Със сигурност може да се каже, че Gmail е една от най-популярните и широко използвани имейл услуги. Всички сме свикнали с безплатното хранилище, бутона за отмяна на изпращане, както и с допълнителните полезни функции като отлагане, маркери или папки. Дори бихме казали, че Gmail е идеалното решение за електронна поща за физически лица. Той поддържа всичко чисто и организирано.
Що се отнася обаче до използването на Gmail за бизнес – особено за поддръжка на клиенти, има няколко ограничения. За съжаление Gmail не поддържа универсална входяща поща с многоканални интеграции или общ преглед на таблото за управление от няколко агента. Това са и двете съществени характеристики в обслужването на клиентите. Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия отдел “Поддръжка”, LiveAgent може да е правилното решение за вас.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent. LiveAgent има над 179 функции за информационнотo бюро и повече от 40 интеграции. Използвайте нашите мощни аналитични и отчетни функции, геймификационни функции или вградената информационна база.
Оставете LiveAgent да се справи с трудните задачи, така че да можете да се концентрирате върху изграждането на значими взаимоотношения с клиентите си.
Внедрете универсална пощенска кутия във вашия бизнес и спечелете следните предимства:
LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.
Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.
Вашият екип за поддръжка може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали на едно място.
Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето популярни help desk софтуери.
Идеалният софтуер за обслужване на клиенти трябва да бъде прозрачен и лесно достъпен за всички агенти във вашия отдел. Той трябва да поддържа многоканални интеграции и да предоставя допълнителни функции като автоматизация. Универсалната пощенска кутия от LiveAgent прави точно това.
Универсалната пощенска кутия на LiveAgent е по-интелигентна версия на текущата ви пощенска кутия. Тя ви позволява да изпращате и получавате съобщения от множество канали, като имейл, чат на живо, социални мрежи или дори гласови и видео разговори. Той елиминира необходимостта от споделяне на акаунти и наблюдение на устройства. Всички нови тикети се появяват автоматично в таблото за управление на LiveAgent и могат да бъдат преглеждани и да им се отговаря от всички агенти.
Универсалната пощенска кутия ви позволява да добавяте тагове, напомняния, вътрешни бележки, да автоматизирате тикети до отдели или конкретни агенти и много повече. Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent.
Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent. LiveAgent използва хибридния тикетинг поток, което е съществена характеристика в поддръжката на клиентите, защото увеличава производителността на агентите. Хибридния тикетинг поток прави всички тикети да изглеждат еднакво, независимо от комуникационния канал, от който са получени. Потокът от тикети ви позволява да проследявате пътешествието на клиентите си през различни канали, но винаги оставате в един и същ хибриден тикет. По този начин имате цялата важна информация за вашите клиенти и техните проблеми точно на една ръка разстояние.
LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна поддръжка на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Автоматизацията е съществена характеристика за поддръжка на клиенти, тъй като спестява много време. Позволява ви да автоматизирате обикновени задачи, да създавате работни потоци или правила за автоматизация според нуждите на вашия бизнес.
Например, правилата за автоматизация могат автоматично да присвояват тикети (на всеки етап) на отделни агенти или отдели. Всичко, което трябва да направите, е да изберете „спусък“ и правилото ще бъде изпълнено. В LiveAgent правилата за автоматизация могат да се основават на всеки параметър на тикета, условие за събитие или време.
Решете дали LiveAgent е добра алтернатива на Gmail за вашия бизнес с нашия безплатен 14-дневен пробен период. Не се изисква кредитна карта.
LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуери за помощ на потребителите за SMB през 2020 г. Ето защо е чудесна алтернатива на Gmail. Присъединете се към компании като Yamaha, BMW, Huawei и Оксфордския университет в предоставянето на поддръжка на клиенти от световна класа. С LiveAgent е лесно. Започнете вашия безплатен 14-дневен пробен период. Не се изисква кредитна карта.
12% от американците оценяват „липсатa на скорост“ като номер едно разочарование при тяхното обслужване. Statista
72% от потребителите смятат за лошо обслужване да трябва да обясняват проблема си на много хора. Dimensional Research
Една трета от потребителите казват, че биха помислили за смяна на компании след само един случай на лошо обслужване. American Express
72% от потребителите казват, че когато се свързват с поддръжка на клиенти, очакват агентът да „знае кои са те, какво са закупили и да имат информация за предишните им взаимоотношения.” Microsoft
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни сте как се представяме в сравнение с конкурентите ни? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни