Какво представлява порталът за поддръжка?
Порталът за поддръжка на клиенти съхранява статии от вашата информационна база, публикации във форуми и отзиви от вашите клиенти. Той осигурява поддържка на вашите клиенти, дори когато вашите агенти не са онлайн. Визията и усещането могат да бъдат напълно персонализирани, за да отговарят на вашия бизнес.
Научете повече за Портала за поддръжка в LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво означава портал за поддръжка?
Порталът за поддръжка е инструмент за онлайн самобслужване на клиенти. Клиентите могат да го използват, за да получат помощ бързо. Порталите за поддръжка позволяват на клиентите лесно и автоматично да намират информация.
Имате ли нужда от портал за поддръжка във вашата компания?
Ако искате първокласно обслужване на клиентите във вашия бизнес, трябва да предоставите на клиентите си достъп до портал за поддръжка. Възможността да се намери помощ, без да е необходима връзка с екипа за поддръжка, е изключително важна и оценена от клиентите.
Позволява ли ви LiveAgent да създадете портал за поддръжка?
LiveAgent ви позволява да създадете един портал за поддръжка. Ако искате да създадете повече от един, можете да го направите, като кликнете върху бутона „създаване на клиентски портал“. Допълнителната информационна база струва $19/месец.
Expert’s note
Порталът за поддръжка е инструмент за онлайн самобслужване на клиенти, който позволява на клиентите бързо да намират информация и да получат помощ.
LiveAgent предлага софтуер за хелп деск и уебинари за оптимизиране на комуникацията чрез лайв чат, което подобрява взаимодействието с клиентите и удовлетвореността им. Онлайн поддръжката е важна за компаниите, тъй като предлага 24-часово обслужване на клиенти и помага за изграждането на взаимоотношения с тях.
Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал
Създайте многоезични бази знания с уникален дизайн, предлагайки ръководства и статии за по-добро разбиране. LiveAgent уебинар 4 предлага функцията "Множество бази знания" за подобряване на удовлетвореността на клиентите. Google Bard AI Chatbot е препоръчителен начин за връзки с клиентите и оптимизиране на текстове.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.