Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Help Desk система за работа с тикети

Уморихте ли се от досадни Help Desk програмни продукти за управление на тикети? Ние също. С помощта на системата на LiveAgent всички ваши имейли, чатове, обаждания, споменавания в социалните медии и други канали се събират в една обща универсална входяща кутия, а с помощта на модерна автоматизация, правила и възможности за интеграция, кошмарите на екипа ви за обслужване на клиенти ще приключат при натискането на бутона “Създаване на акаунт.”

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Разгледайте Help Desk системата на LiveAgent за работа с тикети

Help desk системата за работа с тикети е само част от един доста по-комплексен програмен продукт

Ultimate omni-channel help desk software experience

Обединете всички ваши канали за връзка с клиентите ви в една обща входяща кутия, смарт версията на класическата електронна поща. Ще имате достъп до съобщенията си по електронната поща, чатовете, обажданията, постовете в социалните медии и още от едно място.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Без значение къде е започнала връзката с клиентите ви, тикетите винаги изглеждат по един и същи начин. Започнете да си пишете с даден клиент в чата на живо, продължете комуникацията си по имейл и приключете с обаждане. И всичко това от един интерфейс и тикет.

How does call routing work

Ускорете процеса на отговаряне на клиентите като си подготвите отговори на най-често задаваните въпроси и искания. Запазете кратки отговори и изненадвайте клиентите си.

Macros, Attachments and Notes

Създавайте тикети, видими само от колегите ви и ги възлагайте на определен служител. Използвайте ги като напомняния, за създаването на задачи или за оставянето на бележки към вас или колегите ви.

За какво е нужна Help Desk системата за работа с тикети?

Иновативната система за работа с тикети улеснява справянето с всички нужди от обслужване на вашите клиенти. Получавайте, обработвайте и отговаряйте на запитванията с лекота и подобрете връзката с клиентите си.

Business pages

Ползи за бизнеса

Улеснява обслужването на каналите за връзка

Автоматизира типовите задачи

Уточнява отговорностите в екипа

Подобрява организацията

The fastest live chat software on the market

Положително въздействие

Професионален подход

18% увеличаване на конверсията

Подробни анализи и отчети

Намаляване на разходите

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим безупречно обслужване на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Help Desk система за работа с тикети с интуитивен UI

Help Desk системата за работа с тикети на LiveAgent автоматично проследява и превръща всички запитвания на клиентите ви в тикети. Всяко една форма на входяща комуникация се превръща в тикет с цел удобство и подобряване на управлението. UI е адаптивен, интуитивен и потребителите просто го харесват.

Базата знания като част от работата с тикети

70% от клиентите предпочитат да потърсят отговор, преди да се свържат с екипа за обслужване. Освен системата за работа с тикети, в същия пакет LiveAgent предлага напълно съвместими клиентски портал с база знания, раздел FAQ и  форум. Позволете на клиентите да си помагат помежду си, дори когато служителите ви са офлайн.

Powerful knowledge base builder

All-in-one Help Desk система за работа с тикети

icon lightbulb

Умно разпределение на тикетите

LiveAgent автоматично избира най-подходящия сътрудник въз основа на зададените приоритети на SLA.

Lovely customer icon

Плодотворно сътрудничество

Позволете на служителите ви да си помагат помежду си и да отговарят по-бързо на тикетите с помощта на функциите за съвместна работа.

Union icon

Повишена клиентска удовлетвореност

Според маркетингово проучване доволните клиенти са склонни да харчат повече.

Benefits of attended call transfers

Оптимално разпределение на тикетите

Уверете се, че служителите от екипа ви за обслужване винаги са натоварени оптимално. Определете колко на брой тикети, съобщения в чата и обаждания могат да поемат. Автоматично разпределяйте дежурствата на телефона, задайте време за почивка и им позволявайте да си отдъхнат, когато имат нужда. Възлагайте тикети на всеки един етап от обработката им на конкретни служители или цели отдели. Задавайте ваши собствени правила и критерии за разпределение на тикетите въз основа на параметрите им, настъпването на определени събития или условия обвързани с време.

Управление на отговорностите

С LiveAgent лесно можете да управлявате отговорностите свързани с работата с тикети. Променяйте притежателите на тикетите – различни отдели и дори индивидуални служители. Винаги бъдете информирани кой отговаря за обработването на даден тикет. И никога повече няма да чуете: “Не знаех, че аз трябва да свърша това.”

Priority assignment

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Прозрачни и честни условия

Без сключване на договори, без скрити такси, месечно заплащане. Напълно прозрачни ценови условия, начислявани само за реалното потребление през месеца. Изберете си подходящия за вас тарифен план и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Package Name

Тикет

За малки компании и предприемачи

$15 /мес.
Package Name

Тикет + Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Често задавани въпроси

За какво се използва Help Desk системата за работа с тикети?

Help Desk системата за работа с тикети позволява на екипа за клиентска поддръжка да контролира запитванията от клиенти. Системата за работа с тикети създава тикет при всяко взаимодействие с клиент и събира съответна информация, спомагаща решаването на клиентския проблем.

Коя система за управление на тикетите е най-добрата?

Ако търсите най-добрата Help Desk система за управление на тикети, обърнете внимание на оценката на потребителите, функционалността и цената. Най-добрата IT система за работа с тикети трябва да има функции като многоканална комуникация, разпределение на тикетите, автоматизация на работния процес, възможност за отчети и анализ, бази знания и функции на геймификация.

Какви са видовете инструменти за работа с тикети?

Когато трябва да решите какви Help Desk инструменти за работа с тикети да използвате, потърсете информация за цената, функционалността и отзивите от потребители. Някои инструменти за работа с тикети предлагат повече възможности и функции за клиентска поддръжка от други. Например LiveAgent е инструмент за работа с тикети, който предлага и виртуален кол център в допълнение към многоканалната комуникация, разпределението на тикети, автоматизацията на работния процес, възможностите за отчети и анализ, базите знания и функциите на геймификация.

Какво прави една добра система за работа с тикети?

Една добра система за работа с тикети предлага възможност за многоканална комуникация в съчетание с бази знания, инструменти за отчитане, възможности за интеграция и автоматизация на работния процес.

Какво представляват тикетите за клиентско обслужване?

Основно тикетите за клиентско обслужване са запитвания на клиенти събрани от различни платформи в една универсална входяща кутия във вашия програмен продукт за клиентска поддръжка.

Какво представлява процесът на работа с тикети?

Когато един клиент се свърже с вас по някой от интегрираните канали за връзка, служителите от отдела за обслужване получават нов тикет в универсалната входяща кутия на Help Desk системата за работа с тикети.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо