Какво представлява изчакващият обработка тикет?
Тикетите, които не могат да бъдат решени веднага се наричат изчакващи и се маркират като отворени. Причината за невъзможността да бъдат решени е изчакването на отговор от клиента или от член на екипа.
Frequently Asked Questions
Какво представлява изчакващият обработка тикет?
Изчакващите обработка тикети са тикети, които не могат да бъдат приключени веднага. Те се маркират като отворени, но изчакващи обработка.
Кои са най-честите причини за задържане на тикетите?
Най-честата причина за задържане на тикетите е изчакването на допълнителна информация от човека, нуждаещ се от помощ или когато даден служител трябва да изчака отговор от друг член на екипа.
Къде можете да откриете изчакващите обработка тикети в LiveAgent?
Изчакващите обработка тикети могат да бъдат открити в раздела с тикети. Те са отбелязани по определен начин, което прави откриването и избирането им лесно.
Expert’s note
Изчакващият тикет е отворен тикет, който изчаква обработка. Това може да се дължи на липсата на отговор от клиента или на член на екипа за поддръжка.
Обратно търсене на телефонни номера
Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.
Отзив за управлението на запитвания в osTicket
Обмисляте дали да използвате osTicket за управление на запитванията си? Разгледайте нашия отзив и разберете как се справи по време на тестовете ни.