Какво е тикет нишката?
Технически погледнато, тикет нишката и тикета са едно и също. Понякога клиентите наричат нишките тикети и обратно. Под нишка се разбира цялата кореспонденция, налична в един тикет, включително бележки, времеви диапазони, отговори на клиенти и служители.
Frequently Asked Questions
Какво е тикет нишката?
Тикет нишката и тикета са едно и също. Така че това е известие, което бива въведено в системата и превърнато в тикет. Под нишка се разбира цялата кореспонденция, налична в един тикет, включително бележки, времеви диапазони, отговори на клиенти и служители.
Как да получа достъп?
Всички служители, на които са възложени конкретни тикети, сътрудници, с които запитванията са споделени, както и администраторите и собственика, имат достъп до нишките на тикета.
Къде в LiveAgent можете да видите тикет нишките?
В LiveAgent нишките могат да бъдат проверени в панела на служителя в раздела Билети.
Expert’s note
Тикет нишката включва всички данни свързани с един тикет - бележки, времеви диапазони, отговори и кореспонденция. Това е много полезен инструмент за анализ и управление на клиентски заявки.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Visa
Как да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на Visa чрез имейл, чат, телефонен номер, социални мрежи и самообслужване.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Ulta Beauty
Как да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на Ulta Beauty чрез имейл, чат, телефонен номер, обслужване чрез социални мрежи и самообслужване.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Dell
Компанията предлага софтуер за клиентско обслужване и VoIP телефонни системи. Има партньорска програма и блог с терминологичен речник. LiveAgent предлага демо и се свържете с тях чрез социалните медии или на указаните телефони за контакт.
Контакти на център за обслужване на клиенти на CafePress
Текстът представя информация за софтуер за клиентско обслужване, като предлага различни решения за входяща телефонна централа, самообслужване и управление на имейли. Също така, можем да научим повече за компанията, наградите и сертификатите ѝ, за voIP партньорите ѝ и програмите за партньорство. Контактите на сейлс екипа са също предоставени, както и възможност за запазване на демо и абонамент към бюлетина.