Поддръжката по телефона все още е сред най-важните начини за осигуряване на бърза и ефективна поддръжка на клиентите. Всеки отдел за помощ трябва да има такъв, въпреки че не винаги е удобно или достъпно да се купуват хардуерни телефони. Softphones решават този проблем, така че бюрото за помощ може да има равни условия.
LiveAgent предлага възможност за свързване и използване на софтуерни телефони (софтуерни телефони). Тя позволява на потребителите да правят глас през Интернет протокол (VoIP) повиквания от компютърни устройства. Softphones комуникират с доставчика на разговори чрез SIP протокола (SIP trunking).
Обажданията все още се обработват, записват и проследяват от самия LiveAgent.
Softphone е опция 3rd приложение, което работи в унисон с вашия център за обаждания LiveAgent. Ако вече използвате някакъв софтуерен клиент, това е голямо предимство.
Клиенти на софтфон
които позволяват на потребителите да извършват VoIP разговори:
- MicroSIP
- X-Lite
- Ekiga
- Jitsi
- Linphone
- Icanblink
- и още…
iOS и Android устройства с SIP функционалност
Ресурси на базата на знанието
Organize your calls with LiveAgent
Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 14-day trial today!
LiveAgent | Софтуер за телефонна централа във вашия хелп деск
Телефонната централа и IVR технологията подобряват комуникацията с клиентите, като осигуряват персонализирана помощ и повишават ефективността.
VNet и Megafon предлагат VoIP услуги и софтуерни решения за обслужване на клиенти в B2B индустрията. Интеграцията с LiveAgent е безплатна. Modulus е гръцка компания, която предлага VoIP услуги и се интегрира лесно с LiveAgent. Всички компании предлагат различни интеграции и софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване.