Прехвърляте се от Desk.com?

LiveAgent предлага безплатно прехвърляне от Desk.com, което може да бъде извършено чрез нашия вграден плъгин или от нашия екип за техническа поддръжка. Прехвърлянето на вашите данни от Desk.com към LiveAgent е бързо, сигурно и безплатно. Прехвърлете се от Desk.com към LiveAgent днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Използвайте нашия плъгин за прехвърляне от Desk.com

Остават ви само няколко кликвания от прехвърлянето на вашите данни на Desk.com в LiveAgent. Всичко, което трябва да направите, е да влезете в таблото за управление на LiveAgent и да щракнете върху плъзгача за активиране във вашите приставки. Прехвърлянето от Desk.com ще изисква само вашия API ключ – не е необходимо допълнително кодиране.

Безплатно прехвърляне от Desk.com от нашия персонал

Свържете се с нас чрез чат на живо или имейл, за да ни уведомите, че искате да прехвърлите данните си от Desk.com. Ние ще прехвърлим сигурно всички ваши данни безплатно. Междувременно можете да се отпуснете и да се насладите на чаша кафе.

Data migration from one solution to another

Данни които можете да прехвърлите от Desk.com

Потребители

Прехвърлете с лекота агенти, администратори, крайни потребители и клиенти.

Тагове

Прехвърлете всички тагове за отдели и тикети.

Тикети

Прехвърлете тикети, прикачени файлове, потребителски полета и полета за тикети.

Предимствата от прехвърлянето на данни от Desk.com към LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Невероятно обслужване на клиенти

Нашите агенти са готови да ви помогнат с всеки ваш проблем 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Напълно оборудвано хелп деск решение

Нашият софтуер предлага над 179 функции на информационното бюро, допълнени от над 40 интеграции.

Person collecting papers into the net

Значими спестявания

LiveAgent предлага завинаги безплатен план, както и три други плана на изгодни цени.

Multilingual support in LiveAgent

Разнообразие от езици за обслужване

LiveAgent се предлага в 43 различни езикови превода (някои частични) и поддържа езиково адаптивни уиджети.

Прехвърлете данните си от Desk.com днес.

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за информационно бюро за SMB през 2019 и 2020 г. Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет, за да осигурите поддръжка от световна класа на вашите клиенти.

Package Name

Тикет+чат

Идеален за малък и среден бизнес

$29 /mo
Опитай
Package Name

Oл инклузив

Идеален за фирми от всякакъв мащаб и големи компании

$39 /mo
Опитай

Причини защо фирмите преминават към LiveAgent

Прехвърляте се от друг хелп деск софтуер?

Прехвърлете данните си от някой от изброените по-долу доставчици на софтуери безплатно. Направете превключването днес. Можете да разчитате на нас.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Прехвърляне от Desk.com
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x