Quality Unit, компанията зад софтуерния продукт LiveAgent, винаги е отделяла нужното внимание по отношение на стабилността и безопасността на продуктите си. Още със стартирането на проекта ни през 2004 година, заслужихме доверието на десетки хиляди доволни клиенти, с различни изисквания към продукта ни.
Нашият програмен продукт е достатъчно сложен, затова не можем да разчитаме на 1 или 2 центрове за данни, които да се грижат за информацията на LiveAgent. В момента имаме множество центрове за данни по цял свят. Инсталираме акаунтите на клиентите ни на възможно най-добрите сървъри, в зависимост от това къде се намират и съобразявайки се с националното законодателство.
Списък с центровете ни за данни по света:
- Нюарк, Ню Джърси, САЩ
- Далас, Тексас, САЩ
- Лондон, Великобритания
- Франкфурт, Германия
- Братислава, Словакия
- Сингапур, Сингапур
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Клиентско обслужване в социалните медии без стрес
Използвайте готовите шаблони за отговори на въпроси чрез социалните медии за цени на продукт/услуга. Възможност за персонализация! Унифицирайте комуникацията с клиентите от всички канали в универсална входяща кутия.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.