Кой е ръководител на екип?
Ръководителят на екип отговаря за даден екип. В сферата на обслужването на клиенти, ръководителите на екипи обикновено ръководят 5-10 служители. Отговарят за ежедневната рутинна работа, като се грижат екипът да работи съсредоточено върху задачите си, а клиентите да бъдат удовлетворени.
В системата на LiveAgent ръководителят на екип обикновено изпълнява ролята на администратор и има достъп до различни отчети, настройки и конфигурации.
Frequently Asked Questions
Кой е ръководител екип?
Ръководителят на екип е човек, който осигурява помощ и подкрепа на екип от служители, споделя познанията си с тях, грижи се за развитието на екипа, осигурява им комфортни условия на работа и контролира дейностите им. Това е и човекът, който води екипа и подрежда по важност задачите в него.
Какви са отговорностите на ръководителя на екип?
На първо място ръководителят на екип трябва да подкрепя екипа по време на работния процес. Трябва да обучава служителите, за да могат да постигат поставените им цели и да работи върху развитието на необходимите качества за работа на определена позиция в екипа. Той трябва да развива силните страни на екипа и да помага при справянето със слабостите му. Да определя целите на екипа и да прави оценка на развитието му. Той отговаря и за разрешаването на спорове и конфликти. Трябва да организира и съвместни срещи между членовете на екипа и други подобни инициативи.
Възможно ли е да зададете ръководител екип в програмния продукт на LiveAgent?
В системата на LiveAgent ръководителят на екип изпълнява ролята на администратор. Следователно има достъп до всички тикети, обработвани от служителите.
Expert’s note
Ръководителят на екип е отговорен за управлението на екипа и постигането на висока доволнаст от клиентите. Той ръководи ежедневната дейност на служителите и гарантира консистентността на обслужването на клиенти.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Отзив за базата знания на Freshdesk
LiveAgent е софтуер за хелп деск и управление на заявки за обслужване на клиенти, оказващ световна поддръжка за компании като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University. Предлага многоезичност, автоматизация, функция за докинг чат на прозореца и редактор WYSIWYG. Безплатен пробен период, универсална пощенска кутия и уникален идентификатор за всеки тикет. Подходящ за управление на имейли с безупречно прехвърляне на данни от Freshdesk. Поддържа езиково адаптивни уиджети и е достъпен на 43 различни езикови превода. Оценен като №1 хелп деск софтуер за 2019 и 2020.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.