Избягвайте да предоставяте лошо обслужване на клиентите си, като им дадете възможност да оценят отговорите на Вашите оператори Agents. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване и действайте по съответния начин. Използвайте функцията “Класиране” на LiveAgent.

Клиентите могат да дадат обратна връзка за техния опит с обслужването като оценят комуникацията си със съответния представител. Дайте възможност на клиентите да оценят отговорите, получени по чат или имейл.
Преглед на рейтингите на служителя
LiveAgent предлага отчет добре и зле оценени служители с коментари на клиенти. Можете да експортирате отчета в CSV файл.
Като научите повече за вашите служители, можете да възнаградите най-добрите от тях и да подкрепите онези, на които не им достига нещо в момента. Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване и действайте по съответния начин. Използвайте функцията “Класиране” на LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Полезна информция
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
CMS (Система за управление на съдържанието)
Системата за управление на съдържанието е една от функциите на LiveAgent. Съставена е от различни инструменти като WYSIWYG редактора и бутоните за чат на живо.