Какво е pathfinder?
Приложението Pathfinder може да бъде интегрирано към настоящия ви софтуер за подобряване обслужването на клиентите. Приложението ви позволява да проследявате активността на крайните потребители 30 минути преди и след като са изпратили тикет към системата. Ясната представа за това с какво се е занимавал клиентът в момента на възникване на проблема може да бъде изключително полезно за сътрудника от екипа ви, занимаващ се с решаването на казуса на клиента.
Frequently Asked Questions
Какво е pathfinder?
Приложението Pathfinder е опция позволяваща ви до проследявате активността на крайните потребители 30 минути преди и след изпращането на тикет към системата. Благодарение на приложението имате представа с какво се е занимавал клиентът в момента на възникване на проблема, което може да бъде изключително полезно за сътрудника, занимаващ се с решаването на проблема.
Как можете да използвате pathfinder?
Приложението Pathfinder може да бъде интегрирано към настоящия ви софтуер. Благодарение на него можете да откриете какви стъпки е предприел клиентът, а това може да помогне за откриването на причината за проблема, както и да узнаете какво е направил клиентът, което в крайна сметка се е оказало неефективно за решаването на проблема.
Можете ли да интегрирате приложението pathfinder към акаунта си в LiveAgent?
Приложението Pathfinder може да бъде интегрирано към системата на LiveAgent. По този начин ще можете да подобрите обслужването на клиентите си.
Expert’s note
Pathfinder е приложение, което ви позволява да проследявате активността на крайните потребители преди и след изпращане на тикет към системата, за да подобрите обслужването на клиентите.
Управление за обслужването на клиенти
Клиентското обслужване е важна част от бизнеса, което изисква подобрения в комуникацията и опита на клиента. Обучете екипите си и внедрете автоматизирани решения.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.