Експортирайте тикетите в удобен CSV файл, за да съхраните информацията за конкретния момент от запитването.
Информацията за тикета, която се съдържа в CSV файла включва:
- Статус
- Собствено име
- Фамилно име
- Електронна поща
- Идентификатор на тикета
- Идентификатор на отдела
- Име на отдела
- Идентификатор на служителя
- Име на служителя
- Маркери
- За какво се отнася
- Общ преглед на имейлите
- Дата на създаване
- Идентификатор на разговора
- Дата на промяна
- Дата на обработка
- Дата на повторно отваряне
- Промяна на статуса
- Брой на входящите съобщения
- Брой на изходящите съобщения
Можете да изберете колоните с данни за тикета, които искате да включите във Вашия файл за експортиране.
Изгледайте видеото за това как работи:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.