Експортирайте тикетите в удобен CSV файл, за да съхраните информацията за конкретния момент от запитването.
Информацията за тикета, която се съдържа в CSV файла включва:
- Статус
- Собствено име
- Фамилно име
- Електронна поща
- Идентификатор на тикета
- Идентификатор на отдела
- Име на отдела
- Идентификатор на служителя
- Име на служителя
- Маркери
- За какво се отнася
- Общ преглед на имейлите
- Дата на създаване
- Идентификатор на разговора
- Дата на промяна
- Дата на обработка
- Дата на повторно отваряне
- Промяна на статуса
- Брой на входящите съобщения
- Брой на изходящите съобщения
Можете да изберете колоните с данни за тикета, които искате да включите във Вашия файл за експортиране.
Изгледайте видеото за това как работи:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.