Всеки има нужда от почивка. Можете да си починете с помощта на функцията “Пауза”, докато пиете кафе или се занимавате с нещо лично. Никой няма да ви безпокои докато сте в режим на пауза, затова можете да се насладите на миговете на спокойствие и да се върнете към работата, когато сте готови.
LiveAgent предлага опция за сътрудниците и администраторите – да влизат в режим на “пауза”. Обикновено се използва за спиране на получаването на тикети, съобщения в чата и обаждания докато сте извън офиса за кратко (например за обяд или кафе.)
Пример
Когато даден служител напусне офиса за кратко (за обяд, кафе) натискайки “Пауза”, профила му стана неактивен – към този профил на пауза не постъпват тикети, съобщения от чата и обаждания. Когато служителят се върне и натисне “Продължи”, профилът му отново става активен. Не е необходимо служителят да излиза и влиза в профила си.
Времето прекарано в режим на пауза не се отчита като работно време за служителя.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.
Шаблон за отговор от сътрудник
Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.