждане ценовата структура на доставчиците на help desk системи за управление на запитвания, ще забележите, че месечните такси често се изчисляват на потребител. Всеки човек от екипа, който се вписва в системата, ще увеличи месечната такса. LiveAgent следва този ценови модел. SolarWinds също така добавя допълнителна таска на устройство на месец.
Друг често срещан ценови модел, който ще срещнете на пазара за help desk системи, е таксуването на база на лиценз, който позволява достъп на определен брой сътрудници. JitBit е сред този тип доставчици и той също дава възможност за годишно таксуване, за да се намали цената.
Sli.do е уеб базирано приложение, което дава възможност на презентаторите да ангажират публиката си чрез анкети и да разговарят директно чрез задаване на въпроси. Ето какво казват те за LiveAgent:
“Събитията и срещите са много динамични. Всичко се променя постоянно и затова лайв чатът и телефонните обаждания ни помагат да сме близо до клиентите си, а имейлите от своя страна ни помагат да приоритизираме ключовите разговори, които водим с тях. Затова маркираме имейлите, създаваме етикети за специфични имейли и задаваме разлини приоритети. Най-хубавото на LiveAgent е, че всичко може да се управлява от едно място, без значение дали става въпрос за телефонно обаждане, чат или имейл. В резултат на това е много лесно да говорим с клиентите си дори в най-натоварените периоди. Така LiveAgent ни дава възможност да сме по-бързи и да гарантираме безпроблемно и успешно събитие за клиента си.”
Друг отзив идва от Atomer, компания, която дава възможност на клиентите си да наемат изцяло уеб-базирана система, която създава лесно онлайн магазини и уебсайтове. Това начинание изисква добра help desk система за управление на запитвания и след като тестват няколко, се спират на LiveAgent, тъй като отговаря най-добре на нуждите им. Те казват:
“Служителите ни лесно свикнаха с LiveAgent. Работата с LiveAgent е лесна и интуитивна. LiveAgent е инструментът, който ползваме, за да помагаме на клиентите си всеки ден, и сме много доволни от него. Предлага отлично ниво на прозрачност между нас и клиентите ни.”
LiveAgent страртира през 2006 г, тъй като основателите му не успяват да намерят отличен инструмент за клиентско обслужване, който да предлага лайв чат, така че го създали сами. През 2011 те разширяват функционалностите на софтуера така, че да включват и help desk система за управление на запитвания. Днес LiveAgent има над 45 функции за управление на запитвания и над 190 интеграции, като същевременно поддържа външни интеграции, и е лесен употреба и настройка. Help desk функциите му подобряват продуктивността, като същевременно повишават задържането на клиентите и конверсиите. Към всеки план е включено допълнително мобилно приложение.
LiveAgent дав възможност за промяна на обема на работата с високото си ниво на персонализация и възможности за интеграция в една платформа. С широкия си набор от функции и интеграции, той може да се персонализира така, че да посрещне нуждите какво на малки, така и на големи компании във всички отрасли.
LiveAgent е отличен избор за тези, които имат ограничен бюджет, тъй като е на разумна цена, дори и най-високия план. Не поддържа обаче възможност за единично вписване (SAML) за големи корпорации със стотици служители, както други системи за големи фирми.
Безплатен Запитвания – $15/потребител/месец Запитвания + Чат – $29/потребител/месец Всичко в едно – $49/потребител/месец
Zoho Desk стартира help desk система за управление на запитвания през 2016 г, кояко се интегрира безпроблемно с много приложения, разработени от Zoho. Общо различните приложения за всяко ниво на бизнеса са достигнали над 60 милиона потребители. Освен това предлагат обширен софтуер, базиран на облак, на разумна цена.
Zoho Desk е система, която може да се приспособи за различен обем – от един до стотици служители. Потребителите на Zoho също така имат достъп до библиотеката със Zoho продукти, които се интегрират със Zoho Desk.
На разумна цена, с възможнот за добавяне на light потребители за $6 на месец (и 50 безплатни light потребители на най-високия план). Light потребителите имат ограничени хелп деск права, тъй като не са част от екипа за клиентско обслужване, но могат да подпомагат взаимодействията с клиентите. Липсва му и възможност за единично вписване (SAML), а CRM интеграцията е с продукт, различен от Zoho. Една от основните функционалности, която го отличава, е изкуственият интелект Zia, който е мощно допълнение към обслужващия екип, но е достъпен само на най-високия план. Освен това, Zoho предлага допълнителна отстъпка при годишно таксуване.
Безплатен Стандартен – $20/потребител/месец ($14/потребител/годишно) Професионален – $35/потребител/месец ($23/потребител/годишно) Корпорация – $50/потребител/месец ($40/потребител/годишно)
Лесен за настройка уеб базиран хелп деск – HappyFox предлага безкрайни възможности за персонализация, административно управление и функции за сигурност, които са от полза за големите бизнеси. Освен това се използва лесно и предлага много функционалности, които дават възможност на клиентите да си помогнат сами, за да се намали натоварването на служителите ви.
Тъй като липсва безплатен план и цените започват от $29 на потребител на месец, фирмите с ограничен бюджет трудно могат да си го позволят. Положителното е, че предлагат варианти с неограничени потребители и ограничени запитвания на година при по-голям обем работа. Компанията предлага единично вписване и инструменти за управлнение и сигурност за големи бизнеси.
Има минимум от 5 потребители за всички планове, но е трудно да се прецени дали това е добро или лошо ако не знаем какви са цените.
Цените не са обявени свободно, но предлагат четири нива на цени, базирани на броя потребители, стартиращи от $29/потребител/месец. Освен това има четири варианта с неограничен брой сътрудници с ограничение на запитванията и потребителските полета. Ограниченията започват от 10 000 запитвания на година и десет потребителски полета, а най-високото ниво позволява 250 000 запитвания на година и 200 потребителски полета.
Help Scount е платформа за клиентско обслужване, създадена с мисъл за растящия бизнес, на която се доверяват повече от 12 000 бизнеса в 140 държави. В резултат на фокуса на Help Scout върху клиентите, софтуерът улеснява съвместната работа между членовете на екипите – нещо, което е постигнато по време на десет години опит.
Help Scout е създаден да расте заедно с бизнеса ви и обслужва бизнеси с всякакъв размер. Най-ниският план започва с широк набор от функции. Услугата включва по-добра сигурност, например функционалности, съответстващи на HIPAA, и възможности за единично вписване в средните и високите планове.
Предлага се 15-дневен тест период за два по-ниски плана, но за най-високия, въпреки че демонстрира широка функционалност, която всяка голяма корпорация би търсила, няма спомената цена. Help Scout е опция, която дава възможност на компаниите да надградят плана си когато бизнесът им расте.
Стандартен – $25/потребител/месец ($20/потребител/годишно) Плюс – $40/потребител/месец ($35/потребител/годишно) Корпорация – Цена при поискване
Въпреки че не е толкова често използван колкото другите help desk системи в списъка, KB Support се фокусира върху това да е най-добрият плъгин за WordPress и сайтове за електронна търговия.
Този продукт като цяло е насочен към стартиращи бизнеси в мрежата, с плъгини специално създадени за интеграция с WordPress и сайтове за електронна търговия.
Въпреки че KB support има ниска цена за годишен абонамент, той изисква едногодишен ангажимент след като го платите. Имате възможност да закупите конкретни плъгини, включени във всеки план, така че може да решите от какво имате и от какво нямате нужда, въпреки че пакетите предлагат значителна отстъпка. Отвъд цената, недостатъкът е, че не разполага с технология за интелигентно вписване; разпределя запитвания на случаен принцип или на база на активните запитвания на потребителя.
За един сайт, годишна такса (цената се увеличава с всеки следващ сайт до неограничения план): Начален – $74 Професионален – $102 Корпорация – $150
Една от най-добре познатите системи за управление на запитвания, Zendesk, има много варианти, започващи от $19 на потребител на месец за основното и стигащи до $215 на потребител на месец за плана, подходящ за големи корпорации. На тази услуга от по-висок клас се доверяват компании като Uber и Netflix, плюс още над 160 000 компании по целия свят.
Zendesk предлага планове за всеки размер бизнес и безплатен тест период за всяко ниво.
Функционалността на Zendesk е широка, с планове вариращи от ниво за малък бизнес до корпоративно ниво. Таксуването е на годишна база или месец за месец и няма обвързване със Zendesk извън това (не се връщат пари ако се откажете или преминете към по-нисък план).
Support Екип– $19 на потребител/месец при годишно таксуване Support Професионален – $49 на потребител/месец при годишно таксуване Support Корпорация– $99 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Екип– $49 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Растеж– $79 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Професионален – $99 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Корпорация– $150 на потребител/месец при годишно таксуване Най-висок план – $215 на потребител/месец при годишно таксуване
Vision Helpdesk предлага много help desk опции, от клиентско обслужване до ИТ поддръжка, а същевременно е и help desk система за управление на запитвания, която се фокусира върху служителите ви, с възможности за игровизация и съвместна работа, които насърчават положителна работна атмосфера. Това обаче не означава, че се губи фокуса върху клиента – софтуерът предлага множество канали, чрез които клиентите да комуникират с екипа за поддръжка.
Тази система ще създаде централизиран хелп деск за бизнеса ви чрез работни процеси с възможност за персонализация. Цената е много разумна, но същевременно не предлага задълбочените функционалности, от които някои по-големи компании се нуждаят.
Въпреки че е наличен както като SaaS, базиран на облак, така и с лизенз за сваляне, SaaS вариантът на облак е наличен само във Валикобритания, САЩ, ЕС и Индия. Има обаче 30-дневен безплатен тест период без задължения.
Системата е насочена по-скоро към платеното време за обслужване на клиенти, отколкото към общо клиентско обслужване, и лайв чатът е отделна покупка.
Стартер – $ 12 на потребител на месец при годишно таксуване / $15 на потребител на месец при месечно таксуване Про – $ 20 на потребител на месец при годишно таксуване / $25 на потребител на месец при месечно таксуване
Както други в списъка, HubSpot е създаден, за да расте с вас, и името му е разпознаваемо, тъй като има много други често използвани продукти. Можете да започнете с безплатен план от надеждно име в интернет и можете да използвате гъвкава поддръжка и лесно начално въведение, за да разберете по-добре клиентите си.
Системата HubSpot е вариант, който ще расте заедно с бизнеса ви и има както безплатна, така и платени версии в зависимост от нуждите на компанията ви. По-високите планове предлагат незаменими функционалности за големите бизнеси.
Предлага се безплатна версия с много от основните функции, от които се нуждаете като за начало. Автоматизацията на запитванията обаче не е налична преди плана с цена $50 на месец, който включва двама потребителите и възможност да добавите още за $25 всеки. На по-високите нива има годишен ангажимент.
Стартер – Започва от $50/мес. при месечно таксуване (Започва с двама платени потребители) Професионален – Започва от $400/мес. при месечно таксуване (Започва с пет платени потребители) Корпорация – Започва от $1 200/мес., като се таксува $14 400/годишно (Започва с 10 платени потребители)
Рекламиран като help desk решение, което създава по-персонализирано изживяване на клиентите, Font премахма номерата на запитванията, за да даде на клиента персонализиран отговор. Лесен и интуитивен е и автоматизацията следи запитванията да се възлагат на правилния член на обслужващия екип.
Front е система с широки възможности за различен размер екипи, с до десет члена на екипа на най-ниския план, 50 на втория и неограничен брой на най-високия.
Няма система за управление на запитвания, но работи като организира обслужването чрез общи входящи кутии и ги разпределя чрез автоматично балансиране на натоварването. Въпреки че системата за управление на запитвания не автоматизира разпределянето, можете да създадете правила, които да правят това (персонализираните правила са налични само в плана за $49).
Има и едногодишен ангажимент.
Starter – $19 на човек на месец, с годишно таксуване Prime – $49 на човек на месец, с годишно таксуване
Тази система е достъпна опция за малки и средни бизнеси, които желаят да опростят използването на help desk система. Предлага възможности за персонализация и интеграция на приложения от трети страни.
Въпреки че съотношението цена-качество е много добро с Azure desk, фактът, че има само един план, който не предлага лимити, подходящи за голяма корпорация, ограничава употребата му до малки и средни бизнеси.
Има 14-дневен безплатен тест период; има обаче само един възможен план. Планът има много функционалности, но има ограничен обхват за растеж. Няма разширени функции за големи компании, като информационна сигурност и управление.
Един план – $33 на потребилен на месец при годишно таксуване и $50 на потребител на месец при месечно таксуване.
