Клиентското обслужване е важна част от всеки успешен бизнес. А Вие наистина можете да направите чудеса с правилния софтуер. Искате ли да опитате различно help desk приложение?
Пробвайте LiveAgent още днес и вижте дали е подходящ за Вас. Надеждната система за запитвания, многоканалната комуникация и големият избор на фулкционалности е това, което прави LiveAgent правилното решение.
Функционалности | Liveagent
Опитайте най-добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно!! Не се изисква кредитна карта.
|
Front
|
---|---|---|
Запитвания
Съдържа инструмент за управление, който обработва и разпределя запитванията.
|
LiveAgent предлага управление на запитванията в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front oпредлага управление на запитванията в план за $19/потр./месец.
|
Лайв чат
Прозорец за чат в реално време, който можете на сложите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent oпредлага лайв чат в плат Запитвания + Чат за $29/потр./месец.
|
Front предлага лайв чат в план за $19/потр./месец.
|
Телефонна централа
>Телефонна централа, която може да се използва, за да правите и получавате обаждания, използвайки автоматично разпределяне на повикванията.
|
LiveAgent предлага телефонна централа.
|
Front не предлага телефонна централа.
|
Самообслужване
ункционалност, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират и да достъпват миналите си запитвания и съдържанието на базата знания.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага портал за самообслужване в план за $19/потр./месец.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява да отговаряте на всички коментари и споменавания чрез софтуера за обслужване през социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плат Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко в едно без допълнителна такса.
|
Front предлага интеграция с Facebook в план за $19/потр./месец.
|
Twitter
Интеграция с Twitter, която прихваща всички споменавания и коментари и ги превръща в запитвания. Интеграцията с Twitter също така ви позволява да отговаряте на Tweet-ове директно през софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в план Запитвания срещу допълнителна такса от $39/месец/на акаунт или в план Всичко в едно без допълнителна такса.
|
Front предлага интеграция с Twitter в план за $19/потр./месец.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която прихваща всички коментари и споменавания и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Front не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която прихваща всички съобщения и ги превръща в запитвания. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят и да изпращат масови съобщения във Viber директно чрез help desk софтуера за социални медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Front не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за база знания, което съдържа важна информация, включително насоки за отстраняване на проблеми, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
Front не предлага база знания.
|
Клиентски форум
Платформа за дискусии за клиентите ви, която се намира директно в базата ви знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Front не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Работни процеси, които можете да автоматизирате, за да елиминирате повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага автоматизация и правила в план за $19/потр./месец.
|
API
A set of functions that allow different applications to work together.
|
LiveAgent предлага API функции в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага API функции в план за $19/потр./месец.
|
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология, която позволява на обаждащия се да избере опции в телефонната система преди да говори с човек.
|
LiveAgent предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Front не предлага интерактивна система за гласови отговори.
|
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео връзкам подобно на обажданията чрез Skype, Zoom, или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео обаждания.
|
Front не предлага видео обаждания.
|
Unlimited History
Запитванията не изтичат и не биват изтривани-- можете да ги видите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
Front не предлага неограничена история.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Front не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой бутони за чат
Можете да сложите неограничен брой бутони за чат на сайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Front не предлага неограничен брой бутони за чат.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получите неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага неограничени запитвания/имейли в план за $19/потр./месец.
|
Неограничен запис на повиквания
Записвайте всяко направено или прието обаждане и прослушвайте записите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен запис на повиквания.
|
Front не предлага неограничен запис на повиквания.
|
Неограничено обслужване 24/7
Клиентско обслужване 24/7 без ограничение в броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничени обслужване 24/7 в план Запитвания за $15/потр./месец.
|
Front предлага неограничени обслужване 24/7 в план за $19/потр./месец.
|
Издигнете клиентското си обслужване на следващото ниво с правилния софтуер. LiveAgent е help desk приложение, което Ви позволява да подобрите още повече комуникацията си по всички свързани канали. Имейл, лайв чат, социални медии (Facebook, Instagram и Twitter), телефонна централа и база знания са готови и на Ваше разположение.
Всичко се управлява чрез надеждна система за запитвания, така че няма защо да се притеснявате от хаотична комуникация. Всичко се сортира автоматично – така, както трябва да бъде.
Лайв чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, които сътрудниците Ви могат да използват, за да комуникират с клиентите си. Всичко е въпрос на незабавна комуникация, така че той трябва да бъде бърз.
LiveAgent предлага най-бързият лайв чат на пазара – чатът се визуализира само за 2.5 секунди. Освен това, можете да видите какво пишат клиентите още преди да са натиснали “изпрати”. Сега наистина можете да осигурите бързо обслужване и да държите всяка ситуация под контрол.
LiveAgent повишава удовлетвореността на клиентите и подобрява коефициента на конверсия.
Намалете работното време на сътрудниците си и затворете повече клиентски запитвания благодарение на универсалната ни входяща кутия.
Над 175 функционалности, които да направят работният Ви процес по-лесен и приятен.
Добрият софтуер за поддръжка на клиенти не трябва да е скъп. Вместо това, вземете инструментите, от които се нуждаете, на разумна цена.
LiveAgent има 3 различни плана на разумни цени, които са пълни с интрументи, функционалности и интеграции, които да направят работният Ви процес лесен и спокоен. Единственото, което трябва да на направите, е да изберете този, който най-добре отговаря на нуждите на Вашия бизнес. Вижте нашите платени планове и научете повече.
Решихте ли се вече да смените софтуера си? LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помогнете по-бързо с LiveAgent.
Любопитни ли сте как сме в сравнение с други help desk приложения? Вижте страниците ни със сравнение и открийте какво можем да ви предложим.
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.