Какво е гласова комуникация
Комуникацията чрез глас в някои случаи може да бъде по-лесна, отколкото чрез чат на живо или имейл. Обажданията са особено популярни при нетехнически въпроси като заявки за предварителна продажба или фактуриране, които лесно могат да бъдат решени по телефона.
Гласовата комуникация в LiveAgent може да се използва като:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
Expert’s note
Гласовата комуникация може да бъде по-ефективна в решаването на нетехнически въпроси, като заявки за продажба или фактуриране.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Не слушайте клиентите си – вместо това правете следното | Кристен Берман | TEDxBerlin
Силата на поведенческия дизайн за създаване на промени в поведението и подобряване на ефективността на продуктите и услугите. Този метод е ключът за привличане на клиентите отново и отново.