Писнало ви е от вашата уеб поща?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Gmail на пазара.

Започнете сега | 14 дни безплатно

Вижте го в действие

Използван от

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Gmail?

Със сигурност може да се каже, че Gmail е една от най-популярните и широко използвани имейл услуги. Всички сме свикнали с безплатното хранилище, бутона за отмяна на изпращане, както и с допълнителните полезни функции като отлагане, маркери или папки. Дори бихме казали, че Gmail е идеалното решение за електронна поща за физически лица. Той поддържа всичко чисто и организирано.

Що се отнася обаче до използването на Gmail за бизнес – особено за поддръжка на клиенти, има няколко ограничения. За съжаление Gmail не поддържа универсална входяща поща с многоканални интеграции или общ преглед на таблото за управление от няколко агента. Това са и двете съществени характеристики в обслужването на клиентите. Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия отдел “Поддръжка”, LiveAgent може да е правилното решение за вас.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Импортирайте имейлите си в LiveAgent и се възползвайте от
многоканалното решение за обслужване на клиенти.


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Мощни функции за информационното бюро

Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent. LiveAgent има над 179 функции за информационнотo бюро и повече от 40 интеграции. Използвайте нашите мощни аналитични и отчетни функции, геймификационни функции или вградената информационна база.

Оставете LiveAgent да се справи с трудните задачи, така че да можете да се концентрирате върху изграждането на значими взаимоотношения с клиентите си.

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Внедрете универсална пощенска кутия във вашия бизнес и спечелете следните предимства:

Union icon

Повишена удовлетвореност на клиентите

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.

Increase icon

Подобрена производителност на вашите агенти

Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Phone icon

Точка на допир

Вашият екип за поддръжка може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали на едно място.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето популярни help desk софтуери.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Използвайте силата на универсалната пощенска кутия

Идеалният софтуер за обслужване на клиенти трябва да бъде прозрачен и лесно достъпен за всички агенти във вашия отдел. Той трябва да поддържа многоканални интеграции и да предоставя допълнителни функции като автоматизация. Универсалната пощенска кутия от LiveAgent прави точно това.

Универсалната пощенска кутия на LiveAgent е по-интелигентна версия на текущата ви пощенска кутия. Тя ви позволява да изпращате и получавате съобщения от множество канали, като имейл, чат на живо, социални мрежи или дори гласови и видео разговори. Той елиминира необходимостта от споделяне на акаунти и наблюдение на устройства. Всички нови тикети се появяват автоматично в таблото за управление на LiveAgent и могат да бъдат преглеждани и да им се отговаря от всички агенти.

Универсалната пощенска кутия ви позволява да добавяте тагове, напомняния, вътрешни бележки, да автоматизирате тикети до отдели или конкретни агенти и много повече. Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent.

Започнете безплатен пробен период

Използвайте хибридния тикетинг поток

Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent. LiveAgent използва хибридния тикетинг поток, което е съществена характеристика в поддръжката на клиентите, защото увеличава производителността на агентите. Хибридния тикетинг поток прави всички тикети да изглеждат еднакво, независимо от комуникационния канал, от който са получени. Потокът от тикети ви позволява да проследявате пътешествието на клиентите си през различни канали, но винаги оставате в един и същ хибриден тикет. По този начин имате цялата важна информация за вашите клиенти и техните проблеми точно на една ръка разстояние.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна поддръжка на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Автоматизирайте задачите, за да спестите време

Автоматизацията е съществена характеристика за поддръжка на клиенти, тъй като спестява много време. Позволява ви да автоматизирате обикновени задачи, да създавате работни потоци или правила за автоматизация според нуждите на вашия бизнес.

Например, правилата за автоматизация могат автоматично да присвояват тикети (на всеки етап) на отделни агенти или отдели. Всичко, което трябва да направите, е да изберете „спусък“ и правилото ще бъде изпълнено. В LiveAgent правилата за автоматизация могат да се основават на всеки параметър на тикета, условие за събитие или време.

Решете дали LiveAgent е добра алтернатива на Gmail за вашия бизнес с нашия безплатен 14-дневен пробен период. Не се изисква кредитна карта.

Дайте тласък на обслужването на клиенти

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуери за помощ на потребителите за SMB през 2020 г. Ето защо е чудесна алтернатива на Gmail. Присъединете се към компании като Yamaha, BMW, Huawei и Оксфордския университет в предоставянето на поддръжка на клиенти от световна класа. С LiveAgent е лесно. Започнете вашия безплатен 14-дневен пробен период. Не се изисква кредитна карта.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent изтрива неуспехите в обслужването на клиенти


Slow customer support

Бавно време за реакция

12% от американците оценяват „липсатa на скорост“ като номер едно разочарование при тяхното обслужване. Statista

Social medias integrated into the help desk software

Липса на яснота в медиите

72% от потребителите смятат за лошо обслужване да трябва да обясняват проблема си на много хора. Dimensional Research


Simple and efficient customer service

Oтблъскване на клиенти

Една трета от потребителите казват, че биха помислили за смяна на компании след само един случай на лошо обслужване. American Express

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с поддръжка на клиенти, очакват агентът да „знае кои са те, какво са закупили и да имат информация за предишните им взаимоотношения.” Microsoft

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

Искате да ни сравните с други компании?

Любопитни сте как се представяме в сравнение с конкурентите ни? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на Gmail
Анкетите и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удоволствието на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване

Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.

CRM е управление на клиенти, бизнес подход, който се характерезира с активно създаване и поддържане на дългосрочни взаймоотношения с клиентите.

Управление за обслужването на клиенти

Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.

Когато нямате клиенти, няма как да извършите продажба. Ако имате доволни и удовлетворени клиенти, те ще се върнат и ще направят покупка отново.

Грижа за клиентите

Грижата за клиентите е от съществено значение за всяка компания, като включва комуникационни умения и многоканална услуга. Текстът обяснява важността на обратната връзка от клиентите и предлага примери за отлично клиентско обслужване.

Агентите клиентско обслужване трябва да притежават широк спектър от умения при клиентското обслужване за да са в състояние да предоставят необходимото ниво на услугата, което консуматорите очакват.

Умения при клиентската услуга

Client-oriented marketing strategy aims to meet customer expectations and needs through precise guidance and goals. ABM strategy and communication skills are essential for improving customer service in the B2B sector. Investments in software and online chat are important tools. Training the customer service team is crucial for successful service.

Повишете коефициента на конверсия като промените аспектите на стратегията си за обслужване на клиенти - използвайте чат на живо и осигурете поддръжка в реално време.

Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent

Предоставени са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Ако вашето обслужване на клиенти не е такова, каквото клиентите искат да има, идват оплаквания. Той изразява недоволството на клиентите от вашите услуги.

Оплаквания

Клиентите могат да се свържат с клиентската служба, за да подадат оплаквания относно несъответствие в качеството на продукта или услугата. Оплакванията са възможност за подобряване на услугите и показване на грижа за клиентите.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x