Писнало ви е от вашата уеб поща?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Gmail на пазара.

  • ✓ Без такса за настройване    
  • ✓ Обслужване на клиенти 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Прекъснете по всяко време    
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Gmail?

Със сигурност може да се каже, че Gmail е една от най-популярните и широко използвани имейл услуги. Всички сме свикнали с безплатното хранилище, бутона за отмяна на изпращане, както и с допълнителните полезни функции като отлагане, маркери или папки. Дори бихме казали, че Gmail е идеалното решение за електронна поща за физически лица. Той поддържа всичко чисто и организирано.

Що се отнася обаче до използването на Gmail за бизнес – особено за поддръжка на клиенти, има няколко ограничения. За съжаление Gmail не поддържа универсална входяща поща с многоканални интеграции или общ преглед на таблото за управление от няколко агента. Това са и двете съществени характеристики в обслужването на клиентите. Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия отдел “Поддръжка”, LiveAgent може да е правилното решение за вас.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Търсите алтернатива на Gmail?
Slido green logo

Импортирайте имейлите си в LiveAgent и се възползвайте от
многоканалното решение за обслужване на клиенти.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Мощни функции за информационното бюро

Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent. LiveAgent има над 179 функции за информационнотo бюро и повече от 40 интеграции. Използвайте нашите мощни аналитични и отчетни функции, геймификационни функции или вградената информационна база.

Оставете LiveAgent да се справи с трудните задачи, така че да можете да се концентрирате върху изграждането на значими взаимоотношения с клиентите си.

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Внедрете универсална пощенска кутия във вашия бизнес и спечелете следните предимства:

3 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Повишена удовлетвореност на клиентите

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява процента на конверсия.

Повишена удовлетвореност на клиентите

Подобрена производителност на вашите агенти

Намалете работното време на вашите агенти и решете повече запитвания на клиенти благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

Подобрена производителност на вашите агенти

Точка на допир

Вашият екип за поддръжка може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали на едно място.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ние предлагаме услуги за прехвърляне на консиерж от повечето популярни help desk софтуери.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Използвайте силата на универсалната пощенска кутия

Идеалният софтуер за обслужване на клиенти трябва да бъде прозрачен и лесно достъпен за всички агенти във вашия отдел. Той трябва да поддържа многоканални интеграции и да предоставя допълнителни функции като автоматизация. Универсалната пощенска кутия от LiveAgent прави точно това.

Универсалната пощенска кутия на LiveAgent е по-интелигентна версия на текущата ви пощенска кутия. Тя ви позволява да изпращате и получавате съобщения от множество канали, като имейл, чат на живо, социални мрежи или дори гласови и видео разговори. Той елиминира необходимостта от споделяне на акаунти и наблюдение на устройства. Всички нови тикети се появяват автоматично в таблото за управление на LiveAgent и могат да бъдат преглеждани и да им се отговаря от всички агенти.

Универсалната пощенска кутия ви позволява да добавяте тагове, напомняния, вътрешни бележки, да автоматизирате тикети до отдели или конкретни агенти и много повече. Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent.

Използвайте хибридния тикетинг поток

Ако търсите алтернатива на Gmail за вашия бизнес, помислете за LiveAgent. LiveAgent използва хибридния тикетинг поток, което е съществена характеристика в поддръжката на клиентите, защото увеличава производителността на агентите. Хибридния тикетинг поток прави всички тикети да изглеждат еднакво, независимо от комуникационния канал, от който са получени. Потокът от тикети ви позволява да проследявате пътешествието на клиентите си през различни канали, но винаги оставате в един и същ хибриден тикет. По този начин имате цялата важна информация за вашите клиенти и техните проблеми точно на една ръка разстояние.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна поддръжка на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Автоматизирайте задачите, за да спестите време

Автоматизацията е съществена характеристика за поддръжка на клиенти, тъй като спестява много време. Позволява ви да автоматизирате обикновени задачи, да създавате работни потоци или правила за автоматизация според нуждите на вашия бизнес.

Например, правилата за автоматизация могат автоматично да присвояват тикети (на всеки етап) на отделни агенти или отдели. Всичко, което трябва да направите, е да изберете „спусък“ и правилото ще бъде изпълнено. В LiveAgent правилата за автоматизация могат да се основават на всеки параметър на тикета, условие за събитие или време.

Решете дали LiveAgent е добра алтернатива на Gmail за вашия бизнес с нашия безплатен 14-дневен пробен период. Не се изисква кредитна карта.

Дайте тласък на обслужването на клиенти

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуери за помощ на потребителите за SMB през 2020 г. Ето защо е чудесна алтернатива на Gmail. Присъединете се към компании като Yamaha, BMW, Huawei и Оксфордския университет в предоставянето на поддръжка на клиенти от световна класа. С LiveAgent е лесно. Започнете вашия безплатен 14-дневен пробен период. Не се изисква кредитна карта.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent изтрива неуспехите в обслужването на клиенти

12% от американците оценяват „липсатa на скорост“ като номер едно разочарование при тяхното обслужване. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% от потребителите смятат за лошо обслужване да трябва да обясняват проблема си на много хора. Dimensional Research

Една трета от потребителите казват, че биха помислили за смяна на компании след само един случай на лошо обслужване. American Express

72% от потребителите казват, че когато се свързват с поддръжка на клиенти, очакват агентът да „знае кои са те, какво са закупили и да имат информация за предишните им взаимоотношения.” Microsoft

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

    „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Искате да ни сравните с други компании?

Любопитни сте как се представяме в сравнение с конкурентите ни? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

FAQ

Как LiveAgent се сравнява с Gmail?

LiveAgent предлага следните допълнителни функции: тикетинг функции, 24/7 поддръжка, чат на живо, колцентър и интеграции за социалните мрежи.

Какви са допълнителните предимства от използването на LiveAgent пред Gmail?

Допълнителните предимства от използването на LiveAgent пред Gmail включват повишена удовлетвореност на клиентите, задържане на клиентите, намалени разходи за обслужване на клиенти, намален процент на отбив и по-добър работен процес на агента.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо