Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Работа с тикети

Тикетинг системата е приспособление или софтуер, който хваща, организира и управлява заявки за обслужване на клиенти. В основата си системата позволява на бизнеса да разрешава заявките на клиентите (тикети) по по-бърз и ефективен начин.

Какви са предимствата от използване на тикетинг система?

  • Непрекъснато многоканално взаимодействие
  • Ефективност при обработка на тикети
  • Задаване на приоритет на тикетите
  • Ръст на ефективността на служителите
  • Проследяване и отчитане на спазването на SLA
  • Анализ на реални данни
  • Подобряване на качеството на обслужване и нивата на запазване на клиентите
  • Възможности за самообслужване
  • Забележителни спестявания (елиминира нуждата от от други приложения и софтуер, като съхранява всички съобщения и информация за клиентите на едно място)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Какви са изключителните характеристики на системата за управление на тикети от LiveAgent?

Универсална пощенска кутия

Универсалната пощенска кутия на LiveAgent обединява имейли, обаждания, съобщения в социалните мрежи, база знания и чатове в едно единствено споделено пространство. Също така позволява на потребителите да отговарят на всички входящи съобщения директно от едно място без да се налага да следят всяка платформа.

Функция-Универсална пощенска кутия-LiveAgent
Тикетинг панел на LiveAgent

Хибридни тикет потоци

Една от забележителните функции на LiveAgent е хибридният тикет поток , който позволява на служителите да следват комуникацията с клиентите през множество канали в една и съща нишка на тикета. Това означава, че ако клиентът започне разговор в чат, но по-късно последва имейл или телефон, и трите взаимодействия ще бъдат достъпни в рамките на един и същ поток от тикети.

ID на тикет

LiveAgent автоматично дава на всеки тикет уникален идентификатор (ID). Ако някой от Вашите служители се нуждае от помощ, той може лесно да сподели с колегите си идентификационен номер, който автоматично ще ги пренасочи към самия тикет.

Работа с тикети

CRM

LiveAgent може да се похвали с вграден CRM, който позволява на потребителите да създават персонализирани CRM полета . Съхранявайте цялата необходима информация за клиентите си, включително предишни покупки, тикети и уникална информация в таблото за управление.

Тикет_Клиентска информация-CRM

Детектор за сблъсъци между служители

Тикетинг системата на LiveAgent Ви предупреждава всеки път, когато вземете работата на друг служител. Например, ако сте на път да започнете да отговаряте на тикет, по който работи друг, системата автоматично ще Ви предупреди .

Детектор за сблъсъци между служители

Автоматично разпределение на тикети

Със тикетинг софтуера на LiveAgent всички входящи съобщения от клиенти ще бъдат автоматично насочени към подходящ служител, като елиминират всякаква възможност за объркване сред персонала. Всеки служител ще знае точно на кои тикети трябва да отговори, което води до по-високи нива на продуктивност и по-голяма ефективност.

SLA упраление

Тикетинг системата на LiveAgent ще наблюдава всичките Ви заявки за SLA и ще Ви уведомява всеки път, когато получите тикет от VIP клиент или когато обработката на тикет от VIP клиент е на път да излезе извън срок.

SLA-ниво-LiveAgent
SLA настройки

Маркери и филтри

Тикетинг системата на LiveAgent автоматично организира всички входящи заявки според канала, приоритета и датата на получаване. Потребителите могат също да добавят маркери към всеки тикет, за да улеснят филтрирането и да получат кратък преглед на съдържанието му.

Работа с тикети

Лични бележки

Служителите могат да създават лични бележки вътре тикет нишите, които са видими само за тях. Личните бележки могат да служат като напомняния или да помогнат на другите да свършат по-бързо работата по дадена заявка.

Работа с тикети

Разделяне и обединяване на тикети

Тази функция може значително да ускори времето за разрешаване на тикети. Ако получите множество заявки за един и същ проблем от един и същи човек, можете лесно да ги обедините в една. А ако получите един тикет, който изисква вниманието на два отдела (например продажби и ИТ), можете да го разделите на две, за да осигурите максимална ефективност.

Работа с тикети

Вътрешен чат и обаждания

Точно като Gmail,тикетинг софтуера на LiveAgent’ Ви дава възможност за с Вашите колеги директно от LiveAgent панела. Вътрешните обаждания, разбира се, също са достъпни.

Вътрешни обаждания

Правила за автоматизация

Правилата за автоматизация на тикетите могат да освободят служителите Ви от ежедневни и повтарящи се задачи. Чрез създаване на конкретни правила за автоматизация на базата на време за задействане, Вашата тикетинг ще може да изпълнява задачи като проследяване на имейли или маркиране като спам.

Отчети

Тикетинг софтуера на LiveAgent е оборудван със надеждни отчети и инструменти за анализ на данни. Генерирайте отчети за изпълнението, доклади за съответствие с SLA

Работа с тикети

Гемификация

Обслужването на клиенти може да бъде повтаряща се и неблагодарна работа. Направете го по-забавно със значки, нива и награди от геймификация . Вашите служители ще има какво да очакват всеки ден и здравословното ниво на конкуренция ще повиши ефективността на работа.

Работа с тикети

Какви комуникационни канали можете да свържете с тикетинг системата на LiveAgent’?

  • Електронна поща
  • Чат
  • Телефон (можете да регистрирате неограничен брой телефонни номера)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Контактни форми
  • Клиентски портал

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Как работи тикетинг системата?

Винаги, когато клиентите Ви се свържат с Вашата компания чрез канал, който сте свързали с LiveAgent, системата автоматично ще генерира нов тикет.

Как изглежда на практика?

Ако се чудите дали клиентите Ви ще разберат, че използвате тикетинг софтуер, за да отговаряте на техните телефонни обаждания, чатове, съобщения по Viber, туитове или имейли, отговорът е не. Вижте как работи в този подробен видео урок.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Настройка и въвеждане на Вашата тикетинг система

За да сте сигурни, че използвате Вашата тикетинг система на пълния й потенциал, трябва да я свържете с всичките си имейл акаунти, профили в социалните мрежи и телефонни номера. Също така ще трябва да поставите нашето приспособление за live чат на Вашия уебсайт и да създадете LiveAgent портал за обслужване . Не сте сигурни как? Вижте това ръководство .

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Полезна информация

Вижте пълния списък с характеристики на тикетинг системата тук.

Готови ли сте да изпробвате нашата известна тикетинг система?

Открийте колко лесно можете да предоставите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с LiveAgent. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия още днес. Без изискване за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо