Какво е автоматизация на сценарии?
Автоматизацията на сценарии е процес тясно свързан с изпълнението на правилата въз основа на определени условия. Задействайки дадено правило, можете да автоматизирате определени сценарии, например когато влезе тикет съдържащ думата “фактура”, използвайки сценарий за правило, можете автоматично да го тагнете с тага “фактура” и да го прехвърлите към финансовия отдел. (Има стотици хиляди възможни варианти.)
Frequently Asked Questions
Какво представлява автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии ви позволява да извършвате множество актуализации на тикети само с един клик. Поддържа дейности свързани с обработването на повтарящи се сценарии.
Как можете да използвате автоматизацията на сценарии?
Автоматизацията на сценарии улеснява извършването на повтарящи се задачи. Значително автоматизира работата на служителите. Служителят може да избира всички тикети, които могат да бъдат приписани на определен сценарий и ги извършва под формата на масови действия.
Предлага ли се функцията автоматизация на сценарии в LiveAgent?
Функцията за автоматизация на сценарии е достъпна в LiveAgent и позволява значително да автоматизирате работата на екипа за обслужване на клиенти.
Expert’s note
Автоматизацията на сценарии ви позволява да оптимизирате работния процес и бързо да решавате повтарящи се задачи в отдела за поддръжка.
Контакти на бюрото за помощ на Rolex
Как да се свържете с обслужването на клиентите на Rolex по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Care
Care.com е компания, която предлага услуги за грижа за хора. Екипът за обслужване на клиенти на Care предлага помощ чрез имейл, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване. Можете да се свържете с Care, като им изпратите имейл, се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Списъкът със задачи за първи разговор е полезен за мениджъри по маркетинг и продажби, както и за специалисти по продажби и търговски представители. Планирането на обаждането е важно за успешната продажба, защото ви позволява да знаете кой е клиента и какво очаква той от услугата, да сте фокусирани и да покриете всички важни теми. Професионалистите винаги планират предварително. Актуализирайте списъка с контакти преди новото обаждане.
Контакти на център за обслужване на клиенти на JazzHR
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, система за управление на оплаквания и други. Можете да се свържете с техния екип за продажби и да се абонирате за бюлетин, за да получите последните новини за обновления и намаления. Компанията е съобразена с ОРЗД и има различни политики за защита на личните данни. Всички права запазени.