Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?
Ако клиент прави покупка или се нуждае от помощ за вече закупен продукт, той може да се свърже с обслужване на клиенти. Обслужването им е на разположение на клиентите, за да им помогне. От клиента зависи колко добър или лош ще бъде прегледът. Ако той реши да остави рецензия за обслужване, това може да помогне на други перспективни купувачи да закупят продукт от тази определена компания.
Frequently Asked Questions
Какво представляват отзивите за обслужване на клиенти?
Прегледът на обслужването на клиенти е мнение изградено от клиент, относно тяхното обслужване. Той съдържа неговият положителен и отрицателен опит с цялостното обслужване на клиенти (контакт с агента, процес на покупка, изпращане на продукти) Отзивите за много полезни при разработването на обслужването на клиенти, но също така при разработването на други дейности на марката.
Важни ли са отзивите за обслужване на клиенти за компанията?
Отзивите за обслужване на клиенти са изключително важни за бизнеса. Те оказват влияние върху последващите решения за покупка на съществуващи и потенциални клиенти. Освен тоа получаване информация за това какво е обслужването на клиентите във Вашата компания, дали отговаря, какви са недостатъците и предимствата. Онайн отзивите дават на компанията доверие. Благодарение на това тя се появява в търсачките.
Как да поискаме от клиентите да оставят отзиви за обслужване?
Има много начини да поискате отзиви от клиенти. Можем да ги помолим да го направят когато приключим с решаването на даден проблем във всеки комуникационен канал - (имейл. социални медии или телефон) Друга възможност е да изпратите заявка за обратна връзка чрез SMS, имейл, публикация на фен страница или лично съобщение. Искането може да се направи по телефона. Не забравяйте да посочите защо е важно за Вашата компания, че гласът на Вашите клиенти има най-голямо значение за Вас.
Expert’s note
Изградете доверие с клиентите си, като поискате обратна връзка и реагирате на всяко мнение. Отзивите на клиентите могат да ви помогнат да подобрите своето обслужване и продукти.
Процеси в обслужването на клиенти
Статията представя най-добрите начини за подобряване на продажбите. Съветва се да се има опит в клиентското обслужване и да се използват автоматизирани имейли и маркетингова автоматизация, за да се подобри задържането на клиентите, клиентската лоялност и продажбите. Също така, дават се съвети за уговаряне на търговска среща с потенциални клиенти, като използване на софтуер за клиентско обслужване, приложения за проследяване на времето и софтуер за видеоконференции. Анализирането на отзивите и настроенията на клиентите също е важно, както и имане на личностни умения като активно слушане и търпение.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага различни интеграции и безплатна демонстрация. Функции като клиентски портали и база знания улесняват комуникацията с клиентите. Клиентските формуляри в служителския панел предоставят повече информация за клиентите. Отклоняването на тикети е важен процес за самообслужване и определяне на ефективността. Вътрешната академия може да се използва като полезен ресурс за безплатно обучение.