SLA (Споразумение за ниво на обслужване) е споразумение за постигане на цели за отговор на тикети от Вашите агенти (подпомагащите представители), за предоставянето на помощ на Вашите клиенти.
Предоставянето на помощ за нива на услуги, с които доставяте количествена и отчетна услуга. Предоставя също така и по- ясен преглед, когато се появи запитване.
Доклад за вписване
LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Отделните входящи информации могат да бъдат сортирани по подател, тикет ID, SLA начален период, отдел, агент, до дата, затворени и SLA оставащо/просрочено време. SLA вписването може да бъде експортирано с CSV файл.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Влезте във Вашия LiveAgent профил
Влезте във Вашия LiveAgent профил и управлявайте клиентското си обслужване ефективно! Не разполагате с профил? Създайте го сега и започнете безплатния си тестов период без ангажименти. LiveAgent предлага иновативни решения за по-бърз растеж и подобрена обратна връзка от клиентите.
Открийте как SLA отчетите за съвместимост на LiveAgent помагат за постигане на целите за отговор на тикети и подобряване на клиентската поддръжка. Настройте SLA нива, комбинирайте правила и проследявайте статусите на тикетите, с възможност за демонстрации и поддръжка на VoIP системи. Опитайте безплатно!