SupportBee е help desk система за управление на запитвания, която цели да създаде работна среда за съвместна работа, така че членовете на екипа за клиентско обслужване да могат да помагат един на друг за разрешаване на проблемите на клиентите. Благодарение на споделена входяща кутия, която е лесна за настройка и оптимизирана за мобилни устройства, SupportBee е гъвкава екипна система.
Тази система предлага всичко най-важно, от което имате нужда, за да основете екип за клиентско обслужване. Тя обаче не предлага поддръжката, от която вероятно се нуждаят по-големите бизнеси.
SupportBee е на много достъпна цена, но същевременно функционалностите, които предлага, не са толкова обширни или изчерпателни, колкото предлаганите от други компании на пазара с подобни цени. Освен това, софтуерът за клиентски портал е наличен само в по-високия план. Но като цяло, това е опростена система за управление на запитвания, която работи добре за по-малки компании.
Стартъп – $15 /потребител/месец или $13 /потребител/месец при годишно таксуване Корпорация – $20 /потребител/месец or $17 /потребител/месец при годишно таксуване
Ползващ се с доверието на над 40 000 бизнеси, включително HP, Pearson и American Express, Freshdesk е платформа за клиентско обслужване с всичко в едно. С платформата на Freshdesk с възможност за адаптиране на обема, поддръжка на множество канали и функции за съвместна работа, бизнесът ви може да подобри работата си и да остави клиентите доволни.
Системата е създадена така, че да работи добре при различни обеми и предлага достъпни варианти за разлините бизнеси.
Има безплатна версия с основното, от което една компания се нуждае, за да започне, плюс неограничен брой потребители. След това всяко ниво предлага функционалностите, от които ще имате нужда когато растете. Разпределянето на база умения обаче не е достъпно преди най-високия план.
Цвят– $15 /потребител/месец при годишно таксуване – $19/потребител/месец при месечно таксуване Градина – $35/потребител/месец при годишно таксуване – $45/потребител/месец при месечно таксуване Имение – $49/потребител/месец при годишно таксуване – $69/потребител/месец при месечно таксуване Гора – $99 /потребител/месец при годишно таксуване – $125/потребител/месец при месечно таксуване
Като плъгин за клиентско обслужване на WordPress, Awesome Support е прост и лесен за настройка и има много включени добавки на всяко ниво. Той предлага “най-готиния” плъгин за help desk и обслужване в WordPress, с над 10 000 активни инсталации.
Въпреки че има големи сайтове, базирани на WordPress, като Microsoft news и BBC America, този софтуер е най-подходящ за по-малки фирми, тъй като има нужда от повече функции за сигурност и управление, за да е полезен на по-големи потребители. Но дори и да не е подходящ за по-големи компнии, неограниченият брой потребители е голямо предимство.
Въпреки че предлага неограничен брой потребители и запитвания, ще трябва да поемете ангажимент да използвате продукта за една година. Положителното е, че всяко ниво е много достъпно за всеки размер на бизнеса, но няма възможностите, от които би имал нужда голям бизнес.
Стандартен – $149 на година Про – $229 на година Корпорация – $ 289 на година Агенция – $409 на година
TeamSupport е уеб базирна система за клиентско обслужване между бизнеси, на която се доверяват Fujifilm, Comcast и NBA. Тя поддържа множество канали, улеснява съвместната работа и обработката на клиентски запитвания чрез интеграция със софтуер, с който вече работите.
Тази система може да предложи много, но началната цена на потребител на месец е висока, което означава, че не е достъпна за някои по-малки компании.
Много функции се фокусират върху клиентско обслужване B2B и ИТ поддръжка. Недостатък е това, че най-ниската цена на месец е $50 на потребител, сравнително скъпо спрямо някои други help desk системи за управление на запитвания с подобна функционалност на по-ниски цени.
Цените вземат предвид отстъпката при годишно таксуване Бюро за обслужване – $50 на потребител на месец Корпорация – $69 на потребител на месец
Freshservice е ИТ решение за клиентско обслужване, базирано на облак. Подобно на сходните на него help desk системи, той е лесна за употреба система “всичко в едно” със значителен набор функционалности.
Възможността на промяна на обема в тази платформа я прави подходяща за всеки размер бизнес.
