Искате да се преместите от Extend към LiveAgent?

Предлагаме безопасно прехвърляне на данни от Extend към LiveAgent. И е безплатно! Свържете се с нас и мигрирайте Вашите данните още днес към LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Benefits of attended call transfers

Безплатно прехвърляне на данни? Имате го!

Свържете се с нас и можете да обсъдите прехвърлянето на Вашите данни с нашия екип по поддръжката. Те с удоволствие ще отговорят на всеки един Ваш въпрос и ще Ви помогнат с прехвърлянето. Междувременно можете да се отпуснете и да изчакате, докато Вашите данни се прехвърлят на Вашия нов LiveAgent акаунт.

Искате ли сами да ги прехвърлете?

В момента работим на Extend плъгин за прехвърляне за LiveAgent. Останете на линия за повече информация.

 

Migrate data to LiveAgent on your own

Какъв вид данни мога да мигрирам от Extend?

Контакти

Прехвърляне с лекота на агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички Ваши отдели и тикет тагове.

Тикети

Прехвърляне на тикети, принадлежности, потребителски и тикет полета.

Готови сте да прехвърлете от Extend към LiveAgent?

Разгледайте някои от нашите отстъпки, които ще получите, когато се прехвърлите към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Безупречно обслужване на клиенти

24/7 обслужване от нашите агенти. Ние сме там, винаги щом се нуждаете от нас.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Help Desk система с всички необходими функции

Полезни инструменти, повече от 175 характеристики и над 40 интеграции. Имаме всичко, от което се нуждаете.

Person collecting papers into the net

Увеличава спестяванията и възвращаемостта на инвестициите

Вземете LiveAgent безплатно завинаги или изберете един от нашите три платени плана.

Multilingual support in LiveAgent

Изберете Вашия език

Изберете един от 43-те различни преводи. LiveAgent поддържа също така и възможни за езиково адаптирани устройства.

Прехвърлете Вашите данни още днес от Extend

LiveAgent е най-преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия през 2019 и 2020. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University в предоставянето на поддръжка от световно ниво на Вашите клиенти.

Package Name

Тикет

За малки компании и предприятия

$15 /mo
Try it
Package Name

Тикет+чат

Най- точно съответствие за малки и средни предприятия и големи компании

$29 /mo
Try it

Прехвърляне от различен софтуер?

Безплатно прехвърляне на Вашите данни от всеки един от по- долу изброените доставчици на хелп деск решения. Да направим размяната още днес. Ние сме зад Вас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Extend
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x