Предотвратете това няколко служителя да работят по един и същ Тикет. LiveAgent показва кой разглежда и кой отговаря на запитването.

LiveAgent показва:
- Кой разглежда запитването
- Кой отговаря на запитането
С детектора за сблъсъци между служители никога няма да се притеснявате от изпращане на повтарящ се отговор. Работейки с алгоритъма за разрешаване, откриването на сблъсък гарантира, че служителите не отварят тикет, по който вече се работи.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Открийте как SLA отчетите за съвместимост на LiveAgent помагат за постигане на целите за отговор на тикети и подобряване на клиентската поддръжка. Настройте SLA нива, комбинирайте правила и проследявайте статусите на тикетите, с възможност за демонстрации и поддръжка на VoIP системи. Опитайте безплатно!
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
Повишете сигурността на вашата клиентска поддръжка с LiveAgent! Насладете се на максимална защита с функции като двустепенна верификация, HTTPS криптиране и IP блокиране. Гарантирайте безопасността на данните с нашите сертифицирани центрове и политика за поверителност. Опитайте нашата безплатна пробна версия без ангажименти!
CMS (Система за управление на съдържанието)
Системата за управление на съдържанието е една от функциите на LiveAgent. Съставена е от различни инструменти като WYSIWYG редактора и бутоните за чат на живо.





