Работа с тикети

Тикетинг системата е приспособление или софтуер, който хваща, организира и управлява заявки за обслужване на клиенти. В основата си системата позволява на бизнеса да разрешава заявките на клиентите (тикети) по по-бърз и ефективен начин.

Какви са предимствата от използване на тикетинг система?

  • Непрекъснато многоканално взаимодействие
  • Ефективност при обработка на тикети
  • Задаване на приоритет на тикетите
  • Ръст на ефективността на служителите
  • Проследяване и отчитане на спазването на SLA
  • Анализ на реални данни
  • Подобряване на качеството на обслужване и нивата на запазване на клиентите
  • Възможности за самообслужване
  • Забележителни спестявания (елиминира нуждата от от други приложения и софтуер, като съхранява всички съобщения и информация за клиентите на едно място)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Какви са изключителните характеристики на системата за управление на тикети от LiveAgent?

Универсална пощенска кутия

Универсалната пощенска кутия на LiveAgent обединява имейли, обаждания, съобщения в социалните мрежи, база знания и чатове в едно единствено споделено пространство. Също така позволява на потребителите да отговарят на всички входящи съобщения директно от едно място без да се налага да следят всяка платформа.

Функция-Универсална пощенска кутия-LiveAgent
Тикетинг панел на LiveAgent

Хибридни тикет потоци

Една от забележителните функции на LiveAgent е хибридният тикет поток , който позволява на служителите да следват комуникацията с клиентите през множество канали в една и съща нишка на тикета. Това означава, че ако клиентът започне разговор в чат, но по-късно последва имейл или телефон, и трите взаимодействия ще бъдат достъпни в рамките на един и същ поток от тикети.

ID на тикет

LiveAgent автоматично дава на всеки тикет уникален идентификатор (ID). Ако някой от Вашите служители се нуждае от помощ, той може лесно да сподели с колегите си идентификационен номер, който автоматично ще ги пренасочи към самия тикет.

Работа с тикети

CRM

LiveAgent може да се похвали с вграден CRM, който позволява на потребителите да създават персонализирани CRM полета . Съхранявайте цялата необходима информация за клиентите си, включително предишни покупки, тикети и уникална информация в таблото за управление.

Тикет_Клиентска информация-CRM

Детектор за сблъсъци между служители

Тикетинг системата на LiveAgent Ви предупреждава всеки път, когато вземете работата на друг служител. Например, ако сте на път да започнете да отговаряте на тикет, по който работи друг, системата автоматично ще Ви предупреди .

Детектор за сблъсъци между служители

Автоматично разпределение на тикети

Със тикетинг софтуера на LiveAgent всички входящи съобщения от клиенти ще бъдат автоматично насочени към подходящ служител, като елиминират всякаква възможност за объркване сред персонала. Всеки служител ще знае точно на кои тикети трябва да отговори, което води до по-високи нива на продуктивност и по-голяма ефективност.

SLA упраление

Тикетинг системата на LiveAgent ще наблюдава всичките Ви заявки за SLA и ще Ви уведомява всеки път, когато получите тикет от VIP клиент или когато обработката на тикет от VIP клиент е на път да излезе извън срок.

SLA-ниво-LiveAgent
SLA настройки

Маркери и филтри

Тикетинг системата на LiveAgent автоматично организира всички входящи заявки според канала, приоритета и датата на получаване. Потребителите могат също да добавят маркери към всеки тикет, за да улеснят филтрирането и да получат кратък преглед на съдържанието му.

Работа с тикети

Лични бележки

Служителите могат да създават лични бележки вътре тикет нишите, които са видими само за тях. Личните бележки могат да служат като напомняния или да помогнат на другите да свършат по-бързо работата по дадена заявка.

Работа с тикети

Разделяне и обединяване на тикети

Тази функция може значително да ускори времето за разрешаване на тикети. Ако получите множество заявки за един и същ проблем от един и същи човек, можете лесно да ги обедините в една. А ако получите един тикет, който изисква вниманието на два отдела (например продажби и ИТ), можете да го разделите на две, за да осигурите максимална ефективност.

Работа с тикети

Вътрешен чат и обаждания

Точно като Gmail,тикетинг софтуера на LiveAgent’ Ви дава възможност за с Вашите колеги директно от LiveAgent панела. Вътрешните обаждания, разбира се, също са достъпни.

Вътрешни обаждания

Правила за автоматизация

Правилата за автоматизация на тикетите могат да освободят служителите Ви от ежедневни и повтарящи се задачи. Чрез създаване на конкретни правила за автоматизация на базата на време за задействане, Вашата тикетинг ще може да изпълнява задачи като проследяване на имейли или маркиране като спам.

Отчети

Тикетинг софтуера на LiveAgent е оборудван със надеждни отчети и инструменти за анализ на данни. Генерирайте отчети за изпълнението, доклади за съответствие с SLA

Работа с тикети

Гемификация

Обслужването на клиенти може да бъде повтаряща се и неблагодарна работа. Направете го по-забавно със значки, нива и награди от геймификация . Вашите служители ще има какво да очакват всеки ден и здравословното ниво на конкуренция ще повиши ефективността на работа.

Работа с тикети

Какви комуникационни канали можете да свържете с тикетинг системата на LiveAgent’?

  • Електронна поща
  • Чат
  • Телефон (можете да регистрирате неограничен брой телефонни номера)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Контактни форми
  • Клиентски портал

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Как работи тикетинг системата?

Винаги, когато клиентите Ви се свържат с Вашата компания чрез канал, който сте свързали с LiveAgent, системата автоматично ще генерира нов тикет.

Как изглежда на практика?

Ако се чудите дали клиентите Ви ще разберат, че използвате тикетинг софтуер, за да отговаряте на техните телефонни обаждания, чатове, съобщения по Viber, туитове или имейли, отговорът е не. Вижте как работи в този подробен видео урок.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Настройка и въвеждане на Вашата тикетинг система

За да сте сигурни, че използвате Вашата тикетинг система на пълния й потенциал, трябва да я свържете с всичките си имейл акаунти, профили в социалните мрежи и телефонни номера. Също така ще трябва да поставите нашето приспособление за live чат на Вашия уебсайт и да създадете LiveAgent портал за обслужване . Не сте сигурни как? Вижте това ръководство .

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Полезна информация

Вижте пълния списък с характеристики на тикетинг системата тук.

Готови ли сте да изпробвате нашата известна тикетинг система?

Открийте колко лесно можете да предоставите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с LiveAgent. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия още днес. Без изискване за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо