Тикетинг системата е приспособление или софтуер, който хваща, организира и управлява заявки за обслужване на клиенти. В основата си системата позволява на бизнеса да разрешава заявките на клиентите (тикети) по по-бърз и ефективен начин.
Какви са предимствата от използване на тикетинг система?
- Непрекъснато многоканално взаимодействие
- Ефективност при обработка на тикети
- Задаване на приоритет на тикетите
- Ръст на ефективността на служителите
- Проследяване и отчитане на спазването на SLA
- Анализ на реални данни
- Подобряване на качеството на обслужване и нивата на запазване на клиентите
- Възможности за самообслужване
- Забележителни спестявания (елиминира нуждата от от други приложения и софтуер, като съхранява всички съобщения и информация за клиентите на едно място)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Какви са изключителните характеристики на системата за управление на тикети от LiveAgent?
Универсална пощенска кутия
Универсалната пощенска кутия на LiveAgent обединява имейли, обаждания, съобщения в социалните мрежи, база знания и чатове в едно единствено споделено пространство. Също така позволява на потребителите да отговарят на всички входящи съобщения директно от едно място без да се налага да следят всяка платформа.
Хибридни тикет потоци
Една от забележителните функции на LiveAgent е хибридният тикет поток , който позволява на служителите да следват комуникацията с клиентите през множество канали в една и съща нишка на тикета. Това означава, че ако клиентът започне разговор в чат, но по-късно последва имейл или телефон, и трите взаимодействия ще бъдат достъпни в рамките на един и същ поток от тикети.
ID на тикет
LiveAgent автоматично дава на всеки тикет уникален идентификатор (ID). Ако някой от Вашите служители се нуждае от помощ, той може лесно да сподели с колегите си идентификационен номер, който автоматично ще ги пренасочи към самия тикет.
CRM
LiveAgent може да се похвали с вграден CRM, който позволява на потребителите да създават персонализирани CRM полета . Съхранявайте цялата необходима информация за клиентите си, включително предишни покупки, тикети и уникална информация в таблото за управление.
Детектор за сблъсъци между служители
Тикетинг системата на LiveAgent Ви предупреждава всеки път, когато вземете работата на друг служител. Например, ако сте на път да започнете да отговаряте на тикет, по който работи друг, системата автоматично ще Ви предупреди .
Автоматично разпределение на тикети
Със тикетинг софтуера на LiveAgent всички входящи съобщения от клиенти ще бъдат автоматично насочени към подходящ служител, като елиминират всякаква възможност за объркване сред персонала. Всеки служител ще знае точно на кои тикети трябва да отговори, което води до по-високи нива на продуктивност и по-голяма ефективност.
SLA упраление
Тикетинг системата на LiveAgent ще наблюдава всичките Ви заявки за SLA и ще Ви уведомява всеки път, когато получите тикет от VIP клиент или когато обработката на тикет от VIP клиент е на път да излезе извън срок.
Маркери и филтри
Тикетинг системата на LiveAgent автоматично организира всички входящи заявки според канала, приоритета и датата на получаване. Потребителите могат също да добавят маркери към всеки тикет, за да улеснят филтрирането и да получат кратък преглед на съдържанието му.
Лични бележки
Служителите могат да създават лични бележки вътре тикет нишите, които са видими само за тях. Личните бележки могат да служат като напомняния или да помогнат на другите да свършат по-бързо работата по дадена заявка.
Разделяне и обединяване на тикети
Тази функция може значително да ускори времето за разрешаване на тикети. Ако получите множество заявки за един и същ проблем от един и същи човек, можете лесно да ги обедините в една. А ако получите един тикет, който изисква вниманието на два отдела (например продажби и ИТ), можете да го разделите на две, за да осигурите максимална ефективност.
Вътрешен чат и обаждания
Точно като Gmail,тикетинг софтуера на LiveAgent’ Ви дава възможност за с Вашите колеги директно от LiveAgent панела. Вътрешните обаждания, разбира се, също са достъпни.
Правила за автоматизация
Правилата за автоматизация на тикетите могат да освободят служителите Ви от ежедневни и повтарящи се задачи. Чрез създаване на конкретни правила за автоматизация на базата на време за задействане, Вашата тикетинг ще може да изпълнява задачи като проследяване на имейли или маркиране като спам.
Отчети
Тикетинг софтуера на LiveAgent е оборудван със надеждни отчети и инструменти за анализ на данни. Генерирайте отчети за изпълнението, доклади за съответствие с SLA
Гемификация
Обслужването на клиенти може да бъде повтаряща се и неблагодарна работа. Направете го по-забавно със значки, нива и награди от геймификация . Вашите служители ще има какво да очакват всеки ден и здравословното ниво на конкуренция ще повиши ефективността на работа.
Какви комуникационни канали можете да свържете с тикетинг системата на LiveAgent’?
- Електронна поща
- Чат
- Телефон (можете да регистрирате неограничен брой телефонни номера)
- Viber
- Контактни форми
- Клиентски портал
Как работи тикетинг системата?
Винаги, когато клиентите Ви се свържат с Вашата компания чрез канал, който сте свързали с LiveAgent, системата автоматично ще генерира нов тикет.
Как изглежда на практика?
Ако се чудите дали клиентите Ви ще разберат, че използвате тикетинг софтуер, за да отговаряте на техните телефонни обаждания, чатове, съобщения по Viber, туитове или имейли, отговорът е не. Вижте как работи в този подробен видео урок.
Настройка и въвеждане на Вашата тикетинг система
За да сте сигурни, че използвате Вашата тикетинг система на пълния й потенциал, трябва да я свържете с всичките си имейл акаунти, профили в социалните мрежи и телефонни номера. Също така ще трябва да поставите нашето приспособление за live чат на Вашия уебсайт и да създадете LiveAgent портал за обслужване . Не сте сигурни как? Вижте това ръководство .
Полезна информация
- Как да добавите сътрудници и поребители
- Настройка на имейл акаунти
- Създаване на чат бутони
- Връзка с Twitter
- Връзка с Instagram
- Връзка с Viber
- Връзка с Facebook
- Настройка на кол център
- Създаване на клиентски портал
Вижте пълния списък с характеристики на тикетинг системата тук.
Готови ли сте да изпробвате нашата известна тикетинг система?
Открийте колко лесно можете да предоставите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с LiveAgent. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия още днес. Без изискване за кредитна карта.