Help Desk система за управление на запитания

Впечатлете клиентите си и повишете удовлетвореността им
  • ✓ Без такса за включване   
  • ✓ Клиентско облужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Анимация на горния колонтитул
Help desk софтуер

Отличното клиентско обслужване е едно от онези неща, които днес всеки очаква от бизнеса. Ако го правите добре, може да създадете клиентска лоялност към бранда си. Ако обаче го правите грешно, може да настане истинско бедствие и с всички алтернативи, които потребителите имат, вероятно няма да се върнат при вас ако ги разочаровате. И така, това ни води до въпроса: как да сме сигурни, че даваме на клиентите си най-доброто обслужване, за да ги задържим?

Можете да започнете да си отговаряте на този въпрос като помислите кое е важно за клиента. Това са нематериални блага, като времето и удовлетворението. Най-добрият начин да подобрите тези аспекти на клиентското обслужване за клиентите си е да въведете help desk система за управление на запитвания, за да решавате проблемите им по-ефективно и ефикасно.

Какво е help desk система за управление на запитвания?

Help desk система за управление на запитвания е централизирана система, която записва въпросите от клиенти, исканията им и взаимодействията с тях като запитввания, за да може екипът за обслужване да ги подреди, отговори и разреши. Този тип help desk софтуер помага за по-ефективен процес по обработка на запитванията. В конкретни случаи, той разпределя запитването към служителя, който е най-добре подготвен да го обработи чрез автоматично разпределяне на запитвания. Този пример показва едно от най-важните неща в help desk системите за управление на запитвания: автоматизацията.

Как работи help desk системата за управление на запитвания?

Тази система работи като създава запитвания, които се документират и се водят дневници за взаимодействията с клиента. Например, представител обслужване на клиенти създава запитване в лайв чат или по имейл. Запитването се съхраняват в универсална входяща кутия, достъпна за всички членове. След като е създадено, системата известява служителите чрез звуков сигнал или известие по имейл.

Централизираната help desk система улеснява създаването на отчети, за да следите ключови показатели за бизнеса и работата си. Например, подобряването на клиентското ви обслужване е важно, защото то е част от основата, на база на която клиентите ще съдят за цялата компания.

Освен това, създаването на правила за автоматизация може да подобри цялостния работен процес на екипа за обслужване и да намали времето за отговор. Грижата за клиентите и обслужването им добавя стойност към компанията; както отчита Dimension Data, “84% от организациите, работещи в посока подобряване на клиентското изживяване, отчитат по-високи приходи.”

Компоненти на help desk системата за управление на запитвания

Ефективната help desk системата за управление на запитвания съдържа компоненти, които определят ефикасността на платформата и предлага различни възможности клиентите да се ангажират с компанията. Въпреки че в някои случаи компаниите могат да използват инструменти като бот с изкуствен интелект, според Microsoft “ефективността на ботовете е спаднала до 28%. Освен това, американските потребители не намират ботовете за ефективни, като 40% разчитат на други канали, за да се свържат с обслужващия екип.

Повечето потребители предпочитат да се свържат с поддръжката или бранда по телефона, защото търсят бързи отговори или искат да говорят с реален човек. Така че докато оценявате основните елементи на help desk системата за управление на запитвания, имайте предвид, че най-добрият софтуер е създаден да прави процесите по-ефективни и да даде възможност на клиентите да решат често срещаните проблеми по-бързо.

Help desk системите за управление на запитвания улесняват комуникацията чрез всички стандартни платформи. Като отговаряте на предпочитаните от клиента канали, изграждате лоалност към бранда и задържате клиентите си. След едно единствено негативно преживяване с клиентското обслужване, потребителите се обръщат към друга компания. Младите хора са още по-склонни да сменят бранда, като три четвърти казват, че са го правили.

Имейл

Най-честата онлайн форма на комуникация е имейл. За да създадете профил в който и да е сайт или услуга, имате нужда от имейл адрес. Затова е от съществена важност да имате система, която да управлява входящите ви имейли.

Help desk системата за управление на запитвания създава ID на запитване за всеки имейл и го възлага на подходящия потребител или екип според правилата за автоматизация. Собсвеникът на запитването може да го прехвърля, да добавя етикети и други.

Препращайте имейли към вашия LiveAgent

Лайв чат

Подобен на обаждане, но с по-голям фокус върху мултитаскинга, лайв чатът дава възможност на клиентите да се свържат с представител в реално време. В резултат се счита за един от най-удовлетворяващите методи за комуникация. Клиентите оценяват това да знаят, че някой чака от другата страна на екрана, за да отговори на въпросите им. Това ги кара да се чувстват важни и оценени. Според 99firms: “Около 69% от потребителите в САЩ изискват лайв чат функционалност.”

Лайв чатът е софтуер, базиран в браузъра, което означава, че не се изискват почти никакви усилия от клиента, тъй като бутонът за чат е вграден в уебсайта или на конкретна уеб страница. Чрез лайв чат клиентите се свързват незабавно с някого, който може да им помогне да решат проблемите си. Процесът допълнително се подпомага от получената информация за поведението на клиента на уебсайта. Това ниво на ангажираност води по положително клиентско изживяване.

Чат в реално време в help desk система за управление на запитвания - LiveAgent

Телефонна централа

Когато клиент има въпрос, който не може да обясни добре в чат или по имейл, най-вероятно ще се обади. Телефонната централа е централизиран офис, предвиден да получава входящи обаждания по телефон. Софтуерът за телефонна централа е жизненоважен софтуер, който можете да интегрирате с VoIP доставчик. Най-често срещаните функционалности са интерактивни гласови отговори (IVR), автоматично връщане на обаждания, трансфер на обаждания и неограничен запис на разговори.

Според едно проучване “повече от три четвърти от всички потребители предпочитат да се свържат с клиентското обслужване по телефона.” Много по-бързо е да се обясни проблема по телефона, отколкото да се пише. Въпреки че е важно да имате и други точки за контакт, е от изключителна важност да предлагате възможност за обаждане.

Свържете VoIP доставчика си с help desk софтуер - LiveAgent

Управление на социални медии

Социалните медии са друга възможност за клиентско обслужване, която изисква внимание. Социалните медии предоставят платформа, в която клиентите изпращат директни съобщения на компаниите извън стандартните им възможности за контакт. Поради това, наблюдението на социалните медии е изключително важно за клиентското удовлетворение. Според проучване на Social Habit “42% от потребителите очакват отговор в социалните медии до 60 минути. Що се отнася до избрани канали като Facebook, 85% от потребителите очакват отговор на въпросите си до шест часа, докато 64% от потребителите на Twitter очакват отговор до час.”

Ето защо доставчиците на help desk системи за управление на запитвания като LiveAgent предлагат интеграция с основните платформи за социални медии, за да помогнат за разширяването на мрежата от възможности за клиентско обслужване. За да оцените важността на социалните медии, трябва да знаете, че всеки месец се разменят около един милиард съобщения между потребители и бизнеси във Facebook.

Свържете Facebook с help desk софтуер - LiveAgent

Клиентски портал

Клиентските портали са начин клиентите да достъпват ресурси 24/7. Клиентите могат да се впишат, за да видят детайли за поръчките си, да чатят с членове на екипа за обслужване на клиенти и да използват възможностите за самопомощ, за да намират бързо информация. Това е отлична възможност, която да предложите на клиентите си, тъй като им позволява да решават проблемите си независимо, без да се свързват с клиенткото обслужване.

Стандартните функционалности включват база знания, форуми, обратна връзка и предложения, изпращане на запитвания и инструменти за търсене. Тези функционалности гарантират, че клиентският портал има цялата информация, от която клиентът има нужда, и улеснява намирането на това, което търси. Това намалява броя запитвания, които представителите обслужване на клиенти трябва да обработват ежедневно, и подобрява общото удовлетвовение на клиентите от взаимодействието с компанията ви. Това е сценарий, в който всеки печели – вие, служителите и клиентите ви.

Персонализация на клиентски портал в софтуер за клиентски портал - LiveAgent

База знания

Базите знания са една от ключовите функционалности в клиентския портал. Те осигуряват ресурси и статии, в които клиентите да търсят решения на често срещани проблеми. Предлагането на тази услуга има предимството, че помага на клиентите извън работно време, като същевременно намалява броя запитвания и увеличава трафика към сайта ви.

Вътрешна база знания дава на екипите за обслужване бърз достъп до информация, за да ускори взаимодействието с клиентите и да улесни комуникацията. Служителите ще имат хранилище с информация, чрез която да се справят с проблемите без да имат нужда от друг колега, скъсявайки времето за обслужване на клиент. Тъй като базата знания е изключително достъпна чрез функцията за търсене, сътрудниците бързо намират информацията, от която имат нужда, за да разрешат проблема на клиента докато са на телефона или в чата. По време на създаването на базата знания, членовете на всички отдели трябва да работят заедно, за да създадат ресурси, които да посрещнат разнообразните нужди от клиентско обслужване.

Клиентска лоялност и задържане на клиентите - LiveAgent

Ключови функционалности на ефективната help desk система за управление на запитвания

Компонентите разказват само една част от историята на ефективната help desk система за управление на запитвания. Другата част от историята е, че жизнено важните функционалности трябва да са част от ефективна система, но като цяло двете имат пресечни точки.

Оснен това, за ефективната help desk система за управление на запитвания е важно да расте заедно с бизнеса ви. Нищо не забавя растежа така, както въвеждането на нов процес, тъй като отнема време, пари и усилия за обучение на служителите за работа с новата система. Затова възможността за увеличение на обема е често срещана характеристика на тези системи. По-сложните функции, които трябва да търсите в този тип софтуер, са автоматизация, отчети и интеграция.

Важно предимство на автоматизацията е, че поема отговорността за прости и еднотипни задачи вместо служителите и ги изпълнява. В LiveAgent автоматизация се използва за автоматичното разпределяне на запитвания, което слага етикети и разпределя запитвания без човешка намеса. Шаблоните за отговори също са част от тази концепция.

Шаблоните за отговор са подобни на предварително записаните съобщения, които чувате в телефонно меню; само че служителят бързо избира готовото съобщение, за да отговори по-бързо. В зависимост от съобщението на клиента, шаблоните за отговор може да са изключително прости и да казват само, че ще ви трябват няколко минути, за да разгледате данните на профила им. Така клиентите знаят, че работите по случая им, но може и да не получат отговор веднага. По-бърз отговор винаги е по-добре, дори и ако просто казвате, че разбирате разочарованието на клиента и работите върху решението.

Шаблони за отговор в софтуер за чат - LiveAgent

Отчетите също играят важна роля във всяка организация и могат да проверят ефективността на взаимодействията с клиентите. Отличните отчети за клиентското обслужване могат да дадат на организацията ви важни данни, които могат да помогат да решите какви споразумения за ниво на обслужване да използвате, за  да рекламирате бранда си.

Ако използвате правилния софтуер, можете да интегрирате други приложения, както и да улесните работния процес за служителите си и да подобрите ефективността още повече. Например, LiveAgent дава възможност за интеграция с други софтуери за продуктивност, като Slack, и така се отделя по-малко време за превключване между приложенията за вътрешна комуникация и софтуера за продуктивност за изпълнение на ежедневните задачи. Като многоканална help desk система за управление на запитвания, LiveAgent изпълнява ролята на централното място за клиентско обслужване в организацията чрез мощната си функционалност и подобрява ефективността и клиентското обслужване.

Find the best solution for you

LiveAgent offers plenty of useful integrations and features, making customer service easier than ever before. Curious about all the opportunities?

Как да изберете най-добрата help desk система за управление на запитвания

Да изберете най-добрата help desk система за управление на запитвания може да бъде предизвикателство, тъй като всяка има своите предимства и недостатъци. Критериите по-долу могат да ви помогнат да решите коя е най-добрата за вас. Освен това е важно да имате предвид, че дори и ако някои системи изглеждат карто най-добрите по принцип, може да не са най-подходящите за вашата конкретна ситуация.

Ангажименти

Когато обмисляте конкретен софтуер за клиентско обслужване, е от съществено значение да имате предвид времето, за което ще сте задължени да плащате за системата. Някои доставчици, например LiveAgent, таксуват на месечна база без договор, така че можете да се откажете по всяко време. Други от своя страна изискват договор, за да използвате услугата. Този фактор е важен за вземане на решение, за да не се окаже, че ползвате нещо неподходящо, само няколко седмици след началото на договора.

Цени

На пръв поглед цените са ясни, тъй като можете да разберете каква е цената на месец на всеки доставчик, който предлага подобни услуги. Но трябва да вземете предвид всички разходи, свързани с help desk системата за управление на запитвания, тъй като те могат да са по-големи от самата цена на софтуера. Трябва да вземете предвид обучението, обновленията и регулярната поддръжка.

Комапниите също така трябва да сравнят текущата цена на запитване и потенциалната нова цена след въвеждането на новото софтуерно решение. Според BMCblogs, “средната цена на запитване (в САЩ) е $15,56, варираща от $2,93 до 46,69.” Колкото по-ефективни могат да са служителите ви, използвайки определена система, толкова по-рентабилна я тя. Ако знаете колко ще спестите на запитване след като закупите софтуера, това може да ви помогне да вземете информирано решение.

Предлагани възможности за контакт

Важно е също така да имате предвид клиентското обслужване на доставчика и как можете да се свържете с него. Компаниите могат да се свържат с екипа за обслужване на LiveAgent чрез база знания, лайв чат, имейл или телефон. Ако системата ви спре да работи, може да изгубите време, в което бихте могли да отговаряте на клиенти и съответно да изгубите пари. Затова възможността да се свържете с доставчика на help desk система за обработка на запитвания е задъжлителна.

Лесно увеличаване или намаляване на обема

Различните организации имат различни приоритети според това къде се намира бизнесът им. Задължително трябва да работите с доставчик на софтуер за клиентско обслужване, който ви дава гъвкавост да увеличавате и намалявате обема. Докато растете, възможността да добавяте повече потребители с течение на времето или да увеличавате броя на възможностите, които имате, е от съществено значение. Винаги трябва да проверите до къде можете да стигнете с определена система преди да се обвържете. Употребата на една и съща система възможно най-дълго е най икономически ефективният избор.

Ограничения на софтуера

Някои софтуерни решения може да имат всичко, от което се нуждаете без да имат всяка възможна функционалност за help desk. Това не е проблем, но трябва да обмислите ограниченията на софтуера що се отнася до бъдещето, а не само за настоящия момент. Разбира се, може в момента да нямате нужда от всички функционалности, които предлага софтуерът, но трябва да обмислите дали няма да ви потрябват в бъдеще.

