Мобилните приложения са или компютърен софтуер, или софтуерни приложения, предназначени за мобилни устройства. LiveAgent създаде мобилни приложения, за да можете да поддържате връзка с клиентите си, дори ако сте в движение или просто не сте на разположение на компютъра. Просто изтеглете и задайте предпочитанията си и започнете незабавно да отговаряте на запитванията. Тъй като LiveAgent иска да подсигури всички свои клиенти, ние създадохме приложение LiveAgent както в Android , така и в iOS.
Колко струва приложението на LiveAgent?
LiveAgent предлага няколко различни абонамента за различните предпочитания на компаниите.
LiveAgent предлага три плана:
- Тикет – $15 на служител
- Тикет+чат – $29 на служител
- All-inclusive за $39 на служител
Всеки абонамент предлага различно разнообразие от функции. Някои са с допълнителни такси. Мобилните приложения за Android и iOS обаче са включени във всеки абонамент без допълнителни такси. LiveAgent предлага безплатна 14-дневна пробна версия за всички планове. Ако все още не сте сигурни, можете да изпробвате нашия безплатен профил. Имайте предвид обаче, че той има своите ограничения.
Ако искате да разгледате списъка с функции за всеки абонамент, прочетете Ценообразуване.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Мобилни Help Desk приложения
Android
Android е мобилна операционна система, която е софтуер с отворен код, предназначен за мобилни устройства. Изберете абонаментен план и създайте своя LiveAgent профил. След това просто изтеглете и отговаряйте на запитвания извън офиса. Бъдете винаги на разположение на клиентите си и помагайте на колегите си, ако е необходимо. Дори и в движение!
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Android.
iOS
iOS е мобилна операционна система, създадена изключително за продукти на Apple. Приложението LiveAgent е достъпно и в тази система. Същото се отнася за iOS, регистрирайте се и създайте акаунта си. След това просто изтеглете и отговаряйте на запитвания извън офиса. Само си представете, че имате прекалено много клиенти и сте извън офиса, поради което не можете да помогнете. С това приложение можете просто да влезете, да изберете отдел и да започнете да отговаряте на чатове.
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – iOS.
Help desk софтуерът, който ще ви спечели клиенти
Ефективно управление на входящата поща е ключът за доброто обслужване на клиентите. Анализирайте отговорите и задайте срокове за обслужване на имейли с висок приоритет.
LiveAgent е инструмент, който помага на компаниите да предоставят по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите си. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който също така помага за категоризиране на тикетите и проследяване на това, от което най-много се нуждаят клиентите. LiveAgent може да бъде използван като страхотен инструмент за комуникация с клиентите, като предоставя опция за чат. LiveAgent е сред най-добрите решения за подобряване на клиентското обслужване.
A help desk system is essential for businesses to improve communication with their customers. The software provides options for processing messages from various channels like chats, emails, phone calls, and social media, while agents have easy access to previous communication history to provide personalized responses. Solid help desk software also offers integrated self-service options like a knowledge base, frequently asked questions, and customer forums. Help desk employees offer technical support and handle customer inquiries through email, live chat, phone, and social media. They typically resolve issues related to products or services, create articles for knowledge bases, and technical guides. LiveAgent owners and administrators can invite employees to their help desk system.