Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Client-oriented marketing strategy aims to meet customer expectations and needs through precise guidance and goals. ABM strategy and communication skills are essential for improving customer service in the B2B sector. Investments in software and online chat are important tools. Training the customer service team is crucial for successful service.
Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent
Предоставени са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.