Интеграцията е важна част от всеки софтуер, тъй като ви дава възможност да комбинирате процесите в един интуитивен интерфейс и да спестите време. Ако цялостното решение, което разглеждате, няма всички възможности, които търсите, проверете с какви програми може да се интегрира, тъй като те могат да запълнят дупките на най-добра цена. В същото време, софтуерът базиран на облак трябва да може да се справя с неочаквани прекъсвания на интернета. И последно, липсата на безплатен тест период може да е предизвикателсто пред вземането на решение дали софтуерът ще покрие нуждите ви.

Ограничения на софтуера - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Възможности за съвместна работа

До сега говорихме за обслужващия персонал като за един човек, но в много случаи това не е така. Help desk системите трябва да подкрепят екипите и да им дават възможност да работят заедно по проблемите. Успехът или провалът на една организация рядко са в резултат на работата на един човек. Никой бизнес не може да просперира така. Давайки на екипа си възможност да работи съвместно чрез вътрешен чат, вътрешна база знания, прикачени файлове или бележки в запитванията, добавяте стойност и повишавате ефективността.

Бележки в чат в софтуер за лайв чат - LiveAgent

Демо версия на проста система за управление на запитвания

Да видите нещо с очите си е най-добрият начин да го оцените. Например, помислете за разликата между това някой да ви опише картина и това да можете да я видите сами.

В двата случая ще разберете картината по много различен начин. Същото важи за демо версията на който и да е софтуер. Може да разберете идеята на приложението докато гледате демонстрация как работи, по-добре отколкото ако само прочетете за него. Демо версията обаче ви дава възможност да се запознаете с разположението на инструментите и да видите дали продуктът работи за вас.

Демо версия на проста система за управление на запитвания - App - Uploads - 2021 - 12 - LiveAgent Demo.png
Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Коя е най-добрата help desk система?

Най-добрата help desk система за управление на запитвания е тази, която прави работата ви по-ефективна и дава на клиентите ви възможност да си помогнат сами, намалявайки натоварването върху служителите. Системите като LiveAgent имат разнообразни възможности за персонализация, за да създадат работен процес, специфичен за бизнеса ви. Най-добрата система е тази, която е най-подходяща за уникалните ви изисквания.

Кой е най-добрият help desk софтуер за управление на запитвания за малък бизнес?

Ако сте малък бизнес, целта на избора ви трябва да е възвръщаемост на инвестицията, съотношение цена-качество и възможност за растеж. Затова идеалният сценарий е да намерите система, която покрива нуждите ви на разумна цена,

Простите системи за управление на запитвания предлагат безплатна версия на софтуера си с органичени възможности. LiveAgent предлага безплатен план, който ви дава основите на всичко, от което имате нужда като за начало, като бутон за чат, базови отчети и клиентски портал. Друг вариант на разумна цена е Zoho Desk, който също има безплатна версия. По-късно може да решите да надградите към платен план.

Кой е най-добрият help desk софтуер за управление на запитвания за среден бизнес?

Когато бизнесът ви продължава да расте, има повече възможности в средната част на пазара на системи за управление на запитвания, тъй като повече пари осигуряват повече функции. В този момент вероятно имате разрастващ се екип от сътрудници и трябва да се фокусирате върху това да ги обедините чрез системи, които подкрепат работата в екип и могат да се интегрират с различни системи, които вече имате и които планирате да разрастнете. Все пак обаче трябва да се фокусирате върху стойността, тъй като не е добра идея да излезете извън бюджета си, за да получите прекалено много функции.

В момента LiveAgent се интегрира с над 190 програми, включително социални медии. Социалните медии са ценни за маркетинговите ви кампании, особено ако сте изгряващ бранд. Да отговаряте на въпросите и притесненията в социалните мрежи ще ви помогне да разширите влиянието си и да създадете запомнящи се преживявания за клиентите си. Както и други help desk системи, LiveAgent се интегрира и със Slack, за да помогне на служителите ви да останат свързани. Друга отлична опция е Jira Service Desk, който също може да се похвали с огромно разнообразие от интеграции.

Кой е най-добрият help desk софтуер за управление на запитвания за голям бизнес?

Големите бизнеси могат да се развихрят. Когато вече можете да си позволите всички завъртяни функции, е време да се вгледате внимателно в това, от което наистина имате нужда. Все още обаче най-добрият път е да търсите добро съотношение цена-качество, без значение колко пари можете да отделите.

Големите на пазара, Zendesk и Jira Service Desk, предлагат някои качества, които другите нямат, като единично вписване. Единичното вписване дава възможност на потребителите да достъпят софтуера, използвайки съществуващи данни за вход, например да се впишат чрез Google профила си.

Това не означава, че те са единственият вариант. В зависимост от това от какво имате нужда като голям бизнес под формата на клиентско обслужване, може да е по-добра идея да изберете по-икономичен вариант, който предлага възможностите, от които се нуждаете. Например, LiveAgent има изобилие от функционалности, а същевременно най-скъпият му план е на разумна цена и с подобна стойност като някои help desk системи, които струват много повече.

Looking for great ticketing system?

LiveAgent can help you rapidly improve your customer service. Curious about all the opportunities?

Предимства от използването на хелп деск система за управление на запитвания

Въпреки че можете да управлявате клиентското си обслужване без хелп деск система, времето и усилията, които това изисква, ще ви донесат по-големи разходи за труд, отколкото употребата на система за управление на запитвания. Ефикасността е едно от основните предимства на такава система.

Този тип услуга не само ще създаде ефективна работна атмосфера, в която служителите ви не се налага да търсят в няколко различни платформи ръчно, но също така ще ги сближи, като им даде възможност да работят съвмествно по запитванията. Освен това ще намали обема на работата им чрез създаването на възможности за самообслужване, които ще подобрят потребителското изживяване. Можете да създадете работни процеси, за да оптимизирате времето, необходимо за разрешаване на проблем, което ще увеличи обема запитвания, които можете да обработите, и ще остави клиентите ви доволни.

Системите също така помагат за консолидирането на множество канали за взаимодействие с клиентите на едно място и ги подрежда в лесно за използване, функционално пространство. Възможността да имате събрани на едно място имейли, лайв чат, телефонни обаждания и запитвания от социални медии не е за изпускане. Това е ефективна употреба на средствата. Всичко тези данни, записани и готови за създаване на отчети и търсене на зависимости, могат да се използват, за да ви помогнат да вземате други решения, извън клиентското обслужване.

Пример за тикет система - LiveAgent

Срещу цената, която плащате за help desk система за управление на запитвания, можете да повишите удовлетвореността на клиентите, да повишите ефективността на служителите си и да добавите стойност към брада си чрез създаването на положително клиентско изживяване, което изгражда клиентска лоалност. Задържането на съществуващи клиенти е по-евтино от привличането на нови и хората са склонни да платят повече за по-добро клиентско изживяване. Според Hubspot “68 процента от потребителите са склонни да платят повече за продукти и услуги на бранд, който вярват, че ще им предостави отлично обслужване.

Доброто клиентско изживяване е всичко в днешно време и help desk система за управление на запитвания ще ви помогне да го постигнете.

Въвеждане на хелп деск система за управление на запитвания

Въвеждането на хелп деск система за управление на запитвания е просто, тъй като повечето са уеб базирани. Обикновено можете да изберете един от предлаганите планове от доставчика на софтуер, да създадете профил, да инсталирате софтуера, да персонализирате таблото и клиентския портал, да добавите плъгини и т.н. С LiveAgent например, неща като добавянето на лайв чат функция се постигат само чрез копиране и поставяне на код на сайта ви.

Цена на хелп деск система за управление на запитвания

Цената на хелп деск системата за управление на запитвания зависи от доставчика, но обикновено се таксува месечно на база на броя абонати, които имат достъп до системата. Общо взето, получавате функционалностите на системата, но плащате за повече достъп. Някои предлагат месечна такса, която дава възможност за определен брой потребители, докато други предлагат годишна такса, за да намалите общата цена.

Най-важното, което трябва да помните когато обмисляте цената на хелп деск системата, е стойността, която получавате срещу месечната си такса. Цената на системата трябва да се сравни с това, което ще спестите след като я въведете в експлоатация, когато вероятно бързо ще се изплати. Това се случва тъй като цената на запитване намалява заради цената на труда, защото хелп деск системата прави работата ви по-ефективна.

Ценови модели на help desk системите за управление на запитвания

Докато разглеждане ценовата структура на доставчиците на help desk системи за управление на запитвания, ще забележите, че месечните такси често се изчисляват на потребител. Всеки човек от екипа, който се вписва в системата, ще увеличи месечната такса. LiveAgent следва този ценови модел. SolarWinds също така добавя допълнителна таска на устройство на месец.

Друг често срещан ценови модел, който ще срещнете на пазара за help desk системи, е таксуването на база на лиценз, който позволява достъп на определен брой сътрудници. JitBit е сред този тип доставчици и той също дава възможност за годишно таксуване, за да се намали цената.

Our employees have easily gotten used to LiveAgent. Working with LiveAgent is easy and intuitive.

Atomer

Какво мислят клиентите за help desk системата за управление на запитвания с всичко в едно LiveAgent?

Sli.do е уеб базирано приложение, което дава възможност на презентаторите да ангажират публиката си чрез анкети и да разговарят директно чрез задаване на въпроси. Ето какво казват те за LiveAgent:

“Събитията и срещите са много динамични. Всичко се променя постоянно и затова лайв чатът и телефонните обаждания ни помагат да сме близо до клиентите си, а имейлите от своя страна ни помагат да приоритизираме ключовите разговори, които водим с тях. Затова маркираме имейлите, създаваме етикети за специфични имейли и задаваме разлини приоритети. Най-хубавото на LiveAgent е, че всичко може да се управлява от едно място, без значение дали става въпрос за телефонно обаждане, чат или имейл. В резултат на това е много лесно да говорим с клиентите си дори в най-натоварените периоди. Така LiveAgent ни дава възможност да сме по-бързи и да гарантираме безпроблемно и успешно събитие за клиента си.”

Друг отзив идва от Atomer, компания, която дава възможност на клиентите си да наемат изцяло уеб-базирана система, която създава лесно онлайн магазини и уебсайтове. Това начинание изисква добра help desk система за управление на запитвания и след като тестват няколко, се спират на LiveAgent, тъй като отговаря най-добре на нуждите им. Те казват:

“Служителите ни лесно свикнаха с LiveAgent. Работата с LiveAgent е лесна и интуитивна. LiveAgent е инструментът, който ползваме, за да помагаме на клиентите си всеки ден, и сме много доволни от него. Предлага отлично ниво на прозрачност между нас и клиентите ни.”

Топ 20 доставчици на help desk системи за управление на запитвания

1. LiveAgent

Начална страница на LiveAgent

LiveAgent страртира през 2006 г, тъй като основателите му не успяват да намерят отличен инструмент за клиентско обслужване, който да предлага лайв чат, така че го създали сами. През 2011 те разширяват функционалностите на софтуера така, че да включват и help desk система за управление на запитвания. Днес LiveAgent има над 45 функции за управление на запитвания и над 190 интеграции, като същевременно поддържа външни интеграции, и е лесен употреба и настройка. Help desk функциите му подобряват продуктивността, като същевременно повишават задържането на клиентите и конверсиите. Към всеки план е включено допълнително мобилно приложение.

LiveAgent дав възможност за промяна на обема на работата с високото си ниво на персонализация и възможности за интеграция в една платформа. С широкия си набор от функции и интеграции, той може да се персонализира така, че да посрещне нуждите какво на малки, така и на големи компании във всички отрасли.

Ключови функционалности

  • Шаблони за отговори
  • Автоматично разпределяне на запитвания
  • Стотици интеграции
  • Портал за самообслужване и форум

Предимства и недостатъци

LiveAgent е отличен избор за тези, които имат ограничен бюджет, тъй като е на разумна цена, дори и най-високия план. Не поддържа обаче възможност за единично вписване (SAML) за големи корпорации със стотици служители, както други системи за големи фирми.

Цена

Безплатен Запитвания – $15/потребител/месец Запитвания + Чат – $29/потребител/месец Всичко в едно – $49/потребител/месец

2. Zoho Desk

2. Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 12 - Zoho Desk Homepage.png

Zoho Desk стартира help desk система за управление на запитвания през 2016 г, кояко се интегрира безпроблемно с много приложения, разработени от Zoho. Общо различните приложения за всяко ниво на бизнеса са достигнали над 60 милиона потребители. Освен това предлагат обширен софтуер, базиран на облак, на разумна цена.

Zoho Desk е система, която може да се приспособи за различен обем – от един до стотици служители. Потребителите на Zoho също така имат достъп до библиотеката със Zoho продукти, които се интегрират със Zoho Desk.

Ключови функционалности

  • Многоканален
  • Автоматизация на работния процес
  • Интеграция на платформите
  • База знания на самообслужване
  • Изкуствен интелект

Предимства и недостатъци

На разумна цена, с възможнот за добавяне на light потребители за $6 на месец (и 50 безплатни light потребители на най-високия план). Light потребителите имат ограничени хелп деск права, тъй като не са част от екипа за клиентско обслужване, но могат да подпомагат взаимодействията с клиентите. Липсва му и възможност за единично вписване (SAML), а CRM интеграцията е с продукт, различен от Zoho. Една от основните функционалности, която го отличава, е изкуственият интелект Zia, който е мощно допълнение към обслужващия екип, но е достъпен само на най-високия план. Освен това, Zoho предлага допълнителна отстъпка при годишно таксуване.

Цена

Безплатен Стандартен – $20/потребител/месец ($14/потребител/годишно) Професионален – $35/потребител/месец ($23/потребител/годишно) Корпорация – $50/потребител/месец ($40/потребител/годишно)

3. HappyFox

Начална страница на HappyFox

Лесен за настройка уеб базиран хелп деск – HappyFox предлага безкрайни възможности за персонализация, административно управление и функции за сигурност, които са от полза за големите бизнеси. Освен това се използва лесно и предлага много функционалности, които дават възможност на клиентите да си помогнат сами, за да се намали натоварването на служителите ви.

Тъй като липсва безплатен план и цените започват от $29 на потребител на месец, фирмите с ограничен бюджет трудно могат да си го позволят. Положителното е, че предлагат варианти с неограничени потребители и ограничени запитвания на година при по-голям обем работа. Компанията предлага единично вписване и инструменти за управлнение и сигурност за големи бизнеси.

Ключови функционалности

  • Многоканален
  • Лесен за използване
  • Вътрешна и външна база знания
  • Персонализация
  • Функции за управление и сигурност

Предимства и недостатъци

Има минимум от 5 потребители за всички планове, но е трудно да се прецени дали това е добро или лошо ако не знаем какви са цените.

Цена

Цените не са обявени свободно, но предлагат четири нива на цени, базирани на броя потребители, стартиращи от $29/потребител/месец. Освен това има четири варианта с неограничен брой сътрудници с ограничение на запитванията и потребителските полета. Ограниченията започват от 10 000 запитвания на година и десет потребителски полета, а най-високото ниво позволява 250 000 запитвания на година и 200 потребителски полета.

4. Help Scout

4. Help Scout - App - Uploads - 2021 - 12 - Help Scout Homepage.png

Help Scount е платформа за клиентско обслужване, създадена с мисъл за растящия бизнес, на която се доверяват повече от 12 000 бизнеса в 140 държави. В резултат на фокуса на Help Scout върху клиентите, софтуерът улеснява съвместната работа между членовете на екипите – нещо, което е постигнато по време на десет години опит.

Help Scout е създаден да расте заедно с бизнеса ви и обслужва бизнеси с всякакъв размер. Най-ниският план започва с широк набор от функции. Услугата включва по-добра сигурност, например функционалности, съответстващи на HIPAA, и възможности за единично вписване в средните и високите планове.

Ключови функционалности

  • Споделена входяща кутия
  • База знания
  • Управление на клиените
  • Съответсвие на стандартите
  • SSO/SAML
  • Сигурност

Предимства и недостатъци

Предлага се 15-дневен тест период за два по-ниски плана, но за най-високия, въпреки че демонстрира широка функционалност, която всяка голяма корпорация би търсила, няма спомената цена. Help Scout е опция, която дава възможност на компаниите да надградят плана си когато бизнесът им расте.

Цена

Стандартен – $25/потребител/месец ($20/потребител/годишно) Плюс – $40/потребител/месец ($35/потребител/годишно) Корпорация – Цена при поискване

5. KB Support

Начална страница на KB Support

Въпреки че не е толкова често използван колкото другите help desk системи в списъка, KB Support се фокусира върху това да е най-добрият плъгин за WordPress и сайтове за електронна търговия.

Този продукт като цяло е насочен към стартиращи бизнеси в мрежата, с плъгини специално създадени за интеграция с WordPress и сайтове за електронна търговия.

Ключови функционалности

  • Формуляри за контакт
  • Запитвания като гост
  • База знания с възможност за ограничаване на статии
  • Достъп на потребителите
  • Автоматично вписване
  • Проследяване на сроковете за отговор

Предимства и недостатъци

Въпреки че KB support има ниска цена за годишен абонамент, той изисква едногодишен ангажимент след като го платите. Имате възможност да закупите конкретни плъгини, включени във всеки план, така че може да решите от какво имате и от какво нямате нужда, въпреки че пакетите предлагат значителна отстъпка. Отвъд цената, недостатъкът е, че не разполага с технология за интелигентно вписване; разпределя запитвания на случаен принцип или на база на активните запитвания на потребителя.

Цена

За един сайт, годишна такса (цената се увеличава с всеки следващ сайт до неограничения план): Начален – $74 Професионален – $102 Корпорация – $150

6. Zendesk

Начална страница на Zendesk

Една от най-добре познатите системи за управление на запитвания, Zendesk, има много варианти, започващи от $19 на потребител на месец за основното и стигащи до $215 на потребител на месец за плана, подходящ за големи корпорации. На тази услуга от по-висок клас се доверяват компании като Uber и Netflix, плюс още над 160 000 компании по целия свят.

Zendesk предлага планове за всеки размер бизнес и безплатен тест период за всяко ниво.

Ключови функционалности

  • Лайв чат
  • Форуми
  • Бот за отговори
  • База знания
  • Интеграция със социални медии
  • Тестова среда
  • Лизензи с ограничен достъп

Предимства и недостатъци

Функционалността на Zendesk е широка, с планове вариращи от ниво за малък бизнес до корпоративно ниво. Таксуването е на годишна база или месец за месец и няма обвързване със Zendesk извън това (не се връщат пари ако се откажете или преминете към по-нисък план).

Цена

Support Екип– $19 на потребител/месец при годишно таксуване Support Професионален – $49 на потребител/месец при годишно таксуване Support Корпорация– $99 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Екип– $49 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Растеж– $79 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Професионален – $99 на потребител/месец при годишно таксуване Suite Корпорация– $150 на потребител/месец при годишно таксуване Най-висок план – $215 на потребител/месец при годишно таксуване

7. Vision Helpdesk

Начална страница на Vision Helpdesk

Vision Helpdesk предлага много help desk опции, от клиентско обслужване до ИТ поддръжка, а същевременно е и help desk система за управление на запитвания, която се фокусира върху служителите ви, с възможности за игровизация и съвместна работа, които насърчават положителна работна атмосфера. Това обаче не означава, че се губи фокуса върху клиента – софтуерът предлага множество канали, чрез които клиентите да комуникират с екипа за поддръжка.

Тази система ще създаде централизиран хелп деск за бизнеса ви чрез работни процеси с възможност за персонализация. Цената е много разумна, но същевременно не предлага задълбочените функционалности, от които някои по-големи компании се нуждаят.

Ключови функционалности

  • Автоматизация
  • Игровизация
  • Плащания
  • Множество канали

Предимства и недостатъци

Въпреки че е наличен както като SaaS, базиран на облак, така и с лизенз за сваляне, SaaS вариантът на облак е наличен само във Валикобритания, САЩ, ЕС и Индия. Има обаче 30-дневен безплатен тест период без задължения.

Системата е насочена по-скоро към платеното време за обслужване на клиенти, отколкото към общо клиентско обслужване, и лайв чатът е отделна покупка.

Цена

Стартер – $ 12 на потребител на месец при годишно таксуване / $15 на потребител на месец при месечно таксуване Про – $ 20 на потребител на месец при годишно таксуване / $25 на потребител на месец при месечно таксуване

8. HubSpot

8. HubSpot - App - Uploads - 2021 - 12 - Hubspot Homepage.png

Както други в списъка, HubSpot е създаден, за да расте с вас, и името му е разпознаваемо, тъй като има много други често използвани продукти. Можете да започнете с безплатен план от надеждно име в интернет и можете да използвате гъвкава поддръжка и лесно начално въведение, за да разберете по-добре клиентите си.

Системата HubSpot е вариант, който ще расте заедно с бизнеса ви и има както безплатна, така и платени версии в зависимост от нуждите на компанията ви. По-високите планове предлагат незаменими функционалности за големите бизнеси.

Ключови функционалности

  • Разпределяне на запитвания
  • Анкети за клиентско удовлетворение (NPS)
  • Единично вписване
  • Интеграция със Slack
  • Права за редактиране от потребителите

Предимства и недостатъци

Предлага се безплатна версия с много от основните функции, от които се нуждаете като за начало. Автоматизацията на запитванията обаче не е налична преди плана с цена $50 на месец, който включва двама потребителите и възможност да добавите още за $25 всеки. На по-високите нива има годишен ангажимент.

Цена

Стартер – Започва от $50/мес. при месечно таксуване  (Започва с двама платени потребители) Професионален – Започва от $400/мес. при месечно таксуване (Започва с пет платени потребители) Корпорация – Започва от $1 200/мес., като се таксува $14 400/годишно (Започва с 10 платени потребители)

9. Front

9. Front - App - Uploads - 2021 - 12 - Front Homepage.png

Рекламиран като help desk решение, което създава по-персонализирано изживяване на клиентите, Font премахма номерата на запитванията, за да даде на клиента персонализиран отговор. Лесен и интуитивен е и автоматизацията следи запитванията да се възлагат на правилния член на обслужващия екип.

Front е система с широки възможности за различен размер екипи, с до десет члена на екипа на най-ниския план, 50 на втория и неограничен брой на най-високия.

Ключови функционалности

  • Входящи кутии за екипите
  • Отчети
  • Шаблони за съобщения
  • Правила
  • Задачи

Предимства и недостатъци

Няма система за управление на запитвания, но работи като организира обслужването чрез общи входящи кутии и ги разпределя чрез автоматично балансиране на натоварването. Въпреки че системата за управление на запитвания не автоматизира разпределянето, можете да създадете правила, които да правят това (персонализираните правила са налични само в плана за $49).

Има и едногодишен ангажимент.

Цена

Starter – $19 на човек на месец, с годишно таксуване Prime – $49 на човек на месец, с годишно таксуване

10. AzureDesk

Начална страница на AzureDesk

Тази система е достъпна опция за малки и средни бизнеси, които желаят да опростят използването на help desk система. Предлага възможности за персонализация и интеграция на приложения от трети страни.

Въпреки че съотношението цена-качество е много добро с Azure desk, фактът, че има само един план, който не предлага лимити, подходящи за голяма корпорация, ограничава употребата му до малки и средни бизнеси.

Ключови функционалности

  • Управление на запитвания
  • Неограничена входяща кутия
  • Интеграция на приложения
  • Отчети
  • Съвместна работа
  • База знания

Предимства и недостатъци

Има 14-дневен безплатен тест период; има обаче само един възможен план. Планът има много функционалности, но има ограничен обхват за растеж. Няма разширени функции за големи компании, като информационна сигурност и управление.

Цена

Един план – $33 на потребилен на месец при годишно таксуване и $50 на потребител на месец при месечно таксуване.

11. SupportBee

Начална страница на SupportBee

SupportBee е help desk система за управление на запитвания, която цели да създаде работна среда за съвместна работа, така че членовете на екипа за клиентско обслужване да могат да помагат един на друг за разрешаване на проблемите на клиентите. Благодарение на споделена входяща кутия, която е лесна за настройка и оптимизирана за мобилни устройства, SupportBee е гъвкава екипна система.

Тази система предлага всичко най-важно, от което имате нужда, за да основете екип за клиентско обслужване. Тя обаче не предлага поддръжката, от която вероятно се нуждаят по-големите бизнеси.

Ключови функционалности

  • Споделена входяща кутия
  • База знания
  • Клиентски портал
  • Интеграция с приложение

Предимства и недостатъци

SupportBee е на много достъпна цена, но същевременно функционалностите, които предлага, не са толкова обширни или изчерпателни, колкото предлаганите от други компании на пазара с подобни цени. Освен това, софтуерът за клиентски портал е наличен само в по-високия план. Но като цяло, това е опростена система за управление на запитвания, която работи добре за по-малки компании.

Цена

Стартъп – $15 /потребител/месец или $13 /потребител/месец при годишно таксуване Корпорация – $20 /потребител/месец or $17 /потребител/месец при годишно таксуване

12. Freshdesk

Начална страница на Freshdesk

Ползващ се с доверието на над 40 000 бизнеси, включително HP, Pearson и American Express, Freshdesk е платформа за клиентско обслужване с всичко в едно. С платформата на Freshdesk с възможност за адаптиране на обема, поддръжка на множество канали и функции за съвместна работа, бизнесът ви може да подобри работата си и да остави клиентите доволни.

Системата е създадена така, че да работи добре при различни обеми и предлага достъпни варианти за разлините бизнеси.

Ключови функционалности

  • Интегрирана система за обмен на съобщения
  • Самообслужване с ботове и изкуствен интелект
  • Автоматизация
  • Възможности за съвместна работа
  • Функции за управление и сигурност
  • Управление на идентичността и достъпа

Предимства и недостатъци

Има безплатна версия с основното, от което една компания се нуждае, за да започне, плюс неограничен брой потребители. След това всяко ниво предлага функционалностите, от които ще имате нужда когато растете. Разпределянето на база умения обаче не е достъпно преди най-високия план.

Цена

Цвят– $15 /потребител/месец при годишно таксуване – $19/потребител/месец при месечно таксуване Градина – $35/потребител/месец при годишно таксуване – $45/потребител/месец при месечно таксуване Имение – $49/потребител/месец при годишно таксуване – $69/потребител/месец при месечно таксуване Гора – $99 /потребител/месец при годишно таксуване – $125/потребител/месец при месечно таксуване

13. Awesome Support

Начална страница на Awesome Support

Като плъгин за клиентско обслужване на WordPress, Awesome Support е прост и лесен за настройка и има много включени добавки на всяко ниво. Той предлага “най-готиния” плъгин за help desk и обслужване в WordPress, с над 10 000 активни инсталации.

Въпреки че има големи сайтове, базирани на WordPress, като Microsoft news и BBC America, този софтуер е най-подходящ за по-малки фирми, тъй като има нужда от повече функции за сигурност и управление, за да е полезен на по-големи потребители. Но дори и да не е подходящ за по-големи компнии, неограниченият брой потребители е голямо предимство.

Ключови функционалности

  • Без такси на потребител
  • Възможности за персонализация
  • История на запитвания
  • Проследяване на времето
  • Автоматично разпределяне на запитвания

Предимства и недостатъци

Въпреки че предлага неограничен брой потребители и запитвания, ще трябва да поемете ангажимент да използвате продукта за една година. Положителното е, че всяко ниво е много достъпно за всеки размер на бизнеса, но няма възможностите, от които би имал нужда голям бизнес.

Цена

Стандартен – $149 на година Про – $229 на година Корпорация – $ 289 на година Агенция – $409 на година

14. TeamSupport

Начална страница на TeamSupport

TeamSupport е уеб базирна система за клиентско обслужване между бизнеси, на която се доверяват Fujifilm, Comcast и NBA. Тя поддържа множество канали, улеснява съвместната работа и обработката на клиентски запитвания чрез интеграция със софтуер, с който вече работите.

Тази система може да предложи много, но началната цена на потребител на месец е висока, което означава, че не е достъпна за някои по-малки компании.

Ключови функционалности

  • Разработен специално за B2B
  • Управление на запитвания
  • Управление на клиенти
  • Интеграции
  • Клиентски портал за самообслужване

Предимства и недостатъци

Много функции се фокусират върху клиентско обслужване B2B и ИТ поддръжка. Недостатък е това, че най-ниската цена на месец е $50 на потребител, сравнително скъпо спрямо някои други help desk системи за управление на запитвания с подобна функционалност на по-ниски цени.

Цена

Цените вземат предвид отстъпката при годишно таксуване Бюро за обслужване – $50 на потребител на месец Корпорация – $69 на потребител на месец

15. Freshservice

Начална страница на Freshservice

Freshservice е ИТ решение за клиентско обслужване, базирано на облак. Подобно на сходните на него help desk системи, той е лесна за употреба система “всичко в едно” със значителен набор функционалности.

Възможността на промяна на обема в тази платформа я прави подходяща за всеки размер бизнес.

Ключови функционалности

  • Автоматизация
  • Чатбот с изкуствен интелект
  • Интеграции
  • Бърза реализация
  • Платформа без писане на код

Предимства и недостатъци

Системата предлага 21-дневен тест период с включени всички функции. Насърчава съвместната работа с всички функции. Предоставя функции за сигурност, които защитават данните в облака чрез управление на достъпа и криптиране на данните при пренасяне. За съжаление няма безплатна версия.

Цена

Всяко ниво има възможност за плащане месец за месец, която е $10 по-скъпа за Стартер и Растеж и $20 по-скъпа за Про и Корпорация.

Стартер: $19 на потребител на месец при годишно таксуване. Растеж: $49 на потребител на месец при годишно таксуване. Про: $89 на потребител на месец при годишно таксуване. Корпорация: $109 на потребител на месец при годишно таксуване.

16. ManageEngine Service Desk Plus

Начална страница на ManageEngine Service Desk Plus

Над 10 000 организации, например Disney и Honda, се доверяват на ManageEngine да управлява тяхното ИТ. Тяхната система Service desk Plus system е ИТ решение, базирано на облак, което е оставило множество клиенти и ИТ професионалисти доволни през последните десет години.

Въпреки че ManageEngine Service Desk Plus има разнообрание от функционалности, без да знаем цената е трудно да го препоръчаме за конкретен размер бизнес. Изглежда ценовите планове растат на всяко ниво на бизнеса. Те също така работят със Zoho и използват AI асистента Zia като потенциална първа точка за контакт на клиента.

Ключови функционалности

  • Управление на ИТ услуги в съответствие с най-добрите практики
  • Интелигентна автоматизация
  • Интеграция
  • Персонализация без писане на код
  • Отчети

Предимства и недостатъци

Няма безплатна версия. Има безплатен тест период, но не се знае за какъв период. Има възможност и за демо. Цените не са обявени, но можете да вземете оферта.

Това е ИТ услуга с всичко в едно с мощни функционалности, чрез които да пободрите обслужването в организацията, включително управление на ресурсите и проблемите.

Цена

Има три ценови плана – Стандартен, Професионален и Корпоративен, но цените не са описани на сайта. Ще трябва да се свържете с тях за повече информация относно цените.

17. Kayako

Начална страница на Kayako

Над 13 000 служители предоставят обслужване чрез Kayako, от Sega до MTV и Acer. Системата е създадена така, че да е персонализирана и лесна за употреба. Въвежда в употреба бързо, използва се лесно и има уникални фунцкионалности като SingleView (единичен изглед), който се използва за персонализация на преживяването.

Това е система, която може да се използва на всички нива на бизнеса, тъй като функциите ѝ ви дават възможност да разберете клиентите си по-добре, което е уникално за Kayako. Изключително достъпна е за всеки бизнес, започвайки от $15 на потребител на месец.

Ключови функционалности

  • SingleView (единичен изглед)
  • Лайв чат
  • Самообслужване
  • Съвместна работа
  • Интеграции

Предимства и недостатъци

Системата SingleView, която проследява пътя на клиента през сайта, позволява на сътрудниците ви да предоставят клиентско обслужване в контекста на клиентското изживяване. Многоканалната входяща кутия и SingleView са достъпни на най-ниската цена.

Няма безплатна версия, но има 14-дневен тестов период и демо. За съжаление, не предлага възможност за единично вписване.

Цена

Входяща кутия – $15 на потребител на месец Растеж – $30 на потребител на месец Мащаб – $60 на потребител на месец

18. SolarWinds

Начална страница на SolarWinds

SolarWinds е модерна ИТ система за управление на услугите (ITSM), която включва всички фунцкии на help desk система за управление на запитвания, което е уникалното на тази система.

Тази система има ценови структури за всяко ниво на бизнеса и обемът лесно може да се увеличи когато растете.

Ключови функционалности

  • Управление на непредвидени ситуации
  • Управление на ИТ ресурси
  • Портал за служители
  • База знания
  • Управление на промените
  • Многофакторна автентикация

Предимства и недостатъци

30-дневен безплатен тестов период на пълната версия. Демонстрация при поискване. Разумни цени. Системата има инструменти за автоматизация, които спомагат запитванията да попаднат в ръцете на правилния член на екипа. Няма обаче безплатна версия.

Цена

При годишно такусване:

Екип – $19 на потребител на месец плюс $0,10 на устройство на месец Бизнес – $39 на потребител на месец плюс $0,30 на устройство на месец Професионален – $69 на потребител на месец плюс $0,50 на устройство на месец Корпорация – $89 на потребител на месец плюс $0,70 на устройство на месец

19. JitBit

Начална страница на JitBit

JitBit е SaaS (software as a service – софтуер като услуга) услуга, базирана на облак с единично вписване, използвана от Adobe и Microsoft, съответстваща на ОРЗД и HIPAA (законът на САЩ, защитаващ личните данни на пациентите). С правилата за автоматизация, JitBit ще ви помогне да подредите запитванията си и ще спести време на екипа ви.

Благодарение на сигурността и възможността за промяна на обема на системата, можете да се разрастнете и да получите услугите, от които компанията ви се нуждае, за да расте.

Ключови функционалности

  • Единично вписване
  • Съответства на HIPAA
  • Решетка за запитванията (бърз преглед на всички активни запитвания)
  • База знания
  • Шаблони за отговори

Предимства и недостатъци

21-дневният тестов период може да бъде удължен при нужда. Отнема секунди да създадете сайт, с който да работите и тествате. Има последователни цени на месец, но ограничава броя потребители на всяко ниво освен най-високото.

“Powered by Jitbit” не може да се скрие на никое ниво освен най-високото. Няма безплатна версия.

Цена

Фрийлансър: струва $29, само с 1 потребител. Стартъп: струва $69 за до 4 потребители. Компания: струва $129 за до 7 потребители. Корпорация: струва $249 за до 9 потребители, плюс $29 на допълнителен потребител.

20. Jira Service Desk

Начална страница на JIRA Service Management

Подобно на Zoho, Jira е част от по-голяма мрежа от приложения, което означава, че може да се интегрира с всички приложения под този чадър. Продуктът Jira в тази индустрия е създаден, за да ви помогне да отговаряте на въпросите по-бързо и да повиши удовлетворението на клиента. Услугите им ползват например Domino, Square и Twitter.

Тази система работи добре за бизнеси на всякакви нива, предлагайки безплатна опция и достъпни ценови планове, които достигат до ниво за корпорация. Всяко ниво предлага криптиране при съхранение и трансфер на данни.

Ключови функционалности

  • Управление на промените
  • Управление на конфигурациите
  • Управление на проблемите
  • Управление на ресурсите
  • Управление на знанията
  • Сигурност и съответствие с разпоредбите

Предимства и недостатъци

Има безплатна версия с много функционалности и компаниите, които имат интерес, могат да насрочат демонстрация на живо.

Цените за големи компании обаче се предоставят след запитване.

Цена

Стандартен – $20 на потребител (средно) $60 на месец Премиум – $40 на потребител (средно) $120 на месец

Сравнение на help desk системи

Когато сравнявате help desk системи за управление на запитвания, е от съшествено значение да разгледате функциите, специфични за платформата, и отзивите й. Чрез сравнението на топ 5 софтуера, LiveAgent, Zendesk, Freshdesk, Front и Zoho Desk, можете да видите как са един спрямо друг.