Системата предлага 21-дневен тест период с включени всички функции. Насърчава съвместната работа с всички функции. Предоставя функции за сигурност, които защитават данните в облака чрез управление на достъпа и криптиране на данните при пренасяне. За съжаление няма безплатна версия.
Всяко ниво има възможност за плащане месец за месец, която е $10 по-скъпа за Стартер и Растеж и $20 по-скъпа за Про и Корпорация.
Стартер: $19 на потребител на месец при годишно таксуване. Растеж: $49 на потребител на месец при годишно таксуване. Про: $89 на потребител на месец при годишно таксуване. Корпорация: $109 на потребител на месец при годишно таксуване.
Над 10 000 организации, например Disney и Honda, се доверяват на ManageEngine да управлява тяхното ИТ. Тяхната система Service desk Plus system е ИТ решение, базирано на облак, което е оставило множество клиенти и ИТ професионалисти доволни през последните десет години.
Въпреки че ManageEngine Service Desk Plus има разнообрание от функционалности, без да знаем цената е трудно да го препоръчаме за конкретен размер бизнес. Изглежда ценовите планове растат на всяко ниво на бизнеса. Те също така работят със Zoho и използват AI асистента Zia като потенциална първа точка за контакт на клиента.
Няма безплатна версия. Има безплатен тест период, но не се знае за какъв период. Има възможност и за демо. Цените не са обявени, но можете да вземете оферта.
Това е ИТ услуга с всичко в едно с мощни функционалности, чрез които да пободрите обслужването в организацията, включително управление на ресурсите и проблемите.
Има три ценови плана – Стандартен, Професионален и Корпоративен, но цените не са описани на сайта. Ще трябва да се свържете с тях за повече информация относно цените.
Над 13 000 служители предоставят обслужване чрез Kayako, от Sega до MTV и Acer. Системата е създадена така, че да е персонализирана и лесна за употреба. Въвежда в употреба бързо, използва се лесно и има уникални фунцкионалности като SingleView (единичен изглед), който се използва за персонализация на преживяването.
Това е система, която може да се използва на всички нива на бизнеса, тъй като функциите ѝ ви дават възможност да разберете клиентите си по-добре, което е уникално за Kayako. Изключително достъпна е за всеки бизнес, започвайки от $15 на потребител на месец.
Системата SingleView, която проследява пътя на клиента през сайта, позволява на сътрудниците ви да предоставят клиентско обслужване в контекста на клиентското изживяване. Многоканалната входяща кутия и SingleView са достъпни на най-ниската цена.
Няма безплатна версия, но има 14-дневен тестов период и демо. За съжаление, не предлага възможност за единично вписване.
Входяща кутия – $15 на потребител на месец Растеж – $30 на потребител на месец Мащаб – $60 на потребител на месец
SolarWinds е модерна ИТ система за управление на услугите (ITSM), която включва всички фунцкии на help desk система за управление на запитвания, което е уникалното на тази система.
Тази система има ценови структури за всяко ниво на бизнеса и обемът лесно може да се увеличи когато растете.
30-дневен безплатен тестов период на пълната версия. Демонстрация при поискване. Разумни цени. Системата има инструменти за автоматизация, които спомагат запитванията да попаднат в ръцете на правилния член на екипа. Няма обаче безплатна версия.
При годишно такусване:
Екип – $19 на потребител на месец плюс $0,10 на устройство на месец Бизнес – $39 на потребител на месец плюс $0,30 на устройство на месец Професионален – $69 на потребител на месец плюс $0,50 на устройство на месец Корпорация – $89 на потребител на месец плюс $0,70 на устройство на месец
JitBit е SaaS (software as a service – софтуер като услуга) услуга, базирана на облак с единично вписване, използвана от Adobe и Microsoft, съответстваща на ОРЗД и HIPAA (законът на САЩ, защитаващ личните данни на пациентите). С правилата за автоматизация, JitBit ще ви помогне да подредите запитванията си и ще спести време на екипа ви.
Благодарение на сигурността и възможността за промяна на обема на системата, можете да се разрастнете и да получите услугите, от които компанията ви се нуждае, за да расте.
21-дневният тестов период може да бъде удължен при нужда. Отнема секунди да създадете сайт, с който да работите и тествате. Има последователни цени на месец, но ограничава броя потребители на всяко ниво освен най-високото.
“Powered by Jitbit” не може да се скрие на никое ниво освен най-високото. Няма безплатна версия.
Фрийлансър: струва $29, само с 1 потребител. Стартъп: струва $69 за до 4 потребители. Компания: струва $129 за до 7 потребители. Корпорация: струва $249 за до 9 потребители, плюс $29 на допълнителен потребител.
Подобно на Zoho, Jira е част от по-голяма мрежа от приложения, което означава, че може да се интегрира с всички приложения под този чадър. Продуктът Jira в тази индустрия е създаден, за да ви помогне да отговаряте на въпросите по-бързо и да повиши удовлетворението на клиента. Услугите им ползват например Domino, Square и Twitter.
Тази система работи добре за бизнеси на всякакви нива, предлагайки безплатна опция и достъпни ценови планове, които достигат до ниво за корпорация. Всяко ниво предлага криптиране при съхранение и трансфер на данни.
Има безплатна версия с много функционалности и компаниите, които имат интерес, могат да насрочат демонстрация на живо.
Цените за големи компании обаче се предоставят след запитване.
Стандартен – $20 на потребител (средно) $60 на месец Премиум – $40 на потребител (средно) $120 на месец
Когато сравнявате help desk системи за управление на запитвания, е от съшествено значение да разгледате функциите, специфични за платформата, и отзивите й. Чрез сравнението на топ 5 софтуера, LiveAgent, Zendesk, Freshdesk, Front и Zoho Desk, можете да видите как са един спрямо друг.
LiveAgent е достъпен и предлага безплатна версия на софтуера, както и разнообразна функционалност. Има стотици функционалности и интеграции, които могат да се персонализират, за да отговорят на нуждите на всеки бизнес. Ключовите функции включват шаблони за отговор, автоматично разпределяне на запитвания, клиентски портал и форум. LiveAgent редовно се появява в класациите за най-добрите help desk решения, със среден рейтинг от потребителите 4,7 от 5.
Много големи компании използват този софтуер. Той предлага много функции, които компаниите намират за полезни, като лайв чат, сигурност на данните, форуми, бот за отговори, база знания, интеграции със социални медии, тестова среда и лицензи с ограничен достъп. Средно потребителите дават оценка 4,3 от 5 звезди на софтуера.
Хиляди бизнеси се доверяват на Freshdesk да управлява взаимодействията им с клиенти. Той предлага много функционалности като интеграция на услуги за обмяна на съобщения, самообслужване с ботове и изкуствен интелект, управление и сигурност на данните и управление на идентичността и достъпа. Freshdesk има средна оценка 4,4 звезди.
Front предлага уникална версия на help desk софтуер, елиминирайки традиционното запитване. Вместо това софтуерът е създаден така, че сътрудниците обслужване на клиенти могат да предоставят по-персонализирани отговори на клиентите си. Най-добрите функционалности включват входяща кутия на екипа, анализи, шаблони за съобщения, правила и разпределяне. Front получава рейтинг средно 4,6 звезди от потребителите си.
Zoho Desk е многоканален help desk софтуер на разумна цена, който може да расте заедно с компаниите. Има много функции, като автоматизация на работния процес, интеграция на платформата, база знания за самообслужване и изкуствен интелект. Софтуерът получава средно 4,4 звезди от клиентите.
Help Desk софтуер | Рейтинг в Capterra | Уеб базиран | Безплатна версия | Безплатен тест период | Начална цена |
LiveAgent | 4,7/5 (прибл. 1 000 отзива) | ДА | ДА | ДА | $15 на потр./мес. |
Zendesk | 4,3/5 (прибл. 2 700 отзива) | ДА | НЕ | ДА | $19 на потр./мес. |
Freshdesk | 4,4/5 (прибл. 2 300 отзива) | ДА | ДА | ДА | $18 на потр./мес. |
Front | 4,6/5 (прибл. 210 отзива) | ДА | НЕ | ДА | $19 на потр./мес. |
Zoho Desk | 4,4/5 (прибл. 1 600 отзива) | ДА | ДА | ДА | $14 на потр./мес. |
Безлатната тестова версия винаги е полезна когато избирате между help desk системи за управление на запитвания. Преди да се обвържете с определена услуга, трябва да усетите какво е да я използвате всеки ден. Услугата може да има всички функции, от които се нуждаете, и пак да не е подходяща за вас. Понякога не усещате системата да е правилната, но трябва да да я пробвате, за да видите. Прилича на риза: може да изглежда добре на манекена, но да не ви стои добре.
Това важи и за клиентите ви. Те избират бранда ви защото работи за тях. Затова трябва да пробвате преди да купите.
Still not decided which software is best for you?
Get a trial version of the help desk ticketing system
В момента LiveAgent предлага 14-дневен тест период за плана всичко в едно без да се изисква банкова карта. Ще ви отнеме по-малко от минута да се регистрирате и да започнете тест драйва си. Научете повече тук.
Обсъдихме многото предимства на help desk системите за управление на запитвания и как те засягат вашия бизнес. С нарастващия брой онлайн потребители, всичко те очакват високочастветвено обслужване и поддръжка. Това е от ключово значение за задържането или изгубването на клиент. Help desk системата за управление на запитвания подкрепя вас и бизнеса ви, за да създадете най-доброто клиентско изживяване като подобрите работните си процеси с автоматизация. Освен това ви предоставя данни за всеки логнат клиент, на база на които можете да вземате решения, и намалява времето за обработка на запитвания като ги поставя в ръцете на най-подходящия за работата.
Има няколко начина, по които help desk системата за управление на запитвания може да е от полза за екипа ви за клиентско обслужване чрез събирането на всичко необходимо на едно лесно достъпно място. Има много варианти, от които да изберете, но само вие знаете кой е най-добрият за вас.
A help desk ticketing system is a centralized system that logs customer queries, customer requests, and customer interactions for cost-effective and speedy access for support staff to sort and resolve. This type of helpdesk software helps streamline the process performed by support staff through automated workflows.
This system works by creating tickets, which are logs of customer service interactions with a customer. The system creates a ticket once communication from any platform is sent. Tickets are assigned to customer service agents manually or automatically. For the best customer service experience, a help desk ticket system organizes and catalogs tickets based on the pre-set rules.
Standard features include a hybrid ticketing system, mass actions, filters, tags, contact fields, and more. These features work together to simplify the tasks of customer service agents to make them more efficient, which increases customer satisfaction.
Choosing the right help desk software can be challenging because many have similar features but distinct strengths or weaknesses. The criteria to help you decide which is best for you as you access each system you consider are commitments, pricing, support, provided contact options, ability to scale up or down, software limitations, collaboration options. While some may be the best overall, they may not be the best for whatever your particular circumstances may be, so consider these aspects of each provider alongside the features they offer that you may need.
These options have been chosen as the top help desk ticketing options because of their robust features, scalability, and cost-effectiveness for businesses of all sizes: 1. LiveAgent; 2. Zendesk; 3. Freshdesk; 4. Zoho desk
The best help desk ticketing system is one that makes your operation more efficient. Whether it helps by empowering self-serve options for customers to reduce your employee's workload daily, like LiveAgent, or it has robust customization options that allow you to create workflows specific to your business, like HappyFox, choosing depends on what you need. The best system is the one that you see working best for your unique circumstances.
This service creates an effective work environment that will keep your employees from manually sorting through several platforms to address different issues and facilitate collaboration. It will reduce their workload by self-service options that will enhance the user experience. It will help you develop workflows that will optimize the time it takes to solve an issue, which will increase the volume of tickets you can resolve, organize them into groups, and ultimately keep the customers happy.
Implementing a help desk ticketing solution is often relatively straightforward. You create an account with the software provider, choose an appropriate plan, and configure the system to your needs. In the case of LiveAgent, integrating things like the live chat function are as simple as copying and pasting code into your website to include that functionality.
The cost of a help desk ticketing system depends on the provider, but it generally falls under a monthly billing by the number of agents you have accessing the system. Overall, you get the features, but you are paying for more access. Some have a monthly fee that allows a certain number of agents or the ability to have more, while others offer an annual fee to lower costs.
A trial version is always helpful when deciding between help desk ticketing systems, as it gives you the power to experience what it will be like to use it every day. This is important before committing to a service because it could have all the features you are looking for and still not be suitable for you. Sometimes the feel of a system is not right, and you need to try it on to see. It is like a shirt; it can look good on the mannequin and be objectively nice but still not feel right for you.