Обслужването на клиенти не спира, когато напуснете бюрото си. LiveAgent предлага собствено приложение за Android за любимото Ви мобилно устройство, за да можете да предоставяте и обслужване на клиенти и в движение.
Изтеглете безплатното приложение за Android LiveAgent, което Ви позволява да поддържате връзка с посетителите на уебсайта си и извън офиса. Можете да разговаряте с клиентите си навсякъде, да изпращате бързи отговори и да ги впечатлявате с постоянно обслужване.
Основни функции:
- Разрешавайте, прехвърляйте и отговаряйте на тикети
- Пишете си с клиентите директно от приложението
- Използвайте предварително зададени филтри, за да организирате запитванията
- Получавайте известия за нови тикети и чатове
- Вижте маркери, бележки и секции за всеки един тикет
Пълно обслужване на клиенти във Вашите ръце. Отговаряйте на тикети и и бъдете по-продуктивни в движение!
Изтеглете мобилното приложение на LiveAgent за Android
Provide support on the go
Download our iOS app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Шаблон за отговор от сътрудник
Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.