LiveAgent

LiveAgent е достъпен и предлага безплатна версия на софтуера, както и разнообразна функционалност. Има стотици функционалности и интеграции, които могат да се персонализират, за да отговорят на нуждите на всеки бизнес. Ключовите функции включват шаблони за отговор, автоматично разпределяне на запитвания, клиентски портал и форум. LiveAgent редовно се появява в класациите за най-добрите help desk решения, със среден рейтинг от потребителите 4,7 от 5.

Zendesk

Много големи компании използват този софтуер. Той предлага много функции, които компаниите намират за полезни, като лайв чат, сигурност на данните, форуми, бот за отговори, база знания, интеграции със социални медии, тестова среда и лицензи с ограничен достъп. Средно потребителите дават оценка 4,3 от 5 звезди на софтуера.

Freshdesk

Хиляди бизнеси се доверяват на Freshdesk да управлява взаимодействията им с клиенти. Той предлага много функционалности като интеграция на услуги за обмяна на съобщения, самообслужване с ботове и изкуствен интелект, управление и сигурност на данните и управление на идентичността и достъпа. Freshdesk има средна оценка 4,4 звезди.

Front

Front предлага уникална версия на help desk софтуер, елиминирайки традиционното запитване. Вместо това софтуерът е създаден така, че сътрудниците обслужване на клиенти могат да предоставят по-персонализирани отговори на клиентите си. Най-добрите функционалности включват входяща кутия на екипа, анализи, шаблони за съобщения, правила и разпределяне. Front получава рейтинг средно 4,6 звезди от потребителите си.

Zoho Desk

Zoho Desk е многоканален help desk софтуер на разумна цена, който може да расте заедно с компаниите. Има много функции, като автоматизация на работния процес, интеграция на платформата, база знания за самообслужване и изкуствен интелект. Софтуерът получава средно 4,4 звезди от клиентите.

Help Desk софтуерРейтинг в CapterraУеб базиранБезплатна версияБезплатен тест периодНачална цена
LiveAgent4,7/5 (прибл. 1 000 отзива)ДАДАДА$15 на потр./мес.
Zendesk4,3/5 (прибл. 2 700 отзива) ДАНЕДА$19 на потр./мес.
Freshdesk4,4/5 (прибл. 2 300 отзива) ДАДАДА$18 на потр./мес.
Front4,6/5 (прибл. 210 отзива) ДАНЕДА$19 на потр./мес.
Zoho Desk4,4/5 (прибл. 1 600 отзива) ДАДАДА$14 на потр./мес.

Полезна ли е тестовата версия на help desk система за управление на запитвания?

Безлатната тестова версия винаги е полезна когато избирате между help desk системи за управление на запитвания. Преди да се обвържете с определена услуга, трябва да усетите какво е да я използвате всеки ден. Услугата може да има всички функции, от които се нуждаете, и пак да не е подходяща за вас. Понякога не усещате системата да е правилната, но трябва да да я пробвате, за да видите. Прилича на риза: може да изглежда добре на манекена, но да не ви стои добре.

Това важи и за клиентите ви. Те избират бранда ви защото работи за тях. Затова трябва да пробвате преди да купите.

Still not decided which software is best for you?

Get a trial version of the help desk ticketing system

В момента LiveAgent предлага 14-дневен тест период за плана всичко в едно без да се изисква банкова карта. Ще ви отнеме по-малко от минута да се регистрирате и да започнете тест драйва си. Научете повече тук.

Заключение

Обсъдихме многото предимства на help desk системите за управление на запитвания и как те засягат вашия бизнес. С нарастващия брой онлайн потребители, всичко те очакват високочастветвено обслужване и поддръжка. Това е от ключово значение за задържането или изгубването на клиент. Help desk системата за управление на запитвания подкрепя вас и бизнеса ви, за да създадете най-доброто клиентско изживяване като подобрите работните си процеси с автоматизация. Освен това ви предоставя данни за всеки логнат клиент, на база на които можете да вземате решения, и намалява времето за обработка на запитвания като ги поставя в ръцете на най-подходящия за работата.

Има няколко начина, по които help desk системата за управление на запитвания може да е от полза за екипа ви за клиентско обслужване чрез събирането на всичко необходимо на едно лесно достъпно място. Има много варианти, от които да изберете, но само вие знаете кой е най-добрият за вас.

FAQ

What is a help desk ticketing system?

A help desk ticketing system is a centralized system that logs customer queries, customer requests, and customer interactions for cost-effective and speedy access for support staff to sort and resolve. This type of helpdesk software helps streamline the process performed by support staff through automated workflows.

How does the help desk ticketing system work?

This system works by creating tickets, which are logs of customer service interactions with a customer. The system creates a ticket once communication from any platform is sent. Tickets are assigned to customer service agents manually or automatically. For the best customer service experience, a help desk ticket system organizes and catalogs tickets based on the pre-set rules.

What are the key features of an effective help desk ticketing system?

Standard features include a hybrid ticketing system, mass actions, filters, tags, contact fields, and more. These features work together to simplify the tasks of customer service agents to make them more efficient, which increases customer satisfaction.

How to choose a help desk ticketing system?

Choosing the right help desk software can be challenging because many have similar features but distinct strengths or weaknesses. The criteria to help you decide which is best for you as you access each system you consider are commitments, pricing, support, provided contact options, ability to scale up or down, software limitations, collaboration options. While some may be the best overall, they may not be the best for whatever your particular circumstances may be, so consider these aspects of each provider alongside the features they offer that you may need.

What are the top providers of help desk ticketing systems?

These options have been chosen as the top help desk ticketing options because of their robust features, scalability, and cost-effectiveness for businesses of all sizes: 1. LiveAgent; 2. Zendesk; 3. Freshdesk; 4. Zoho desk

What is the best help desk ticketing system?

The best help desk ticketing system is one that makes your operation more efficient. Whether it helps by empowering self-serve options for customers to reduce your employee's workload daily, like LiveAgent, or it has robust customization options that allow you to create workflows specific to your business, like HappyFox, choosing depends on what you need. The best system is the one that you see working best for your unique circumstances.

What are the benefits of using a help desk ticketing system?

This service creates an effective work environment that will keep your employees from manually sorting through several platforms to address different issues and facilitate collaboration. It will reduce their workload by self-service options that will enhance the user experience. It will help you develop workflows that will optimize the time it takes to solve an issue, which will increase the volume of tickets you can resolve, organize them into groups, and ultimately keep the customers happy.

How to implement a help desk ticketing system?

Implementing a help desk ticketing solution is often relatively straightforward. You create an account with the software provider, choose an appropriate plan, and configure the system to your needs. In the case of LiveAgent, integrating things like the live chat function are as simple as copying and pasting code into your website to include that functionality.

What is the cost of the help desk ticketing system?

The cost of a help desk ticketing system depends on the provider, but it generally falls under a monthly billing by the number of agents you have accessing the system. Overall, you get the features, but you are paying for more access. Some have a monthly fee that allows a certain number of agents or the ability to have more, while others offer an annual fee to lower costs.

Is a trial version of the help desk ticketing system useful?

A trial version is always helpful when deciding between help desk ticketing systems, as it gives you the power to experience what it will be like to use it every day. This is important before committing to a service because it could have all the features you are looking for and still not be suitable for you. Sometimes the feel of a system is not right, and you need to try it on to see. It is like a shirt; it can look good on the mannequin and be objectively nice but still not feel right for you.