Експортирайте тикетите в удобен CSV файл, за да съхраните информацията за конкретния момент от запитването.
Информацията за тикета, която се съдържа в CSV файла включва:
- Статус
- Собствено име
- Фамилно име
- Електронна поща
- Идентификатор на тикета
- Идентификатор на отдела
- Име на отдела
- Идентификатор на служителя
- Име на служителя
- Маркери
- За какво се отнася
- Общ преглед на имейлите
- Дата на създаване
- Идентификатор на разговора
- Дата на промяна
- Дата на обработка
- Дата на повторно отваряне
- Промяна на статуса
- Брой на входящите съобщения
- Брой на изходящите съобщения
Можете да изберете колоните с данни за тикета, които искате да включите във Вашия файл за експортиране.
Изгледайте видеото за това как работи:
![Youtube video: Export tickets to a downloadable CSV file - LiveAgent | www.liveagent.com](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/7923b231808add19e7409aeefa7a49f9/hqdefault.jpg)
![Youtube video: Export tickets to a downloadable CSV file - LiveAgent | www.liveagent.com](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/7923b231808add19e7409aeefa7a49f9/hqdefault.jpg)
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.